• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT.

    "Ik moet echt nog even plassen hoor!" Riep Ramon en hij schoot de badkamer in. Zijn koffer stond achter de auto en hij hoopte dat deze er in werd gezet door zijn vader. Als dit niet zo was, was hij de klos, want in die koffer zat echt alles dat hij nodig had. Zijn tekenspullen zaten in zijn rugzak(en dus ook handbagage), maar al het andere zat in zijn koffer.

    [de rest komt later]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT, reageer als ik terug ben van werk.


    El Diablo.

    MT.

    MT :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Eduard had de laatste koffers in de auto geladen en liep terug het huis in.
    "Ik wil nú vertrekken. Het vliegtuig vertrekt over twee uur en Robert zal er zo ook wel zijn. Hup!" Riep hij door het huis. "Michael, Kelsey, Sophia, (rest van de kinderen), naar de auto!" Zelf pakte hij de laatste dingetjes van het plankje in de gang en begaf zich richting de auto, waar hij in ging zitten en deze startte.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zodra Kelsey de stem van haar vader hoorde roepen, zuchtte ze eventjes. Ze trok de paardenstaart, waarin haar bruine lokken zaten eventjes strak en stond op. Veel zin had ze niet, maar ze gaf om haar vader en was blij voor hem; vandaar dat ze maar had meegestemd. Nou ja, een keuze was er niet echt, maar de neiging om thuis de blijven was erg sterk geweest.
    Kort wierp ze nog een blik in de spiegel die hing in haar slaapkamer, trok haar shirt weer even recht en liep haar slaapkamer uit, de lamp uitgedaan en de deur achter zich dicht. Sloom liep ze de trap af, met haar zwarte rugzak met spullen, over één schouder. Eenmaal beneden, liep ze de voordeur uit naar de auto toe en nam plaats op de achterbank, omdat ze dit gewoon lekkerder vond zitten. ''Dus...'' mompelde ze zachtjes, gezien ze alleen met haar vader in de auto zat. ''hoe laat had je afgesproken?'' vroeg ze, terwijl ze haar bruine ogen richtte op de achteruitkijkspiegel van de auto.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Maeve stopte de laatste dingen in haar koffer om deze vervolgens met veel. moeite dicht te drukken. Opzich nam ze niet megaveel mee; het paste allemaal in één koffer, maar die extra bikini kon ze ook niet thuis laten, net als dat ene shirtje en paar schoenen. Natuurlijk kon ze ook niet vergeten een aantal boeken mee te nemen.
    Het meisje had eigenlijk best wel zin in deze vakantie. Ergens vond ze het best gek dat haar vader een nieuwe vrouw gevonden had, die ook een aantal kinderen had. Ze had ze echter nog niet ontmoet en was dus best benieuwd.
    Ze pakte de koffer, die inmiddels dichtgeritst was op en bracht deze naar de auto na hem de trap afgetild te hebben.
    De anderen leken nog niet zover te zijn, dus besloot ze maar terug naar binnen te lopen om naar haar kamer te gaan en daar een laatste rondje te doen om te kijken of ze niets vergeten was.
    Echter staakte ze haar plannen toen ze langs haar zus' kamer liep en in plaats van door te lopen, liep ze naar binnen.
    'Lukt het?' vroeg ze aan Kendall die haar camera's in één tas leek proberen te stoppen.
    'Kan ik je ergens mee helpen?'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 22:51 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Robert kreunde een beetje bij het tillen van de koffers. Ook al was het maar een klein stukje; van de grond naar de achterbak, met een conditie als de zijne was het geen simpele opgave.
    'Wat nemen jullie wel niet allemaal mee?' vroeg hij aan zijn kinderen, niemand in het bijzonder.
    'Is iedereen er trouwens?' Behalve dat Ramon nog even naar het toilet ging, had hij niet meegekregen of er nog iemand nog niet klaarstond.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eduard keek via de achteruitkijkspiegel naar Kelsey.
    "Op tijd, zodat jullie elkaar ook kunnen leren kennen. Hij heeft ook een aantal kinderen iets jonger dan dat jullie zijn, maar ik denk dat je het wel met ze kunt vinden," zei hij oprecht en glimlachte naar zijn dochter.
    "Waar zijn je broers en zussen?" vroeg Eduard toen wat ongeduldig. "We hebben niet alle tijd van de wereld," zei hij en hij drukte de claxon een keer lang in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het inpakken verliep niet zo soepel als Kendall gehoopt had, de achttienjarige zat op de grond van haar slaapkamer te worstelen op haar laders uit de knoop te krijgen. Na een tijd met de draden gefrummeld te hebben, leken ze dan toch aan haar toe te geven. Een tevreden hum verliet haar mond toen ze de spullen in het voorvak van haar tas propte. Het was tijd om haar geliefde camera's, die tevens naast haar op haar bed lagen, in te pakken. De eerste camera maakte het haar al moeilijk tot haar jongere zusje de kamer kwam binnenlopen en haar aansprak. "Ja, graag!" Reageerde ze opgewekt. "Lief dat je even wilt helpen, heb je er wel zin in?" De toon van haar stem veranderde en werd wat zorgzamer. "Ik vind het zelf wel wat moeilijk," Begon ze tegen haar brunette zusje, "Maar we gaan het beste ervan maken." Een korte glimlach verscheen op haar gezicht en ze probeerde verder haar camera in haar reistas te proppen, niet het makkelijkste werkje. Deze vakantie zou voor Kendall de kans zijn om flink wat video's te maken en daarnaast ook haar toekomstige stieffamilie te leren kennen. "Ik vraag me af hoe ze zijn." Biechtte ze kort op.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Langzaam kwam Hannah met haar veel te volle koffer aangezeuld richting de auto. Tijdens het lopen ging ze in gedachten haar paklijst nog even na of ze alles wel echt bij zich had maar eerlijk gezegd was ze veel te nerveus om erover na te denken. Het enige waaraan ze kon denken was de vliegreis erheen. Hannah rolde met haar ogen toen ze Ramon naar de wc zag gaan en liep naar de achterkant van de auto. "Ik ben er" zei ze voordat ze haar koffer voor de voeten van haar vader zette en haar onschuldigste gezicht opzette. "wil je hem in de auto zetten?"

    Opgelucht kwam Ramon de badkamer uit gelopen en checkte nog even na of hij het licht uit had gedaan. Hij trok zijn shirt recht en liep toen naar de auto, waar hij de bijrijdersdeur open trok en ging zitten. Er was wel eens taboe over de bijrijdersstoel, maar Ramon vond dat hij deze plek wel verdiend had, gewoon omdat het kon. Hij legde zijn voeten op het dashboard en keek achter zich.
    "Kom op Hannah, het lukt je wel!" Riep hij grijnzend en knipoogde naar zijn tweelingzus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.