• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hannah keek nog kort naar de gebakjes maar besloot toen te gaan voor een gebakje met aardbeien en keek naar Ramon die op het punt stond om te betalen. Rustig wachtte ze tot ze konden gaan zitten en eten.

    Ramon rekende af en nam de gebak mee naar het tafeltje waar Hannah aan zat.
    "Misschien heeft die man wel knappe zoons en dochters," zei hij en lachte. "Grapje, dat zou nogal verkeerd zijn." Hij nam een hap van zijn stuk taart en sloot zijn ogen. Oh, wat hield hij er toch van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Micheal keek naar zijn telefoon. Maccie x stuurde hij terug voor hij naar Sophia keek. 'Ik betwijfel het... Soort zoekt soort. Als deze guy op pa lijkt mag je meteen inschrijven bij het gekkenhuis want dat is waar ik dan ga belanden." Mompelde hij


    El Diablo.

    Cayla ontving al snel een berichtje terug. Ze pakte haar tas weer en liep naar de enige mac die ze tot nu toe gezien had. Haar broer was best wel een lang figuur, dus zo moeilijk zou het niet moeten zijn om hem te vinden. Toen ze bij de mac arriveerde voelde ze een walm van hitte op haar afkomen. Menselijke warmte. Het was haar veel te druk hier. Juist. Ze keek de ruimte rond, opzoek naar haar familie. Uiteindelijk vond ze hen en liep ze naar hen toe. "Ook goedemorgen," zei ze zachtjes. "Kunnen we hier alsjeblieft zo snel mogelijk vetrekken?"

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 0:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ze keek naar Ramon die met het gebak naar ons tafeltje kwam en Hannah pakte haar gebakje aan. Z luisterde lachend naar wat hij zei en schudde haar hoofd. "Dat zou zó verkeerd zijn" zei ze lachend en nam ook een hap van haar gebak en genoot er oprecht van. Hierdoor dacht ze even niet aan alle hectiek van het reizen maar gewoon aan de leuke dingen doen met Ramon.

    "Ja tuurlijk. Je hebt zeker last van de drukte. Even dit laatste stukje van deze hemelse burger opeten!" Zei Sophia met grote ogen die gericht waren op de vette hamburger in haar handen. Wat hield ze toch van eten.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Micheal keek even naar zijn zusjes en klaagde nog wat na in het Spaans, zachter dan net. 'Ik wil niet..." Bromde hij uiteindelijk maar


    El Diablo.

    Ramon lachte om haar reactie.
    "Ja toch, het zijn de kinderen van paps liefje. Dat is toch wel een béétje verkeerd?" Hij keek Hannah aan en keek ongschuldig. "Misschien kunnen we wel een leuke chick of dude scoren op Hawaiï," meende hij en hij at verder.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 0:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

         

    'Mama heeft je niet uit bed getrokken, dat heb ik gedaan. En we hadden dan later weg kunnen gaan, dus dan had je wel langer kunnen slapen.' Ze wachtte enkele seconden, en voegde er toen grinnikend een woord aan toe. 'Sufkop' Nova liet haar ogen over het arrangement met broodjes glijden en haalde haar schouders op. 'Eentje met dingen er op die je lekker vindt, obviously.' Terwijl haar broertje een broodje uit zocht, haalde ze alvast haar portemonnee er bij. Voor de zekerheid checkte ze of ze haar fake ID er uit had gehaald, wat het geval was, wat, als het goed was, betekende dat die veilig in haar koffer verstopt zat.
          Toen Stephen eindelijk een keuze had gemaakt, betaalde ze zijn broodje. 'Wil je terug naar de rest of nog even rondlopen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cayla keek haar broer even aan. "Dan blijf je toch hier?" vroeg ze terwijl ze wat zweet van haar voorhoofd afveegde. "I-Ik wacht buiten wel," zei ze snel en ze wandelde weer naar buiten om daar op een bankje te gaan zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    "Tuthola," zei Stephen met een grijns op zijn gezicht terug. Hij wilde niet toegeven dat hij langer had kunnen slapen als Nova had gereden. Toen hij een broodje had uitgezocht en zijn zus die had betaald gingen ze verder. Nova vroeg of hij nog wilde rondwandelen of teruggaan en Stephen haalde zijn schouders op. "Ik heb eigenlijk geen zin om die mensen te zien. Nog wat rondlopen?" vroeg hij toen. "Moet ik dit broodje terugbetalen?" vroeg hij nadat hij een hap had genomen.


    That is a perfect copy of reality.

    Ze moest lachen om zijn gezicht terwijl ze van haar gebakje at. "Misschien loopt er wel wat lekkers rond" zei ze lachend en knikte even. "Lijkt me echt wel ezelig zo vakantie op Hawaï." zei Hannah en at verder.

    Nova begon geamuseerd te lachen. 'Dan wens ik je alvast veel succes, want je zit de komende paar weken met ze opgescheept. Maar ze zijn vast nog niet met de andere familie. Dan had mam al lang gebeld en gezeurd waar we nou blijven.' Ze wilde dat ze er aan had gedacht om gewoon haar boarding ticket en dergelijke te vragen, dan had ze nu gelijk kunnen doen wat ze wilde. Ze zaten een paar weken vast met elkaar op een eiland, dan hadden de twee gezinnen meer dan genoeg tijd om elkaar te leren kennen. 'Je hoeft niet terug te betalen, ik trakteer.' Met deze woorden gaf ze hem nog een aai over zijn bol, expres om hem te pesten. Zijn haar zag er toch al uit alsof hij net uit bed was gerold, wat eigenlijk ook het geval was. 'Nog plannen voor op het eiland?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Eeh-aah," deed Ramon een ezel na en hij grinnikte even. Tot zijn ongenoegen was zijn stuk taart alweer bijna op. Heel stieken, niet zo stiekem, pikte hij een stukje van zijn zus. Snel stak hij het in zijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze rolde met haar ogen toen hij een ezel nadeed en wilde een hap nemen toen Hannah merkte dat Ramon een stukje had gepakt. Droog keek ze hem aan met opgetrokken wenkbrauw en nam het laatste stuk van haar gebak. "Daar ga je spijt van krijgen" zei ze grijnzend.