• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    April Kepner is my spirit animal.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het voelt zo fijn als ik weer geschoren ben ;3
    Alhoewel het contrast tussen lang en kort wel heel groot word op dit moment


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het gaat niet om waar de spelen zijn maar over de spelen zelf.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 19:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat moesten al die mensen bij Ikea vandaag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gezien ik zoveel films online kijk ben ik toch maar op een vpn gegaan (:
    Lijkt me veel veiliger dan zo films blijven kijken.

    // Nog even en obesitas is het nieuwe normaal.
    Ik ben er zo ongelofelijk zat van dat overgewicht opgehemeld wordt en ondergewicht de grond in getrapt wordt. Beide zijn niet gezond, maar daarom hoeft het ene niet vereerd te worden en het ander verafschuwd.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    ... en nu begint het intimiderend te worden want ik ben vergeten hoe snoezig hij was en nu is het enige wat blijft hangen 'vijfentwintig', 'een drankje doen' en 'Amsterdam' en ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik niet ga want hij komt over als een niet intimiderende fluffbal maar er zijn zo veel hypothetische red flags zelfs al weet ik dat het allemaal best meevalt aaaah


    Yo Jip, je moet doen wat voor jou het beste voelt, maar als dat een stapje terug doen is omdat die leeftijd je toch nogal dwars zit is dat echt helemaal oké, houd dat alsjeblieft wel in gedachten. Een ongemakkelijk gevoel is soms meer dan voldoende reden om iets niet te doen. Er zullen meer schattige jongens komen, als je besluit deze toch te laten gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blijkbaar had de gynaecologe het geslacht verkeerd. Na de bevalling bleek het een jongetje te zijn, voor zover ze dat bij een kindje van 20 weken zwangerschap kunnen zien. Morgen als het goed is de uitslag van het chromosomen onderzoek plus zekerheid van het geslacht. Woensdag begrafenis in besloten kring. Ik ben benieuwd.

    En nu ga ik mijn ex whatsappen en vragen of hij woensdag bij de begrafenis wil zijn. Ik weet niet of ik het nu al aankan om hem weer te zien. Straks ben ik zwak en geef ik meteen toe aan mijn gevoelens en emoties.

    Natuurlijk hebben de mods nog steeds geen topic gemaakt voor het youtube probleem. :'D Waardoor er nu nog steeds constant topics kapot gaan.


    Your make-up is terrible

    Fucking VPN, nu kan ik zoveel liedjes op YT niet meer luisteren. Mooi de VPN uitzetten voor nu.

    R.I.P. 2 My Phone.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 21:50 ]


    kindness is never a burden.

    Lekker gegeten. Vooral veel Calamari :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jemig ik ben echt zenuwachtig voor mijn rijexamen morgen. Laat ik maar gewoon gaan slapen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom zitten er altijd zoveel muggen in onze kamer? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.