• Layout volgt


    take risks

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu toch wel twijfel over deze rpg... Niet zozeer omdat het idee mij niet leuk lijkt hoor, maar ik ben persoonlijk geen fan van rpg's waar 'liefdes relaties' al van te voren afgesproken zijn, en als ik me niet vergis lees ik nu dat dit wel het geval is bij sommige volgens mij.. Dit is puur iets persoonlijks.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu toch wel twijfel over deze rpg... Niet zozeer omdat het idee mij niet leuk lijkt hoor, maar ik ben persoonlijk geen fan van rpg's waar 'liefdes relaties' al van te voren afgesproken zijn, en als ik me niet vergis lees ik nu dat dit wel het geval is bij sommige volgens mij.. Dit is puur iets persoonlijks.


    Ugh, ik heb daar ook echt een gruwelijke hekel aan.
    Nja, crushes vind ik wel oké, maar als het zo iets is van; in de toekomst worden zij een stel. Nee dank je. Of je begint het RPG als koppel, of je laat het gaan en ziet vanzelf waar het schip strand.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 18:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is er afgesproken dan? Volgens mij is er alleen echt Nathan en Kiara, maar die zijn al een stel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Wat is er afgesproken dan? Volgens mij is er alleen echt Nathan en Kiara, maar die zijn al een stel.

    Inderdaad, Nathan en Kiara zijn dan een stel maar hier is verder nog niks over afgesproken hoe het gaat lopen en voor de rest zijn er geloof ik alleen vriendschaprelaties, dus ik snap het probleem niet helemaal


    take risks

    Loopt dit serieus nu al dood?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hoop van niet :c Het speeltopic is nu toch al enkele dagen open...


    Daarbij heb ik Alfie ? Voor de mensen die niet weten wat te posten?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil wel posten, maar op dit moment is het voor mij even moeilijk om achter de laptop te gaan zitten. Misschien dat mijn vriend hem voor mij vanavond kan aansluiten zodat ik vanuit de bank kan schrijven, anders moet ik het via mijn mobiel proberen ( wat niet al te gemakkelijk gaat bij lange posten.)

    In ieder geval zou het fijn zijn als iemand Erin in een post kan verwerken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iedereen mag reageren op Taylor :3, ik wil best nog wat posten met Nev ofzo, als er iemand voor hem is?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik hoop inderdaad niet dat het doodloopt ): Nathan wacht op Kiara ..


    take risks

    Hey guys ik ga morgen reageren op het forum als het goed is, maar ik zoek nog wat vrienden voor Alice. Gewoon wat vrienden eventueel een beste vriend of vriendin. C: Ooh en als iemand nog een andere relatie ofzo zoekt ik sta voor alles open.;-)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hey! Ik heb voor Rune -1.6- (een beetje aan de late kant) een opzet gemaakt voor zijn karakter. Zijn er al mensen die vriendjes willen worden met hem? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Canagan schreef:
    Ik wil wel posten, maar op dit moment is het voor mij even moeilijk om achter de laptop te gaan zitten. Misschien dat mijn vriend hem voor mij vanavond kan aansluiten zodat ik vanuit de bank kan schrijven, anders moet ik het via mijn mobiel proberen ( wat niet al te gemakkelijk gaat bij lange posten.)

    In ieder geval zou het fijn zijn als iemand Erin in een post kan verwerken?


    Ik verwerk Erin anders wel in mijn post! Ik ben nu bezig voor Yui (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    Ik verwerk Erin anders wel in mijn post! Ik ben nu bezig voor Yui (:


    Dat zou heel fijn zijn. ^^

    Zoek je iets specifieks voor Rune?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Dat zou heel fijn zijn. ^^

    Zoek je iets specifieks voor Rune?


    Vrienden, mensen die denken dat hij raar is, iemand waarmee hij lekker kinderachtig en zo mee kan doen, etc. Haha ik heb nog niks specifieks bedacht verder


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    Hey! Ik heb voor Rune -1.6- (een beetje aan de late kant) een opzet gemaakt voor zijn karakter. Zijn er al mensen die vriendjes willen worden met hem? (:


    I got Lena c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered