• He!

    Ik zou graag oorbellen willen laten schieten en ik weet ook al waar. Namelijk een shop waar ze beiden gaatjes gelijk schieten (aangezien ik 'm schijt voor het pistool en het geluid).
    Maar nu heb ik dus een serieuze vraag.
    Ik heb het nu namelijk weer en het zit zo: In mijn oorlel zit nu een pijnlijk balletje (volgens mij heet het een gerstekorreltje) en mijn oorlellen zijn al niet zo groot. Je zit al snel op het kraakbeen.



    Maar goed. Dat balletje verdwijnt uiteindelijk na een tijdje weer, maar hij komt dus ook weer terug. Ga ik dit ook houden met oorbellen? Want het zit precies op de 'prikplek'.

    Nu heb ik natuurlijk ook een lippiercing en voorheen kreeg ik op die plek altijd een puistje, maar die is nooit meer terug gekomen. Dus ja, daarom vraag ik me het af.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :Y) doe die Pokemon oorbellen !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Finding_Dory schreef:
    :Y) doe die Pokemon oorbellen !!


    Sowieso hahah. Daarom wil ik ook zo graag oorbellen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Oh bah dat soort oorbellen vind ik zo lelijk, dus wees niet bang! ^^


    Hahhaa :'D ja maar ik bedoelde met groot echt zulke dingen of van die mega grote ringen. Ik vind het bij het juiste evenement of juiste kledij wel mooi staan; maar ik heb zelf de kledingkast er niet voor om zo chique erbij te lopen geheheh :'D Daarnaast zit je met alle knopjes meestal wel goed c: ligt van gewicht enz. Daarnaast lijken die knopjes van plastic en de achterkant van chirurgies staal? dus dat zal ook dus qua gewicht minder zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hahhaa :'D ja maar ik bedoelde met groot echt zulke dingen of van die mega grote ringen. Ik vind het bij het juiste evenement of juiste kledij wel mooi staan; maar ik heb zelf de kledingkast er niet voor om zo chique erbij te lopen geheheh :'D Daarnaast zit je met alle knopjes meestal wel goed c: ligt van gewicht enz. Daarnaast lijken die knopjes van plastic en de achterkant van chirurgies staal? dus dat zal ook dus qua gewicht minder zijn.


    Hihi, komt wel goed ^^

    Ik zal denk ik nooit grote oorbellen in doen zoals ringen of zo, gewoon lekker bij de kleine knopjes houden ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Hihi, komt wel goed ^^

    Ik zal denk ik nooit grote oorbellen in doen zoals ringen of zo, gewoon lekker bij de kleine knopjes houden ;3


    Haha ja c: ik heb ook wel eens (ik werk in horeca ) dat ik een half jaar geen oorbellen droeg omdat ik ze continu vergat in te doen :'D #don'tjudge


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ja c: ik heb ook wel eens (ik werk in horeca ) dat ik een half jaar geen oorbellen droeg omdat ik ze continu vergat in te doen :'D #don'tjudge


    Heb ik dus ook, ik doe nu koksopleiding en kleine knopjes mogen wel xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Heb ik dus ook, ik doe nu koksopleiding en kleine knopjes mogen wel xd


    oh echt :'D waar doe je die opleiding!?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    oh echt :'D waar doe je die opleiding!?


    In Purmerend zelf, waar ik woon. Horizon college ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ik oorbellen liet schieten was ik aardig jong en ik herinner me dat ik heel hard heb gehuild.....omdat ze de verkeerde oorbellen erin hadden geschoten.(cat) niet eens van de pijn. Stommelingen ook daar.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    MonChevy schreef:
    (...)

    In Purmerend zelf, waar ik woon. Horizon college ^^


    Damn gurl waarom zit je nou niet in Wageningen D: We wud be awesome together.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Damn gurl waarom zit je nou niet in Wageningen D: We wud be awesome together.


    Waar ligt Wageningen :x

    Ooh daar, ja daag andere kant van 't land :W

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 19:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Waar ligt Wageningen :x

    Ooh daar, ja daag andere kant van 't land :W


    :'D nouuuuu dus we zijn niet zoals Romeo & Juliet? :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    :'D nouuuuu dus we zijn niet zoals Romeo & Juliet? :'c


    Sorry poepieee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Sorry poepieee


    My feelings.... *insert heartbroken emoji*


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb geen idee over het schieten van de oorbellen, maar wat wel handig is, is opletten met oorbellen die niet van zilver of goud zijn. Mensen (waaronder ik) kunnen een soort allergisch zijn voor een bepaald stofje dat in oorbellen zit die niet van zilver of goud zijn. In mijn geval resulteert het, als ik te lang 'neppe' oorbellen draag, in dikke oorlellen en vooral ook hele pijnlijke. Just a heads up;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis