• Ik zag net dat voor sommige Nederlanders school morgen alweer begint. (Ik leef met jullie mee.) Dussss, wie is morgen de pineut, wie ziet er helemaal tegenop en wie vind het eigenlijk niet zo erg? :D Ik wens iedereen heel veel succes, doorzettingsvermogen en vooral een heel fijn schooljaar. (Al kan ik niet zeggen dat ik boos ben dat ik nog tien dagen heb, haha).

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 17:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nog een week vakantie (; , dan die week erna op maandag/woensdag/donderdag introductie en dan 5 september beginnen mijn lessen.
    Poging 2 op het hbo.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb nog een week vakantie, en heb totaal geen zin in school. Lekker vwo 5 doen terwijl ik nét over ben gegaan na vwo 4, en ik vind de mensen op mijn school niet zo leuk meh. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    Ik heb nog een week vakantie, en heb totaal geen zin in school. Lekker vwo 5 doen terwijl ik nét over ben gegaan na vwo 4, en ik vind de mensen op mijn school niet zo leuk meh. :c


    Dat had ik vorig jaar ook! (Ik ging ook naar het vijfde toen, ook iets in de richting van vwo (ik woon in België, vandaar dat het niet echt vwo is, haha).) Ik kon toen ook écht niet overweg met mijn klas en ben toen van school veranderd, maar na twee maand alweer terug gegaan. Eigenlijk kon ik het opeens veel beter vinden met iedereen. De mentaliteit verandert geloof ik wel nogal van vier op vijf.

    Ik kijk langs de ene kant echt uit naar school (schoolfuif organiseren, peter-meterproject HP-thema, Sinterklaas organiseren, et cetera) en langs de andere kant wil ik gewoon vakantie, haha. :'D Nu ja, het is mijn laatste jaar, dus laat ons er het beste van maken. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even jullie jaloers maken: ik heb nog een dikke maand vakantie :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Inori schreef:
    Even jullie jaloers maken: ik heb nog een dikke maand vakantie :'D


    HOW?
    :8 :8 :8

    PS4share schreef:
    (...)

    HOW?
    :8 :8 :8


    Universiteit, geloof ik. Mijn zus doet dit jaar haar eerste jaar psychologie in Gent en start pas 26 september. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Weet niet eens of ik zin heb om terug naar school te gaan over twee weken :W
    Kijk wel xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Augurey schreef:
    (...)

    Universiteit, geloof ik. Mijn zus doet dit jaar haar eerste jaar psychologie in Gent en start pas 26 september. ^^

    Ik start inderdaad de 26ste september met mijn eerste jaar psychologie, maar aan de KUL (Katholieke Universiteit Leuven). c;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik begin pas over 2 weken *doet een dansje*
    We zouden beginnen met strafkamp (laat ik de naam even defineren: we moeten 3 dagen in een koude tent slapen, vies voer eten en gaan timmeren en verven omdat school denkt dat dit leuk is). Niet alleen klinkt dat al echt geweldig *super sarcastisch* maar bovendien ga ik naar mijn 3e leerjaar, dus ken ik de klas al -so why kamp ey?. Niet alleen dat, we mogen ook nog eens gaan betalennvoor kamp! Betalen .. Om te werken... Defuck?

    Ik heb besloten om niet te gaan, ook al is het verplicht xD Mn ouders willen ook niet betalen dus ik ga me lekker ziek melden ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ooh ik wou dat wij op kamp zouden gaan D:
    Wij hebben de 31e een sportdag, ook wel leuk, maar kamp is leuker :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik heb nog maar 1 week vakantie D: Mijn zusje moet morgen al naar school, though, dus op zich heb ik nog geluk. Desondanks moet ik komende week waarschijnlijk wel al voor school aan de slag :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik snap precies hoe de bruggers zich voelen, ik heb vandaag me eerste dag HBO schoolkamp en ik ben drop dead nervous.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 8:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben al ruim twee weken begonnen... *cries*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MonChevy schreef:
    Ooh ik wou dat wij op kamp zouden gaan D:
    Wij hebben de 31e een sportdag, ook wel leuk, maar kamp is leuker :c


    Kamp in het eerste jaar was ook leuk, maar nu moeten we werken, dus snap ik niet wat daar kamperig aan is behalve het in tenten slapen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou vandaag mijn klassenindeling, rooster en boeken ophalen. De boeken waren er echter nog niet dus ik moest om half 9 op school verschijnen voor het jaarlijkse (zelfde) praatje en twee blaadjes :') Morgen mijn eerste lessen (gelijk gym ew)


    El Diablo.