• Layout volgt


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Ik liet het eerst nog een beetje gaan omdat in de serie zelf het aantal bijvoorbeeld ook niet gelijk is (vrouwen daar dan in groot ondertal), maar nu wordt het verschil wel erg groot dus de stop zit erop

    Ik heb dus alpha Nathan die wel kan helpen met zelfverdediging, maar die zou dat niet op de meest vriendelijke manier doen maar juist met harde aanpak , omdat dat bij hem zelf ook zal werken en hij dan vooral het karakter harder en 'sterker' wil maken, maar weet niet of dat bij lena past :')


    Lena doesn't mind that haha. Dat prefereert ze juist bij zoiets.

    @growlithe, ik heb Lena?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Lena doesn't mind that haha. Dat prefereert ze juist bij zoiets.

    @growlithe, ik heb Lena?


    Ik denk dat Lena en Nev wel zou passen voor iets positiefs, maar ze zitten wel in een ander pack, dus ik weet niet hoe ze daar tegenover staan?
    Lena zou door Taylor zeker wel gemogen worden^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik denk dat Lena en Nev wel zou passen voor iets positiefs, maar ze zitten wel in een ander pack, dus ik weet niet hoe ze daar tegenover staan?
    Lena zou door Taylor zeker wel gemogen worden^^.


    Lena heeft geen problemen met het andere pack c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hi guys! Ik heb net mijn karakter Yui Saitou afgemaakt! Anyone wanna be friends? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    Hi guys! Ik heb net mijn karakter Yui Saitou afgemaakt! Anyone wanna be friends? (:


    Ik heb Taylor en Nev?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb Erin, nog steeds. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik heb Erin, nog steeds. (:


    Yes, and I like her! Ik zie dat Erin en Yui allebei in pack 1 zitten, in hun senior year zitten en van dezelfde leeftijd zijn. Heb jij voor jezelf al een beetje een idee wat jij voor Erin wilt? Wellicht dat ze elkaar kennen van school en met elkaar zijn opgegroeid?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik heb Taylor en Nev?


    Yui en Taylor zitten wel allebei in hetzelfde jaar, maar ik heb op dit moment geen idee voor wat ze van elkaar kunnen zijn.

    Wat betreft Nev, ze zitten in de klas. Misschien kunnen ze al wat langer vrienden zijn en dat Yui degene was die hem overhaalde om bij de pack te komen. Though, dan moeten ze wel hele goede vrienden zijn geweest.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    Yes, and I like her! Ik zie dat Erin en Yui allebei in pack 1 zitten, in hun senior year zitten en van dezelfde leeftijd zijn. Heb jij voor jezelf al een beetje een idee wat jij voor Erin wilt? Wellicht dat ze elkaar kennen van school en met elkaar zijn opgegroeid?


    Ik zoek voor Erin eigenlijk nog van alles. (:
    Gezien ze in hetzelfde jaar zitten én van dezelfde leeftijd is het mij helemaal prima dat ze samen zijn opgegroeid — ik naam aan op een positieve manier?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik zoek voor Erin eigenlijk nog van alles. (:
    Gezien ze in hetzelfde jaar zitten én van dezelfde leeftijd is het mij helemaal prima dat ze samen zijn opgegroeid — ik naam aan op een positieve manier?


    Ja, ik bedoelde op de positieve manier! Misschien beste vriendinnen, if you like?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    Yui en Taylor zitten wel allebei in hetzelfde jaar, maar ik heb op dit moment geen idee voor wat ze van elkaar kunnen zijn.

    Wat betreft Nev, ze zitten in de klas. Misschien kunnen ze al wat langer vrienden zijn en dat Yui degene was die hem overhaalde om bij de pack te komen. Though, dan moeten ze wel hele goede vrienden zijn geweest.


    Voor Taylor en Yui ga ik dan nog even denken :3.

    Voor Nev en Yui klinkt hele goede vrienden wel goed, misschien al sinds Yui in Beacon Hills woont?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Voor Taylor en Yui ga ik dan nog even denken :3.

    Voor Nev en Yui klinkt hele goede vrienden wel goed, misschien al sinds Yui in Beacon Hills woont?


    Yes, sounds like a great plan! (: Yui woont al bijna 11 jaar nu in Beacon Hills dus dat is een lange run van hun vriendschap!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik heb Parker nog voor iedereen en binnenkort ook Alfie! dus als mensen relaties willen let me know c: Alfie zal waarschijnlijk ook nieuw zijn op school en mensen weten waarschijnlijk nog niet wat hij is


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog mensen voor Lena?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Lena heeft geen problemen met het andere pack c:


    Misschien dat Lena en Nev een beetje 'stiekem' met elkaar omgaan anders? Doordat we in verschillende packs zitten? Of dat ze goede vrienden zijn omdat ze alle twee 'gewoon zijn', maar wel met elkaar over de Supernatural kunnen praten, ik weet het eigenlijk niet, maar vrienden zou wel passen denk ik ^^

    En voor Taylor, misschien iets van oppervlakkige vriendschap? Of had je een ander idee?


    We've lived in the shadows for far too long.