• Ik zag net dat voor sommige Nederlanders school morgen alweer begint. (Ik leef met jullie mee.) Dussss, wie is morgen de pineut, wie ziet er helemaal tegenop en wie vind het eigenlijk niet zo erg? :D Ik wens iedereen heel veel succes, doorzettingsvermogen en vooral een heel fijn schooljaar. (Al kan ik niet zeggen dat ik boos ben dat ik nog tien dagen heb, haha).

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 17:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    (...)

    Universiteit, geloof ik. Mijn zus doet dit jaar haar eerste jaar psychologie in Gent en start pas 26 september. ^^


    oh omg ben wel echt jaloers nu :')

    Velaris schreef:
    Ik heb nog twee drie weken vakantie :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Inori schreef:
    Even jullie jaloers maken: ik heb nog een dikke maand vakantie :'D

    This, hehe.


    Take me to wonderland

    Inori schreef:
    Even jullie jaloers maken: ik heb nog een dikke maand vakantie :'D


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik bump deze weer even, want school begint voor mij officieel morgen en ik heb zo. geen. zin. Echt niet normaal meer. :'D In de afgelopen jaren had ik namelijk altijd wel iets van 'nou, weet je, ik heb al mijn schriftjes en mijn pennetjes en ik ben helemaal klaar voor een nieuw, wild jaar', maar het voelt dit jaar alsof ik in een achtbaan word gepropt terwijl ik al misselijk ben en geen zin heb en er gewoon niet echt iets aan kan doen, maar nog steeds compleet meegesleurd word. Bah.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben gister officieel begonnen aan mijn eerste jaar uni en het is toch allemaal wel heel anders dan verwacht, haha, en daarbij ben ik ook nog op kamers dus veel veranderingen in een keer. En het Radboud is zo groot aaaa


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben vandaag begonnen met mijn tweede jaar. Rustig beginnen? Nope, we duiken gelijk in de nieuwe, moeilijke stof (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Volgende week begin ik in Utrecht... spannend! Maar ik heb heel veel zin in psychologie (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou een aangename verrassing voor mij. Ik ben deze week verder nog vrij! Yes yes yes!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb de komende 9/10 weken alleen op dinsdag en woensdag les en de rest van de dagen ben ik vrij. Nog vaker thuis zitten, jej. . . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerste schooldag gehad
    * huilt zachtjes in een hoekje *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik begin maandag aan m'n eerste project, dat twee weken duurt. En op dinsdag gaan we naar Artis. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Morgen eerste schooldag, yeuy. -.- Gelukkig maar een halve dag, want in de namiddag spelen we spelletjes met de eerstejaars, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried