• Layout volgt


    take risks

    Canagan schreef:
    Ik heb Erin, nog steeds. (:


    Ik heb Taylor and Nev^^, jij eventueel een idee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nairn schreef:
    (...)

    Ja, ik bedoelde op de positieve manier! Misschien beste vriendinnen, if you like?


    Wat mij betreft helemaal prima, dus dan kennen ze elkaar ook al voor dat Erin gebeten werd?

    @Growlithe, zoek je iets specifieks voor een van hen?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 22:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Growlithe schreef:
    (...)

    Misschien dat Lena en Nev een beetje 'stiekem' met elkaar omgaan anders? Doordat we in verschillende packs zitten? Of dat ze goede vrienden zijn omdat ze alle twee 'gewoon zijn', maar wel met elkaar over de Supernatural kunnen praten, ik weet het eigenlijk niet, maar vrienden zou wel passen denk ik ^^

    En voor Taylor, misschien iets van oppervlakkige vriendschap? Of had je een ander idee?


    Lena zou er niet stiekem over doen, maar als Nev dat liever heeft zou ze daar im mee gaan.

    En is goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raccoon schreef:
    Ik heb Parker nog voor iedereen en binnenkort ook Alfie! dus als mensen relaties willen let me know c: Alfie zal waarschijnlijk ook nieuw zijn op school en mensen weten waarschijnlijk nog niet wat hij is


    Ik heb Yui! (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Velaris schreef:
    Nog mensen voor Lena?


    Ik heb Yui voor Lena? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Canagan schreef:
    (...)

    Wat mij betreft helemaal prima, dus dan kennen ze elkaar ook al voor dat Erin gebeten werd?

    @Growlithe, zoek je iets specifieks voor een van hen?


    Yes!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    @Nairn heb je ideetjes? Of zoek je nog wat voor haar?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb nog steeds alpha nathan :')

    ik was van plan vandaag het speeltopic te openen maar kwam er toen achter dat ik 8e en daarna training heb dus dan wordt het pas rond 8 uur. Vrijdag heb ik veel meer tijd, dus ik open hem vrijdag ochtend!


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Ik heb nog steeds alpha nathan :')

    ik was van plan vandaag het speeltopic te openen maar kwam er toen achter dat ik 8e en daarna training heb dus dan wordt het pas rond 8 uur. Vrijdag heb ik veel meer tijd, dus ik open hem vrijdag ochtend!


    Ok! (:
    Iemand nog een relatie met Alissa ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Nairn schreef:
    (...)

    Yes!


    Toppie. ^^
    Is hun vriendschap hierdoor hetzelfde gebleven, denk het wel he?

    @Dsprayberry, ik heb Erin ?

    Erin staat sowieso nog open voor relaties, mocht iemand willen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Toppie. ^^
    Is hun vriendschap hierdoor hetzelfde gebleven, denk het wel he?

    @Dsprayberry, ik heb Erin ?

    Erin staat sowieso nog open voor relaties, mocht iemand willen.


    Ja, ik denk het wel. Op een bepaalde manier kon Yui zich wel verplaatsen in Erin, en probeerde haar te helpen. Omdat ze zelf ook bepaalde krachten heeft waar ze niet altijd even goed mee om zou kunnen gaan!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Velaris schreef:
    (...)

    Lena zou er niet stiekem over doen, maar als Nev dat liever heeft zou ze daar im mee gaan.

    En is goed ^^


    Nja, dan hoeft het niet stiekem, maar gewoon goede vrienden doordat ze allebei een beetje tussen het Supernatural door moeten komen als mens zijnde^^

    @Canagan, ik zoek niet speciaal iets, maar ideetjes zijn altijd welkom, zal zelf straks ook even kijken


    Voor de rest staan Taylor en Nev ook open :3


    We've lived in the shadows for far too long.



    PARKERS RELATIONSHIPS AND THOUGHTS




    Nathan Leroy Chamberlain : Parker en Nathan kun je wel beste vrienden noemen en dit is dan ook de grootste reden waarom Parker in de pack zit. Hij krijgt de steun van Nath en heeft hem het nodige respect ervoor terug. Parker ziet Nathan ook wel als zijn broer en zal hem beschermen als dat nodig is.

    Alissa Maddison Dale :

    Devin Falco Merricks : Parker steunt de jongen gezien hij weet hoe moeilijk Devin het heeft met het verlies van zijn broertje. Hij besteed er niet veel woorden aan, want daden werken veel beter. Verder kunnen ze het wel goed vinden al heeft Parker de jongen niets over zijn drugs en drank verleden verteld.

    Kiara Ashanti Washington :

    Olena Havana Maxwell OIena is Parkers soulmate, zijn beste vriendin en tevens ook fwb. De twee hebben elkaar leren kennen vlak nadat Lena gedumpt werd door haar -ex-vriendje- Domenic. Ze waren op een café ( met nep ID welliswaar) wat aan het drinken, Lena was kapot van verdriet en Parker haf haar troost. Van het ene kwam het andere natuurlijk en de volgende dag werden ze poedelnaakt naast elkaar wakker in Parkers bed. Parker mag haar enorm en is best wel beschermend over haar, zeker gezien ze een normaal persoon is die niet kan genezen op commando... Nadat Lena ook in de pack kwam heeft hij altijd wel de neiging gehad om haar minder gevaarlijke klusjes te laten doen , ookal weet hij dat de blondine dit haat. Wel zijn ze elkaars cuddle buddies en kan hij bij haar alles kwijt. Parker zou niet weten wat zonder haar te moeten en kan nogal claimerig zijn tegenover haar.


    Dominic Nathaniel Cunningham Wel laten we zeggen dat de twee elkaar leren mijden dan zien. Nadat Parker met Lena het bed indook is de relatie tussen hen enkel slechter geworden.

    Erin Mariah Braiden Canagan
    Elizaveta Bizina :

    Yui Saito : Yui en Parker zijn erg goede vrienden en worden vaak samen op school gezien. En als je hen samen ziet dan weet je wel dat er of een grap uitgehaald zal worden, of de volgende pauze één of andere gekke uitdaging zal plaatsvinden. Ze kunnen met elkaar lachen en hebben vaak gekke uitdagingen met elkaar. Yui en Parker hebben ook al meermaals het bed gedeeld maar vinden dit geen big deal.

    Neville Louis Roth :


    Taylor Ophilia Stavros Parker mag zijn soortgenootje wel en vind het best jammer dat ze besloten heeft om geen pack te joinen. Hij leerde Taylor kennen op een feestje waar ze nogal zaten te flirten met elkaar, net toen Parker zijn move wilde doen en de brunette ging kussen, verkocht ze hem een goede mep. Parker was -letterlijk- met verstomming geslagen en merkte dat Taylor niet 100% menselijk was. Hij toonde haar zijn felblauwe ogen en sindsdien geeft hij haar tips over hoe ze het best transformeert etc.

    Cassandra Alexis Graham






    Ik zoek voor hem iemand

    - Die hij 100% vertrouwd ( liefst iemand van pack 2, waardoor Parker ook in de pack zit)
    - Iemand met wie hij het niet kan vinden
    - Iemand die hem met zijn verleden steunt
    - Iemand waarmee hij grappen uithaalt/ mee kan lachen
    - Iemand die hem vaak uitdaagt ( kan vriendschappelijk of rivaal)

    - Iemand met wie hij al enkele keren het bed heeft gedeeld
    - Iemand waarmee hij expirimenteerd
    - andere


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @surexit en Canagan

    Parker en Alfie staan ook open voor relaties!


    (Alfie ga ik nu afwerken ^^')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een lijstje, want de ideeën verder willen echt niet stromen.

    Ik zoek voor Erin:

    - Iemand waar het niet mee klikt en waarmee ze ook echt niet samen kan.
    - Iemand waar ze redelijk mee overweg kan, maar waar ze wel mee botst.
    - Een ex/iemand waar ze eens het bed mee heeft gedeeld.
    - evt andere ideeën?

    @Nairn, is goed dan doen we dat. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'