• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do



    Invites for the project X party
    Username
    Philip
    Astraeus
    Westwick
    Controna
    Canagan
    Greenlight22
    Sempre
    Mirandacosgrove
    Raccoon
    Necessity
    BelIona
    Douceur
    Maslany
    Trasecolare

    Naam
    Naomi
    Camilla
    Sofie
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Anouk
    Saar
    Sas
    Anne- Fleur
    Dore
    Milou

    Karakter(s)
    Robin & JC
    Eleonora
    Floortje
    Nicole
    Tessa
    ?
    ?
    Benjamin
    Lars & Niels
    Jonathan
    Daniel
    Daan
    Suzannah
    ?


    Topics

    Rollentopic one

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 21:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 22:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Growlithe schreef:
    Dus het begin van mijn personage staat ongeveer... Ik ga zo verder, maar laat ik eerst even lunchen...


    Ben benieuwd. Tot nu toe is hij al heel leuk c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lukt het iedereen een beetje al met relaties/rollen afmaken? ^^ Het is zo stil :x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja :3 Ik moet alleen even verplicht meedoen met karaoke omdat mijn opa er is... Maar ik werk steeds in kleine beetjes ^^ plus ik twijfel enorm of wat voor innerlijk ik precies wil. Het wordt of een typische womaniser, of het soort jongen dat doet alsof ie een womaniser is om bij de populaire jongens te mogen staan, maar stiekem gewoon in zijn bandje wil spelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Ja :3 Ik moet alleen even verplicht meedoen met karaoke omdat mijn opa er is... Maar ik werk steeds in kleine beetjes ^^ plus ik twijfel enorm of wat voor innerlijk ik precies wil. Het wordt of een typische womaniser, of het soort jongen dat doet alsof ie een womaniser is om bij de populaire jongens te mogen staan, maar stiekem gewoon in zijn bandje wil spelen.


    Poor you :'D Karaoke met mij zou een hel zijn #oudekraai haha.

    I like both idea's c; misschien kop of munt erop gooien? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Poor you :'D Karaoke met mij zou een hel zijn #oudekraai haha.

    I like both idea's c; misschien kop of munt erop gooien? ^^


    Op zich is het wel coole muziek en we zijn allemaal slecht in zingen, behalve de nieuwe vrouw van mijn opa :')

    Het is een 'pretend-womaniser' geworden ^^, nou maar even de rol proberen af te maken, maar relaties komen wss morgen na mijn werk :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Op zich is het wel coole muziek en we zijn allemaal slecht in zingen, behalve de nieuwe vrouw van mijn opa :')

    Het is een 'pretend-womaniser' geworden ^^, nou maar even de rol proberen af te maken, maar relaties komen wss morgen na mijn werk :3


    Hahah hebben jullie dan ook maar oordopjes bij elkaar ingedaan :'D om niet doof van elkaar te worden ^^

    Oeh ik ben benieuwd ^^ sws als alles meezit hoop ik het speeltopic op maandag/ dinsdag te openen c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hahah hebben jullie dan ook maar oordopjes bij elkaar ingedaan :'D om niet doof van elkaar te worden ^^

    Oeh ik ben benieuwd ^^ sws als alles meezit hoop ik het speeltopic op maandag/ dinsdag te openen c;


    Nee, dat dan weer net niet - dus mijn oren bloeden nu ook gewoon, Mainly door mijn eigen stem -, maat was wel super leuk :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Nee, dat dan weer net niet - dus mijn oren bloeden nu ook gewoon, Mainly door mijn eigen stem -, maat was wel super leuk :3


    hahah ahw poor thing c: voortaan maar gaan zingen onder de douche dus haha :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga nog een beetje klooien met het innerlijk, waarschijnlijk we uitbreuden, maar voor zover ik nu weet is mijn rol af.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Ik ga nog een beetje klooien met het innerlijk, waarschijnlijk we uitbreuden, maar voor zover ik nu weet is mijn rol af.


    Je rol is goedgekeurd. Ik vind hem leuk c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    RELATIES NICOLE


    Robin Yasemin de Witte My girl, My bae, My boo. Amazing at making out too
    Nicole leerde Robin kennen op een feestje en het klikte meteen tussen de twee. Een beetje heel erg zelfs. Zo hebben ze samen een lesbische ervaring maar nooit de behoefte gehad om hier echt iets serieus mee te doen. Uit deze ervaring is wel een erg hechte vriendschap ontstaan. Hun band is erg sterk en Nicole zou door het vuur gaan voor de bad girl.

    Daniel van Assen Great guy, lots of fun
    Nicole heeft de jongen leren kennen op de campus en het klikte erg goed. De twee zijn goede vrienden met wat speels geflirt hier en daar, al hebben ze nooit iets serieus gedaan.


    Wie wil nog meer een relatie met Nic? :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 11:06 ]


    El Diablo.

    Valor schreef:


    RELATIES NICOLE


    Robin Yasemin de Witte My girl, My bae, My boo. Amazing at making out too
    Nicole leerde Robin kennen op een feestje en het klikte meteen tussen de twee. Een beetje heel erg zelfs. Zo hebben ze samen een lesbische ervaring maar nooit de behoefte gehad om hier echt iets serieus mee te doen. Uit deze ervaring is wel een erg hechte vriendschap ontstaan. Hun band is erg sterk en Nicole zou door het vuur gaan voor de bad girl.


    Wie wil nog meer een relatie met Nic? :Y)


    Ik heb Daniel :3, al is zijn innerlijk nog niet helemaal perfect beschreven ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb Lars


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik heb Daniel :3, al is zijn innerlijk nog niet helemaal perfect beschreven ^^


    And @Saar Is goed ^^ Heb jij al ideeën?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 22:21 ]


    El Diablo.

    Momenteel nog niet ( ben bij familie en kan niet veel op mobiel)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH