• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ga weg onweer shitshitshit
    mijn moeder wil alle stekkers uit het stopcontact en dan heb ik geen afleiding meer
    fuck I'm getting scared
    Ik haat je onweer ik haat je ik haat je ik haat je ik haat alle schade die je aanricht en ik haat je omdat je Eva en Belle hebt gedood en ik haat je omdat je steeds weer terugkomt en levens verwoest door mensen te doden gaweggaweggaweg

    Sorry paniek valt aan op mijn brein er gaat niks zinnigs meer uit me komen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 21:14 ]

    Waarom word het zo snel donker :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even alleen thuis met een glaasje Rosé, een bakje fruit, een gezichtsmasker op en Let it Go op het achtergrond. Heerlijk!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben echt in een Suicide Squad teken mood. Eerst male Harley Quinn (waar ik even mee ben gestopt want ik ben mn gum kwijt) en nu Katana.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als Oxazepam dit niet zou afstompen zou ik nu huilen van angst kutkutkutonweer ik haat dit fuck flasbacks

    Als ik er nu nog in zou slagen om 3 labs te maken, dat zou fantastisch zijn. :Y) Dan ben ik weer ietsje meer op schema.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Instant noodles in een cup met een plak cheddar kaas. Goddelijk.

    Maar ik wil ook wel weer naar huis..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 21:50 ]

    I don't like this. Er is hevige onweer op komst, maar Chester wil niet naar binnen komen :[


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit wordt de beste schrijfvakantie OOIT


    i put the fun in funeral

    *gets a gun*
    OK
    *shoots herself in the head*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben best benieuwd maar eigenlijk bang voor het antwoord.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tom Hardy is zo sexy.

    Dit benauwde weer maakt me echt zo moe en chagrijnig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vraag me af hoe mensen me gaan vinden op school, gezien ik op internet al als een bitch overkom. Dit is hoe ik schrijf, dit is hoe ik ben en zo praat ik ook in real life. Deal with it or get outta my life.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, het onweer word me te heftig. Ik doe snel mijn pc uit en ga beneden een boek lezen.

    Fuuuck, het gaat nu ineens wel heel erg tekeer. Het zijn ook zo vreemde donderslagen en het stopt niet met weerlichten.

    Ik zou nu graag met mijn ex op de bank zitte. knuffelen en bliksem kijken. :(

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 23:10 ]