• Layout volgt


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Ik wilde maandag met het speeltopic beginnen, maar vind iedereen dat goed of is iets later wat makkelijker?
    En de rollen die dan nog leeg staan, vooral in de packs, vinden jullie het fijner als die gewoon wegvallen of als daar gewoon random namen voor worden gegeven en niemand ze bespeelt? Als iemand dan namelijk later nog mee wil doen kan dat altijd nog met een van die personen


    Mij maakt het niet zoveel uit wat betreft het speeltopic. Ik heb namelijk toch de hele week school waardoor ik vaak in de avond of vroege morgen reageer c:
    Wat betreft de lege plekken, vind ik het laatste idee goed. Zo kunnen er later eventueel meerdere mensen deelnemen en is de pack niet al te klein.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik zou misschien nog iets langer wachten, want volgens mij zijn best wel wat rollen nog niet ingevuld (die wel gereserveerd zijn).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik zou misschien nog iets langer wachten, want volgens mij zijn best wel wat rollen nog niet ingevuld (die wel gereserveerd zijn).


    Jaa daar zat ik dus ook mee, dus dan wachten we geeoon nog even langer


    take risks

    ik hoop dat er nog meer mensen joinen c: ik twijfel btw of ik nog een personage bij wil


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek nog relaties voor Alissa ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik heb Erin nog, voor wie wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Nathan nog, die ik vandaag of anders hopelijk morgen afrond (:


    take risks

    Hoe stel ik precies een rooster samen voor mezelf? :')

    Edit; Aah, bijna af, denk ik, ik doe straks het innerlijk en dan kijk ik vanavond wel even voor eventuele relaties^^.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 16:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan er niet een bericht gestuurd worden aan de mensen die hun rol nog moeten maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Was ik van plan vanavond te doen, zodat ze eventueel in de middag nog tijd hebben voordat ik het berichtje stuur


    take risks

    Vind iedereen het goed als we donderdag beginnen?


    take risks

    En misschien een stop op vrouwelijke rollen xd.

    Ik zoek trouwens nog een best male friend en iemand die haar meer zelfverdediging leert, of die twee gecombineerd natuurlijk ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @everyone ik heb Parker open voor relaties


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velaris schreef:
    En misschien een stop op vrouwelijke rollen xd.

    Ik zoek trouwens nog een best male friend en iemand die haar meer zelfverdediging leert, of die twee gecombineerd natuurlijk ^^


    Ik liet het eerst nog een beetje gaan omdat in de serie zelf het aantal bijvoorbeeld ook niet gelijk is (vrouwen daar dan in groot ondertal), maar nu wordt het verschil wel erg groot dus de stop zit erop

    Ik heb dus alpha Nathan die wel kan helpen met zelfverdediging, maar die zou dat niet op de meest vriendelijke manier doen maar juist met harde aanpak , omdat dat bij hem zelf ook zal werken en hij dan vooral het karakter harder en 'sterker' wil maken, maar weet niet of dat bij lena past :')


    take risks

    Ik denk dat Nev en Taylor zo'n beetje af zijn en open staan voor relaties :3 Iemand?


    We've lived in the shadows for far too long.