• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Animato schreef:
    (...)

    Jaaah. _O_
    Alleen nu nog pa en ma overhalen, ghehe. Hoewel dat denk ik niet heel moeilijk gaat worden, want zij waren ook helemaal gek van deze soort outfits. c:


    Nice nice nice. Het is echt een mega mooie jurk!


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Nice nice nice. Het is echt een mega mooie jurk!



    Haha zeker nice nice nice. :3
    Maar het komt uit Engeland dus wel 10 euro verzendkosten erbovenop. Hoewel ik onder de 100 euro moest blijven van pa en ma en dat doe ik ook net? (A) Ghehe
    Oooooh en de steampunk hoeden zijn zoooooooo gaaf. En makkelijk zelf te maken. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    Awawawww Qing, wie is de gelukkige c:


    Mja eigenlijk een gast die ik gisteren nog maar heb leren kennen bij het uitgaan. Ik dacht yolo, let's do this shit.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Animato schreef:
    Deze is zooooo gaaf. :9~

    (H) _ (H) Die wil ik ook!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 11:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Mja eigenlijk een gast die ik gisteren nog maar heb leren kennen bij het uitgaan. Ik dacht yolo, let's do this shit.


    Haha en viel het een beetje mee?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mehhhh, tis in ponden en dus hoogstwaarschijnlijk toch te duur. MAAR, de rok is bij Attitude Holland te koop gelukkig dus alleen nog een bijpassend corset en andere accesoires bij kopen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat mijn angstgedachten, maar het betekend wel weer dat ze gelijk hebben, want het gaat altijd zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Animato schreef:
    (...)


    Haha zeker nice nice nice. :3
    Maar het komt uit Engeland dus wel 10 euro verzendkosten erbovenop. Hoewel ik onder de 100 euro moest blijven van pa en ma en dat doe ik ook net? (A) Ghehe
    Oooooh en de steampunk hoeden zijn zoooooooo gaaf. En makkelijk zelf te maken. :3


    Je kan van goedkope waterpistolen en wat action verf ook heel makkelijk geweren maken bijvoorbeeld. En idd van wat goedkope kringloop spullen kan je zo een steampunk hoed maken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Je kan van goedkope waterpistolen en wat action verf ook heel makkelijk geweren maken bijvoorbeeld. En idd van wat goedkope kringloop spullen kan je zo een steampunk hoed maken ^^


    Oeh jaaaah, dat is een idee! Hoewel tijdens het accordeon spelen een nepgeweer opzak hebben niet erg handig is denk ik. :p gheheh. Maar voor naar andere gelegenheden is het wel heel gaaf idd. c:
    En kringloop had ik nog niet aan gedacht! Want bij Wish kun je de dingen om op je hoed te plakken heel goedkoop halen. Maar de hoed zelf is wel weer best duur dus misschien toch maar even bij de kringloop kijken. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shawn Mendes heeft een lui oog? Dat is me dus nog nooit opgevallen tot hij het dus vertelde. Mijn moeder heeft dat ook, maar bij haar zie je dat overduidelijk, maar bij hem is het echt nauwelijks zichtbaar. Nou ja, was, want nu zie ik het xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dratini schreef:
    (...)

    Haha en viel het een beetje mee?


    Jaaa, nog wel. Ik had het iets vuiler verwacht, maar er was niet veel speeksel en hij was niet meteen van TONG ERIN. Hij zei daarna nog: "Damn, je kan verdomme goed kussen."
    Check (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat is profetien?

    Oh, nevermind, het is profetieën, maar de schrijfster heeft het verkeerd geschreven.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 12:20 ]

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Jaaa, nog wel. Ik had het iets vuiler verwacht, maar er was niet veel speeksel en hij was niet meteen van TONG ERIN. Hij zei daarna nog: "Damn, je kan verdomme goed kussen."
    Check (bloos)


    Kijk dat is een goede binnenkomer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik krijg steeds meer het idee dat zo ongeveer alles wat ik ben kan worden samengevat als "is meestal een redelijk oké persoon" en dat is prima want ik kan definitief leven met een redelijk oké persoon zijn maar ik weet niet wat ik wil met mijn leven en je kunt niet leven op mensen plaatjes van puppy's sturen als ze een slechte dag hebben en er zijn geen vacatures die op zoek zijn naar "m/v die afval altijd netjes in de prullenbak werpt" en idk, in het kort, ik begin me een beetje zorgen te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JE MOEDAHR.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!