• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kwam in de op=op shop de kleinste beautyblenders ooit tegen. Ze waren zo schattig en klein en schattig :3

    // ik word zo zat van hoe erg ik mijn ex mis. Het is al bijna een maand later en ik wil hem nog steeds terug. Mag dit gevoel please stoppen? Ik wil verder gaan met mijn leven zonder hem.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:03 ]

    Die wind buiten is zo zalig! ALLE RAMEN OPEN!


    16 - 09 - '17

    Oke, ik doe geen bodylotion meer op in dit weer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ledecky schreef:
    (...)

    Same. Ik ben aan het sterven. En ik kan niet slapen zonder dekbed dus help? D:


    Ik heb de ventilator recht op mij staan. Waarom zou ik toch verkouden zijn?


    What would Emma do?

    En het onweer wordt weer heftiger. Net als ik wil gaan slapen..

    // raketaanval op Turkse luchthaven. Daar gaan we weer. :|

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:27 ]

    Hé, ik ben productief. Ik heb deze hele situatie al drie hoofdstukken weten uit te rekken en het belangrijkste is nog niet eens gebeurd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Deze aflevering was Rude op zoveel manieren, oh mijn God. Iedere keer dat Kirk verliefd wordt is de vrouw stiekem de dochter van een massamoordenaar of gaat ze dood, noh. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twijfels om toch naar 538 live te gaan.. Mhm.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HELL YEAH. Als dit zo doorgaat kan ik in januari al in de 1.20 klasse starten :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Cheesus, onweer stahp it. You scare me.

    // Geen gewonden in Turkije volgens Nu.nl.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 1:08 ]

    sanane

    I am blessed

    Holy shit wat een storm! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou mijn ziel verkopen voor nog meer drassige kebab. Man, man, man, wat was dat goed.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ok dus het onweer heeft ons totaal overgeslagen en het is hier nog steeds stikbenauwd, cool

    en verdomme jip puur dat je niet drinkt op een feestje betekent niet dat je 1. om vier uur thuis moet komen als je er om acht uur weer uit moet en 2. je weet wel, je beste vriend moet zoenen en 3. zo laat thuiskomen jfc mijn rietjeskrullen zijn nu nog gewoon nat wtf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zag het zo zitten dit verhaal te schrijven, en ik had zoveel ideeën maar als ik het op deze wijze schrijf, gaan mensen depressief worden van er alleen nog maar naar te kijken. Achja we zien wel wat we er van maken zeker. Mijn inspiratie laat me wat in de stuk, of is het mijn creativiteit?


    Tears are words the heart can't say.