• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Ik heb echt heel veel zin in vanavond, maar aan de andere kant weer compleet niet omdat ik nooit naar dat soort feestjes ga help


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het goede nieuws: ik ben nog steeds herpes-vrij

    Het slechte nieuws: blijkbaar zit er iets in die afschuwelijk lekkere bevroren tosti's waardoor mijn lip vet eng opzwelt hahahahahahahelp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fucking lettertype ontwerper die bij elke spatie "for commercial use contact ..." er in zet. Fucking hel.

    Danni en haar schattige druiven obsessie. c:


    What would Emma do?

    DOTAN KOMT NAAR 538 live XXL ;3

    Naast Shawn Mendes nog eentje waar ik weg van ben en heel graag live wil zien. Yes. 17 september gaat echt top worden

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En na lang twijfelen, wordt ook de derde druif aangevallen. :'D Dit lijkt op mij, met snoep.

    Awww. ze laat hem achter. Buikje vol. Ze moet een beetje aankomen, het einde van de zomer is hier en ze is nogal mager voor deze tijd.


    What would Emma do?

    Zo is het 4 uur later en het enige wat ik gedaan heb is een cover voor mijn verhaal gemaakt dat alleen een titel heeft en een heel kort beschreven verhaallijn. Goed bezig Kim. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 17:03 ]

    Ik smelt. Halp meh.


    Also, het is weer eens tijd om mijn profiel eens te veranderen... Maar ik ben best lui. Tja.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 17:05 ]

    Ik voel me zo waardeloos.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Ik voel me zo waardeloos.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ahhh ik kijk zo uit naar american horror story ;3


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    Ahhh ik kijk zo uit naar american horror story ;3

    I second this.

    Pakje kom eens sneller naar hier!


    Tears are words the heart can't say.

    Krolock schreef:
    (...)
    I second this.

    Ik word echt chagrijnig van het feit dat ze nog steeds niet officieel het thema hebben doorgegeven :') Voor zover ik weet dan.


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    (...)
    Ik word echt chagrijnig van het feit dat ze nog steeds niet officieel het thema hebben doorgegeven :') Voor zover ik weet dan.

    Ikr. Ze teasen ons echt zo hard.