• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    'Yap,' antwoordde ze. 'Het duurt nog wel even voordat het vliegtuig gaat, maar als we het vliegtuig willen halen, dan moeten we niet te lang wachten met inchecken.' Niet dat Nova het heel erg zou vinden als ze het vliegtuig zouden missen. 'Maar, Stephie, hoef je niks te eten? De rest is naar de Mac om daar wat te halen.' Ze kende haar broertje goed genoeg om te weten dat hij waarschijnlijk zou zeggen dat hij nu geen honger had, en vervolgens over een halfuur zou zeggen dat hij wel honger had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen keek zijn zus even aan. "Wanneer gaan we dan?" vroeg hij. "Ik heb nooit echt geluisterd toen die informatie werd verteld," vervolgde hij. Toen Nova vroeg of hij niets wilde eten haalde Stephen zijn schouders op. "Ik heb geen honger," zei hij en hij pakte Nova's hand vast, om haar zo mee te trekken naar een van de vele bankjes die zich op dit vliegveld bevonden.


    That is a perfect copy of reality.

    'Over ongeveer twee uur.' Na deze woorden wierp Nova haar broertje een bedenkelijke blik toe. 'Zeker weten dat je niks wilt? Ik weet niet hoeveel tijd we na de incheck nog hebben om eten te halen, en vliegtuig eten is verschrikkelijk,' meldde ze hem, terwijl hij haar mee trok naar een bankje. 'Heb je er een beetje zin in, trouwens?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ''Hetzelfde dat jullie hier doen,'' antwoordde Brendan kortaf– hij rolde met zijn ogen en duwde Vincent iets aan de kant zodat hij kon kijken wat hij wou.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Stephen haalde zijn schouders op. "Ik heb geen zin in McDonalds en daarnaast heeft mama mij geen geld meegegeven, ze denkt vast dat ik er nog niet mee kan omgaan," zei hij en hij plofte neer op het bankje, waarna hij zijn zus naast hem op het bankje trok "Gaan we echt pas over twee uur vliegen?" zuchtte hij toen. Hij keek zijn zus aan. "En ja, nee, geen idee of ik zin heb. Ik zie wel. Het zijn vast allemaal oude mensen die mij stom vinden," antwoordde hij haar vraag. "Jij?"


    That is a perfect copy of reality.

    Vincent beet kort op zijn lip maar durfde Brendan geen duw terug te verkopen al keek hij de jongen wel zuur aan. " waar ga jij dan naartoe? Antartica mag ik hopen"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Iets anders dan? Ik betaal wel,' stelde ze voor, terwijl er een glimlach om haar lippen speelde. 'En we gaan inderdaad pas over twee uur vliegen, maar het is normaal om zolang te moeten wachten. Er zijn genoeg winkels hier om door te struinen, volgens mij ook wel een stel game winkels waar je nieuwe games kunt testen, dus je vermaakt je vast wel. En geen zorgen, als ik als je grote zus met je kan leven, dan kunnen andere mensen dat vast ook wel.' Ze hoopte eigenlijk dat de lover een kind van Steph's leeftijd had. Ze vond haar broertje een schatje, maar ze had er eigenlijk geen zin in om de hele vakantie aan hem vast te zitten. 'Zolang ik mijn eigen ding kan doen daar en we niet verplicht allerlei domme activiteiten moeten doen, maakt het me op zich niet heel veel uit, al was ik wel liever met vriendinnen op vakantie gegaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen zuchtte even. "Kan je ergens lekkere broodjes halen?" vroeg hij uiteindelijk. Hij keek even rond en leunde toen weer tegen Nova aan. Hij hoorde aan wat ze te zeggen had. "Hoe bedoel je? Is het lastig om met mij te leven dan? Ben ik zo erg?" vroeg hij grinnikend en hij prikte Nova in haar buik. "Ten tweede, alsof mama jou ooit alleen op vakantie laat met je vriendinnen," vervolgde hij. "Je bent veel te roekeloos. Ik snap wel waarom mama je niet liet rijden. Dat zou onze dood zijn geweest," zei hij pestend en hij stak zijn tong uit.


    That is a perfect copy of reality.

    'Ik merk het kleine.' zei Micheal met een klein lachje, zijn zusjes maakten zijn humeur altijd wel wat beter. Hij ging zitten en nam een grote hap van zijn burger. 'Ik snap alleen niet waarom alles zo fucking snel moet opeens. We hebben die mensen nooit gezien en straks zitten we een maand met ze vast op dat eiland.'' mompelde hij.

    Charlie rolde met haar ogen en legde kort haar hand op Vincents schouder. 'Groenland mag ook.' mompelde ze.


    El Diablo.

    "Hawaii." Brendan lachte zahtjes en liep toen achteruit, "sorry hoor, ik weet niet wat jou probleem is maar ik had het tegen Vincent." Hij keek Charlie pissig aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Natuurlijk hebben ze hier broodjes, sufkop,' lachte ze zacht, terwijl ze Stephen weer overeind trok. 'En je bent mijn kleine broertje, het zou een beetje vreemd zijn als ik je op z'n tijd niet irritant zou vinden,' plaagde ze hem vervolgens, waarbij ze expres zijn haar in de war maakte. 'Ik ben zeventien, ik kan prima alleen op vakantie, hoe roekeloos ik ook mag zijn. Het is toch niet alsof ik nu wel constant bij het huis zal zijn.' Haar oog viel op een winkeltje dat verse broodjes verkocht en ze duwde hem die kant op. 'Als ik had gereden, dan had je wel langer kunnen slapen, Doornroosje.' Zó vaak had zou nou ook weer niet een boete gehad voor te snel rijden. Tenminste, niet veel waar ze zich niet onder uit had weten te praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Ja, daar heb je gelijk in. Gelukkig zijn we samen." Zei Sophia toen ze hem aantikte met haar elleboog. "Met zijn 3e maken we het wel leuk! Misschien ontmoet je nog een leuk meisje. Vast wel." Zei Sophia met een knipoog naar haar grote broer.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Micheal lachte zachtjes. 'Mijn record van de vorige vakantie staat op 6. Lukt wel' grijnsde hij. Hij at wat en keek ondertussen naar de rennende mensen op het vliegveld en zuchtte zacht. 'Maar ik snap het niet. Pa wil me hier niet eens...' mompelde hij


    El Diablo.

    Cayla liep wat doelloos rond op het vliegveld, niet wetende waar de rest was en waar ze heen moest. "Iemand.. Hier? Die ik ken toevallig?" vroeg ze zachtjes en ze keek even rond. Ze wreef over haar armen heen, waarna ze haar telefoon pakte en Michael een berichtje stuurde. SOS. Waar zijn jullie? Lost and alone. D:
    Ze verstuurde het berichtje.

    Stephen zuchtte voor de miljoenste keer. "Noem mij geen sufkop!" zei hij. "Tuthola," grinnikte hij toen. Hij duwde haar weg toen ze zijn haar in de war gooide. Daarna begon ze een speech te houden over hoe ze wel degelijk alleen op vakantie kon en Stephen gaapte even. Ja, ja.. Het zal wel. Niet veel later kwamen ze in de buurt van een broodkraampje, waar Stephen naartoe geduwd werd. Hij trok Nova mee. "Waarschijnlijk had mama mij dan alsnog uit bed getrokken, dus klopt niet," zei hij toen, doelend op haar laatste opmerking. Nu stond hij voor het broodkraampje. "Welk broodje is lekker?" vroeg hij toen en hij keek Nova aan.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 23:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    "Tuurlijk wil hij je hier wel." Zei Sophia terwijl ze haar hand op Michael zijn arm legde. "Hij houdt van je. Ik denk dat hij alleen op wat meer support hoopte. Hij heeft net als ons allemaal geen zin in ruzies. Misschien zijn ze wel hartstikke aardig." Zei Sophia een beetje onzeker. Ze vond het zelf ook moeilijk dat ze met allemaal nieuwe mensen in een huis ging wonen. Het ging ook allemaal erg snel, hun vader heeft nog maar zo kort geleden alles aan hun verteld.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.