• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    REEEEgen :3

    Ik heb een hoop hartbrekende Steven Universe afleveringen gezien, maar deze! Ik huil nu al bijna een half uur lang.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Duurt lang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moe D:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alison gazed with the affection of 9063 charming barbecued bunnies.

    What.. plot generator, wat is dit? Je gaat geen konijntjes op de barbecue leggen! En al helemaal niet meer dan 9000 O:

    She said, in hushed tones, "I love you and I want love."
    Suddenly, Alison lunged forward and tried to punch Mike in the face. Quickly, Mike grabbed the damp blanket and brought it down on Alison's skull.
    Moments later Alison Bond was dead.
    THE END


    That escalated quickly...

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 14:35 ]

    Ja, lekker dit! Blijkt het godverdomme stress te zijn. Juist het ding waar ik niets aan of tegen kan doen zolang er thuis niets verandert. ALKDFNKALDFNAKLSDFNKLASFNKLASDNFKLNFDKLANKLFDANSFKLANDKLSF.


    26 - 02 - '16

    Bweeeh ik wil naar muziekcafé Miles maar niemand wil mee :/

    Hahahahaah ik heb je door bro. Nice try :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik houd van Star Trek en ik houd van de belachelijke plots en het vreselijke acteerwerk, maar deze aflevering was oprecht pijnlijk om te kijken, van begin tot einde, oh mijn God.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)



    Foei


    Ah, dankje!
    (Al heb ik weerstand op dit punt een beetje opgegeven en ga ik me voor nu denk ik gewoon volledig op deze random Spirk fic storten en hopen dat het binnenkort af komt en ik mezelf lang genoeg kan voorhouden dat ik daarna weer Serieus Bezig Ga om dat ook daadwerkelijk te doen. Ik denk dat ik deze schop per ongeluk enthousiast van je heb overgenomen om mijn eigen graf te graven.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij heeft dus iets met zijn oog en we moeten hem zalven, nou ja, ik want ik ben dit weekend alleen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah! Mijn petten zijn eindelijk binnen!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Is het een koortslip? Is het een muggenprik? Is het een allergische reactie en ga ik dood? Stay tuned voor een gloednieuwe aflevering van Jips Razendspannende Allergieleven


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haaaaat het echt als de bussen niet op tijd komen. Nu heb ik weer mijn trein gemist. Uuugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil niet horen dat je aan de chemo gaat verdomme waarom kan je niet opeens poef beter zijn of krijgen alle slechte mensen ziektes en even niet het enige persoon waar ik me echt volledig aan durfde te hechten in jaren *insert hier een hoop boze scheldwoorden terwijl ik sta te janken uit frustratie*

    // waarom the fuck geeft het ziekenhuis die medicijnen als 10% van de mensen bijwerkingen krijgt als auto-immuunziektes?!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 16:18 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.