• Ik zag net dat voor sommige Nederlanders school morgen alweer begint. (Ik leef met jullie mee.) Dussss, wie is morgen de pineut, wie ziet er helemaal tegenop en wie vind het eigenlijk niet zo erg? :D Ik wens iedereen heel veel succes, doorzettingsvermogen en vooral een heel fijn schooljaar. (Al kan ik niet zeggen dat ik boos ben dat ik nog tien dagen heb, haha).

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 17:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    26 september. *O* Al ben ik al meer dan een maand aan het leren en heb ik nog herexamens tot 6 september, dus ik heb eerder het gevoel dat het vorige schooljaar nooit gestopt is ... :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Holy shit ik heb medelijden met de mensen die morgen alweer moeten beginnen o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1 september kick-off, 5 september beginnen de lessen officieel ^^
    Succes iedereen die aankomende week alweer begint!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik begin 29 augustus officieel, maar heb al wel mijn introweek achter de rug. (Ja, introweek, want hij duurde officieel van 14 augustus tot 22 augustus.)
    Heb er ergens wel zin in maar kijk er ook extreem tegenop omdat ik vet lang moet gaan reizen naar de uni omdat ik nog geen kamer heb. Sip.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik begin 5 september aan mijn studie psychologie. Heb er vet veel zin in, maar ik zie er wel tegenop om iedere dag op en neer naar Utrecht te gaan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik begin 30 augustus volgen mij


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Velaris schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie :Y)


    I'm A Slave 4 U

    Ik moet woensdag weer naar school. Nieuwe klas, nieuw begin; zo probeer ik er over te denken, maar man, wat gaat het lastig worden.. Dat weet ik nu al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb eigenlijk nog een week maar aangezien mijn eerste dag pas op vrijdag is reken ik het toch als twee weken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik begin op 7 september, dus heb nog iets meer dan twee weken, maar ik heb eigenlijk wel heel veel zin om weer te beginnen, omdat ik mijn studie zo leuk vind en heel benieuwd ben naar mijn nieuwe vakken ^^
    Heel veel succes voor de mensen die morgen al moeten beginnen!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik begin pas 26 september ook ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet volgende week pas beginnen. Ik kom met allemaal mensen in de klas waar ik ruzie mee heb, maar ik zit wel naast mijn vriend. (':

    Ik heb nog een weekje gelukkig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga eerst 2 dagen mee met de inleefdagen - een initiatief van mijn nieuwe (hoge)school om de school, de (mede)studenten en de docenten al beter te leren kennen. De officiële eerste lesdag is pas op 19 september. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 21:51 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij mij 1 september, succes iedereen!


    I wanna be a wizard!