• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do



    Invites for the project X party
    Username
    Philip
    Astraeus
    Westwick
    Controna
    Canagan
    Greenlight22
    Sempre
    Mirandacosgrove
    Raccoon
    Necessity
    BelIona
    Douceur
    Maslany
    Trasecolare

    Naam
    Naomi
    Camilla
    Sofie
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Anouk
    Saar
    Sas
    Anne- Fleur
    Dore
    Milou

    Karakter(s)
    Robin & JC
    Eleonora
    Floortje
    Nicole
    Tessa
    ?
    ?
    Benjamin
    Lars & Niels
    Jonathan
    Daniel
    Daan
    Suzannah
    ?


    Topics

    Rollentopic one

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 21:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 22:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT als ik toch nog mee mag doen haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bruhhh, ik ben nog steeds bezig aan Adam. Ik zit nu aan 1,2K maar ik ben nog niet klaaaar. Het vlot maar niet, want iedereen zit me af te leiden :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zal even een relatielijstje maken voor de rollen die al goedgekeurd zijn :Y)

    @ Qing ik heb de nieuwe en tevens de laatste ultimatum voor de huidige onafgemaakte rollen tot zondag 23;59. Ik heb ze het liefst wel eerder binnen maar ik snap dat iedereen druk is vanwege het lekkere weer enzo c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nahhh, ik wil hem vandaag af (nerd) Ik heb voor de rest niet veel tijd, haha. Festivalganger dit weekend :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mt.


    Aan niets denken is ook denken.



    Boys play toys. Girls play boys.


    Relatielijstje Robin


    Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek On a scale of one to ten: You are a nine because I am the one you need.
    Eleanora of 'Noor, Noortje, Miss Ball Breaker.' zoals Robin haar wel eens noemt, gaan al vier jaar terug. Voordat ze samen naar de universiteit gingen hadden ze elkaar op Lowlands ontmoet, waar de eerste 'serieuze' relatie van Robin strandde. Ondanks de nare ervaring voor Robin, veranderde dit in iets goeds door Noor tegen te komen en haar direct volledig in de groep nam. Sinds dien spreken de meisjes vaak af en gaan vaak naar festivals en feestjes. Dat ze al een tijdlang samen op de universiteit zitten is enkel alleen een pluspunt.

    Lucia Josephine van der Heyden In progress

    Floortje Elizabeth Keijzer People might call you a slut, but that is because you are.
    Als er een ding als een paal boven water staat dan is het Robins mening over Floor. Robin voelt haarzelf duidelijk beter dan het meisje en laat dit zeker merken aan mensen rond haar heen, behalve in Floors gezicht waar ze poeslief in is. Robin doet dan ook alleen maar lief naar haar omdat ze weet dat het meisje makkelijk te bespelen is en voor haar door het vuur zou gaan. Ze heeft daarom Floor maar al te graag aan haar zijde en spant haar graag voor haar aan het karretje als ze zelf dingen niet doet of liever niet wilt doen.

    Nicole Luna Castillo You are my bad bitch, my side ho, my best friend forever.

    Nicole en Robin kennen elkaar pas sinds de universiteit en hoewel dat voor Nicole niet zo lang was als het voor Robin gold; was het meteen een goed begin voor het meisje. Beide dames hebben elkaar ontmoet op een feestje waar ze de nodige lesbische ervaring met elkaar hebben opgedaan op second base. Echter hebben de twee dames nooit behoefte gehad om vanuit deze ervaring iets serieus op te bouwen behalve een sterke vriendschap die algauw tot stand kwam. Robin is zeer gesteld op het meisje ondanks de korte jaar dat ze elkaar kennen en zal Robin voor het meisje door het vuur gaan, mits zij daar zelf niet slechter van word.

    Benjamin 'Ben' BakkerI'm sorry for whatever I did to make you think that I give a shit about your feelings.

    Ook al verwacht je het niet; gaan Benjamin en Robin een tijd lang terug. Ben gaf namelijk Robin op de middelbare school bijles toen ze dreigde te zakken in haar examenjaar. Echter zag Ben dit niet zo gauw als bijles maar gewoon een excuus om vaker bij hem te zijn. Echter kwam de jongen van een koude kermis thuis toen deze zijn kamer romantisch had ingesteld en zelfs zichzelf had opgemaakt om zijn eerste kus aan Robin te schenken, die op haar beurt een koude hand in zijn gezicht sloeg. Sinds dat incident zagen ze elkaar niet tot ze bij universiteit aankwamen. Nu valt Ben haar enkel lastig om haar te koppelen aan Lars en frustreert het het meisje dat geen enkele dreigement de jongen daadwerkelijk van haar kan afstoten.

    Lars Joris Daelmans You are like a ghost. You don’t even exist to me.

    Robin weet tot zover nog niet eens van Lars bestaan af, zelfs als deze voor hem zou staan. Ze is dan ook niet geïnteresseerd in de jongen en dat zal dan ook niet zo snel gebeuren.

    Jonathan Harold Von Draekcen We are closer to each other than friends or family ever could.

    Samen met Jonathan of beter gezegd Jo of Jonah is Robin opgegroeid in Arnhem. Van kleins af aan waren ze al buren en werden beiden aangespoord om met elkaar te spelen. Ze hebben dan ook de nodige lego als in poppenspel avonduurtjes gehad op zowel school als thuis. Robin vond het dan ook alles behalve erg toen Jonah bleef zitten op de middelbare omdat ze daardoor bij hem in de klas kwam. Ze is Jonah dan ook gevolgd naar de universiteit van Utrecht omdat ze na het Vwo niet meer wist wat ze met haar toekomst wilde doen. Nu woont ze dan ook samen met de jongen in een huis vlakbij de campus die Jonahs ouders voor hem gekocht hadden toen hij naar de universiteit ging.

    Daniel van AssenYou might trick other people but you aren't man enough for me.
    Daniel en Robin volgen samen dezelfde opleiding en ondanks dat het niet slim is om mensen te daten uit dezelfde jaar en opleiding, was het toch hetgeen wat de twee samen gedaan hadden voor een blauwe maandag. Samen hebben ze vorig jaar voor twee maanden serieus gedate, maar toen Robin merkte dat de jongen niet zo stoer was als hij zich voordeed ging ze twijfelen en heeft ze hem gedumpt. De twee zijn nog wel 'vrienden' te noemen omdat hij de beste vriend van Jonah is, maar verder dan dat is ze niet meer geintresseerd in hem.

    Adam Sallow In progress.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 18:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zoooooo, Adam is officieel af! Op het einde deed mijn wifi even rot, waardoor alles tienduizend keer trager ging, want woooow, mijn Chrome kon het even niet aan dat ik 'maar' zeven tabbladen had openstaan... :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Even een subtiele MT.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Westwick schreef:
    En nu we hier toch zijn: wie wil er een relatie met slutty Floortje? Een enthousiaste, sarcastische , sociale en ietwat dwangmatige student geneeskunde?


    I have Jonathan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Iemand interesse in een relatie met mijn Loser Lars? c: mag ook gewoon een gedachte van hem zijn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Veel te late mt (x ik denk dat ik mijn rol zondag afkrijg, aangezien vandaag wat druk wordt.


    Mhm?

    Necessity schreef:
    (...)

    I have Jonathan?

    Ja! Had je een bepaalde relatie in gedachten?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ja! Had je een bepaalde relatie in gedachten?


    Iets van friends with benefits ofzo? Of dat ze een tijdje gescharreld hebben?
    Of heb jij nog ideeën?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Iets van friends with benefits ofzo? Of dat ze een tijdje gescharreld hebben?
    Of heb jij nog ideeën?

    Fwb vind ik een goed idee!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dus het begin van mijn personage staat ongeveer... Ik ga zo verder, maar laat ik eerst even lunchen...


    We've lived in the shadows for far too long.