• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    'Niet luisteren naar hun.. Het blijven je jongere zusjes eh? Ze plagen maar wat' zei Micheal om zichzelf enigzins te redden. De serveerster leek het wel grappig te vinden en schudde haar hoofd met een klein lachje, waarna ze haar nummer snel op een papiertje schreef. 'Sla maar op als Emily' zegt ze, waarna ze het papiertje in zijn handen drukte en weg liep om de bestelling op orde te maken. Micheal grijnsde en pakte zijn mobiel erbij. 'Oké... Dit maakt het enigszins beter..' gaf hij dan ook toe.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:58 ]


    El Diablo.

    Toen zijn kinderen niet reageerden of ook maar een enkel teken van leven vertoonden, besloot hij maar gewoon opnieuw een rondje te gaan lopen.
    Gelukkig verliep dit deze keer een stuk beter en kwamen ze al snel hij een cafeetje, waar hij Eduard met aanhang zag zitten.
    'halloo! Begroette hij ze enthousiast.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ruby volgde haar vader met haar telefoon in haar handen tot ze bij het cafe aankwamen en hem zijn partner zag begroeten; gadverdamme. Dit werd moeilijker dan verwacht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De rij bij het winkeltje waar ze wat drinken kocht was nogal lang en toen ze eindelijk een flesje water had gekocht, voor een belachelijke prijs. Ach ja, Kelsey liep verder en kwam uiteindelijk bij een of ander café, waar ze haar vader en broer en zusjes zag. Vervolgens vielen haar ogen op een ander groepje personen. ''God sta me bij,'' mompelde ze zacht in zichzelf en ze liep ernaar toe om een stoel bij het tafeltje te schuiven en haar mobiel te pakken, om wat te appen met enkele vrienden die haar 'veel plezier' wensten.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    "Toch lukt het hem weer hé." Zei Sophia tegen Cayla. Toen ze dat zei zag ze net een man aan komen lopen met wat kinderen. De man zei gedag tegen onze vader. Hmm die ziet er wel aardig uit dacht Sophia.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Nadat hij het nummer had opgeslagen keek Micheal met een grijns op naar zijn zusjes. 'Ofcourse..' zei hij grijnzend. Toen pas merkte hij een andere groep op, waarvan de volwassen man hun vader begroette. Oh.. Zijn grijns verdween meteen en hij zuchtte diep


    El Diablo.

    "Heey," Eduard stond op en liep naar Robert toe, waarna hij een arm om hem heen sloeg.
    "Dit is Robert," vertelde hij met een glimlach, even al het rumoer van eerder vergetend. "Dit zijn dus Michael, Sophia, Kelsey en Cayla," zei hij toen tegen Robert en hij bekeek zijn kinderen. "En ik ben Eduard."

    Ramon was zijn vader gevolgd samen met de rest van zij broers en zussen. Ze kwam uit bij een cafe waar hun vader vrolijk een andere man begroette, Eduard.
    "Ramon," zei hij zelf en hij stak zijn hand even op. Hij liet zijn ogen even over de kinderen van Eduard glijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby bekeek de man kort en haalde haar schouders op nadat Ramon zich had voorgesteld, "Ruby," stelde ze zich kort voor aan de kinderen en Eduard.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cayla keek op toen ze het groepje mensen aan zag komen. Haar gezicht betrok toen ze het andere gezin zag. "Veel mensen," mompelde ze en ze ging naast Michael staan. "Teveel mensen."

    Stephen keek zijn zus geschrokken aan. "Ik ga niet met mama kitesurfen! Dan mag ik het waarschijnlijk niet eens," zei Stephen. "Al goed, ik neem een van jullie wel mee," zuchtte hij. "Laten we maar weer teruggaan naar mama, misschien wilt zij naar die andere familie gaan, of zo?" opperde hij toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Vince volgde Charlie en gooide zijn pancakes op tafel waar hun moeder ook zat. Mokkend ging hij zitten en stak hij een stuk bacon in zijn mond


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nova's lippen krulden triomfantelijk omhoog. Gotcha. Ze vond het niet erg om met haar broertje te gaan kitesurfen. Sterker, als ze dat met hem deed zou hij haar moment wasrschijnlijk minder aan het hoofd zeuren of hij mee mocht. Hoopte ze. Verder vroeg ze zich af hoe enthousiast haar moeder in werkelijk was. Gezien ze al een tijdje op het vliegveld waren, maar haar nog geen aansporen had zien maken om het andere gezin te ontmoeten. 'Hopelijk zijn ze een beetje ook,' murmelde Nova, terwijl de Mac alweer in zicht kwam.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen liep samen met Nova door het vliegveld heen. "Jij kan wel kitesurfen toch? Je bent wel zo'n rebel persoon, altijd van die dingen doen terwijl mama dan doodsangsten uitstaat," grinnikte Stephen en hij greep haar hand weer vast. Hij trok haar mee het vliegveld door. "En ja, misschien is mama toch niet zo enthousiast als ze altijd liet blijken. Of misschien heeft ze je een berichtje gestuurd en staat je telefoon op stil, of uit. waardoor we niks horen. Laten we Charlie en Vince gaan zoeken!"


    That is a perfect copy of reality.

    Hannah liep achter zijn vader aan naar de plek waar het andere gezin zou zijn. Nieuwsgierig bekeek ze hun vader en de kinderen. Hannah stak kort haar hand op en stelde haarzelf voor. "Ik ben Hannah" zei ze rustig.

    "Hai ik ben Sophia." Zei Sophia terwijl ze even vriendelijk glimlachte.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Nova vroeg zich af wat er in het broodje zat dat haar broertje ineens zo begon te ratelen. It was cute, though. 'Ik heb nooit gekitesurfd, dus we zullen zien wat ik er van kan. Mensen zeggen altijd dat het moeilijker is dan het lijkt. Het maakt me niet veel uit wat het moederschip er van vindt, ze kan niet verwachten dat ik de hele dag een beetje bij het huis ga rond hangen, of haar lover moet wel een knappe zoon hebben,' grinnikte ze. 'En die zijn bij de mac, sufkop, dat zei ik net,' lachte ze toen haar broertje de fastfood keten voorbij liep. Ze stuurde hem de goede kant op door zijn schouders te draaien. 'Let's go.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered