• Layout volgt


    take risks

    Raccoon schreef:
    Dus iemand die Alfie wilt ontmoeten, hij is nieuw en kent nog niet echt iemand ^^


    Alice zou wel kunnen, maar dan zou hij haar bijna eerder aan moeten spreken, want ze is alnopbweg naar de auto haha


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nairn schreef:
    (...)

    Zoek je iets specifieks voor Alice, of gewoon goede vrienden?


    Ehm ja ergens wil ik ook nog wel wat anders, maar eigenlijk kan ik niet echt iets verzinnen. Dus goede vrienden (beste vrienden net wat je wilt) is oké.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nairn schreef:
    (...)

    Ik ben nu (nog steeds) voor Yui en Rune bezig met schrijven, so pick your choice (:


    Misschien dat hij bij een van hen in de klas zit? :3 jij mag kiezen waar je het best in kan verwerken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Canagan: Heb jij een idee voor Erin en Nathan?

    Greenlight22: Maybe dat Nathan eerst Ashton of Alice had gebeten omdat hij een sterker pack nodig had en hij op weet ik veel wat voor manier bij een van hen uitkwam, en om de tweeling sterker te maken dat de ander dan ook een weerwolf werd ofzo?


    take risks

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ehm ja ergens wil ik ook nog wel wat anders, maar eigenlijk kan ik niet echt iets verzinnen. Dus goede vrienden (beste vrienden net wat je wilt) is oké.


    Yes, beste vrienden is ook goed (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    DSprayberry schreef:
    Canagan: Heb jij een idee voor Erin en Nathan?

    Greenlight22: Maybe dat Nathan eerst Ashton of Alice had gebeten omdat hij een sterker pack nodig had en hij op weet ik veel wat voor manier bij een van hen uitkwam, en om de tweeling sterker te maken dat de ander dan ook een weerwolf werd ofzo?


    Ja ik denk dat dat wel een goed idee is, maar wat is de band tussen Alice en Nathan voor de rest?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nairn schreef:
    (...)

    Yes, beste vrienden is ook goed (:


    Okee top :3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    DSprayberry schreef:
    Canagan: Heb jij een idee voor Erin en Nathan?

    Greenlight22: Maybe dat Nathan eerst Ashton of Alice had gebeten omdat hij een sterker pack nodig had en hij op weet ik veel wat voor manier bij een van hen uitkwam, en om de tweeling sterker te maken dat de ander dan ook een weerwolf werd ofzo?


    Pff, ik zou zo gauw even niet weten wat. Heb je nog iets nodig qua relaties?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ja ik denk dat dat wel een goed idee is, maar wat is de band tussen Alice en Nathan voor de rest?

    Misschien dat ze eerst een hekel aan hem had omdat ze voor altijd een weerwolf zal zijn, maar in de loop van de tijd hem toch aardig begon te vinden en van een omega samen met haar tweelingbroer ook nathans pack kwam joinen? Dus dat Nathan eerst zeg maar Alice had gebeten, maar Alice niet zijn pack kwam joinen en even later wilde Ashton dan ook weerwolf worden naardat ze er de voordelen van inzagen en dat ze toen samen Nathans pack kwamen joinen en Nathan Ashton ook beet.

    Canagan: Nathan heeft zegmaar nog niet iemand uit het andere pack waar hij helemaal niet mee overweg kan, maar weet niet of Erin hier geschikt voor is?


    take risks

    Ik heb Alfie toch naar Alice gestuurd ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DSprayberry schreef:
    (...)
    Misschien dat ze eerst een hekel aan hem had omdat ze voor altijd een weerwolf zal zijn, maar in de loop van de tijd hem toch aardig begon te vinden en van een omega samen met haar tweelingbroer ook nathans pack kwam joinen? Dus dat Nathan eerst zeg maar Alice had gebeten, maar Alice niet zijn pack kwam joinen en even later wilde Ashton dan ook weerwolf worden naardat ze er de voordelen van inzagen en dat ze toen samen Nathans pack kwamen joinen en Nathan Ashton ook beet.

    Canagan: Nathan heeft zegmaar nog niet iemand uit het andere pack waar hij helemaal niet mee overweg kan, maar weet niet of Erin hier geschikt voor is?


    Ja dat kan wel, maar dan zou nu alles weer oké zijn?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Velaris --> Zusak


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [DSprayberry > trasecolare]


    take risks

    oh waw nu ben ik Confused gezien je userplaatje hetzelfde is als growlithes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    oh waw nu ben ik Confused gezien je userplaatje hetzelfde is als growlithes

    oh serieus ahhahah dan pas ik m ff aan


    take risks