• Layout volgt


    take risks

    Hoe oud is Parker, ik kan het nergens vinden xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Hoe oud is Parker, ik kan het nergens vinden xd


    18 c: zal het zo meteen er duidelijker bij zetten ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    18 c: zal het zo meteen er duidelijker bij zetten ^^

    Okée. Ik weet niet of jij iets weet tussen Devin en Parker?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Okée. Ik weet niet of jij iets weet tussen Devin en Parker?



    Hmm ze zitten beiden in hetzelfde Pack, dus zal de relatie overigens wel positief zijn denk ik ^^ Misschien dat Parker wel doorheeft hoe moeilijk Devin het heeft met de dood van zijn broertje en hem wel steunt, al is het zonder woorden.

    Daarbij kan het best wel zijn dat Parker niet veel tegen Devin zegt over zijn drugs verleden , gezien Devin drank, drugs en sigaretten haat :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Hmm ze zitten beiden in hetzelfde Pack, dus zal de relatie overigens wel positief zijn denk ik ^^ Misschien dat Parker wel doorheeft hoe moeilijk Devin het heeft met de dood van zijn broertje en hem wel steunt, al is het zonder woorden.

    Daarbij kan het best wel zijn dat Parker niet veel tegen Devin zegt over zijn drugs verleden , gezien Devin drank, drugs en sigaretten haat :')


    Haha ik goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    MT.

    Kiara + Nathan = Niara love love love love love


    take risks

    Is het trouwens een idee om de packs namen te geven? Dat klinkt wat interessanter dan pack 1 en pack 2 c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Dat lijkt mij ook leuker.

    Iemand voor Erin qua relaties?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jaaa vind ik een goed idee, alleen wat is een goede naam voor een pack? Gewoon de naam van de alpha zoals in 'Scott's pack' of iets anders?

    Canagan: Ik heb nathan?


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Jaaa vind ik een goed idee, alleen wat is een goede naam voor een pack? Gewoon de naam van de alpha zoals in 'Scott's pack' of iets anders?

    Canagan: Ik heb nathan?


    Heb je toevallig een idee? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Raccoon schreef:
    Mt! c:

    Hopelijk is Parker zo wel goed :3


    Ik zoek voor hem iemand

    - Die hij 100% vertrouwd ( liefst iemand van pack 2, waardoor Parker ook in de pack zit)
    - Iemand met wie hij het niet kan vinden
    - Iemand die hem met zijn verleden steunt
    - Iemand waarmee hij grappen uithaalt/ mee kan lachen
    - Iemand die hem vaak uitdaagt ( kan vriendschappelijk of rivaal)
    - Iemand met wie hij al enkele keren het bed heeft gedeeld
    - Iemand waarmee hij expirimenteerd
    - Iemand waarmee hij vroeger goed bevriend was (jongen) Maar de vriendschap is kapot gegaan doordat die persoon Parker heeft betrapt met zijn (ex)vriendinnetje
    - andere


    heb er wat nieuws bijgezet ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relaties Devin:
    Parker: Parker heeft door hoe moeilijk Devin het heeft met het verlies van zijn broertje en steunt hem ook, al dan niet zonder woorden. Echter weet Devin niets van Parkers drugsverleden.

    Nu zoek ik nog:
    Een beste vriend(i)
    Studiemaatje (nja, poging tot. Hij moet gewoon gemotiveerd worden door iemand)
    Iemand waarmee hij geen vrienden is, soort rivaal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    I'm A Slave 4 U

    Ik wilde maandag met het speeltopic beginnen, maar vind iedereen dat goed of is iets later wat makkelijker?
    En de rollen die dan nog leeg staan, vooral in de packs, vinden jullie het fijner als die gewoon wegvallen of als daar gewoon random namen voor worden gegeven en niemand ze bespeelt? Als iemand dan namelijk later nog mee wil doen kan dat altijd nog met een van die personen


    take risks