• He!

    Ik zou graag oorbellen willen laten schieten en ik weet ook al waar. Namelijk een shop waar ze beiden gaatjes gelijk schieten (aangezien ik 'm schijt voor het pistool en het geluid).
    Maar nu heb ik dus een serieuze vraag.
    Ik heb het nu namelijk weer en het zit zo: In mijn oorlel zit nu een pijnlijk balletje (volgens mij heet het een gerstekorreltje) en mijn oorlellen zijn al niet zo groot. Je zit al snel op het kraakbeen.



    Maar goed. Dat balletje verdwijnt uiteindelijk na een tijdje weer, maar hij komt dus ook weer terug. Ga ik dit ook houden met oorbellen? Want het zit precies op de 'prikplek'.

    Nu heb ik natuurlijk ook een lippiercing en voorheen kreeg ik op die plek altijd een puistje, maar die is nooit meer terug gekomen. Dus ja, daarom vraag ik me het af.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jethro schreef:
    Ik heb geen idee over het schieten van de oorbellen, maar wat wel handig is, is opletten met oorbellen die niet van zilver of goud zijn. Mensen (waaronder ik) kunnen een soort allergisch zijn voor een bepaald stofje dat in oorbellen zit die niet van zilver of goud zijn. In mijn geval resulteert het, als ik te lang 'neppe' oorbellen draag, in dikke oorlellen en vooral ook hele pijnlijke. Just a heads up;


    Nickel, daar is mijn moeder ook allergisch voor, maar ik vind die dingen toch vreselijk aangezien ze groen afgeven. Bleh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nickel, daar is mijn moeder ook allergisch voor, maar ik vind die dingen toch vreselijk aangezien ze groen afgeven. Bleh.

    Klopt ja, maar ze zien er soms wel leuk uit. En ze zijn vaak een stuk goedkoper dan echt zilver of echt goud :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Klopt ja, maar ze zien er soms wel leuk uit. En ze zijn vaak een stuk goedkoper dan echt zilver of echt goud :'D


    Chirurgisch staal is sws ook goedkoper dan zilver en goud en doet meestal geen pijn e/d (ik vind overigens zilver niet specifiek heel prijzig als je ze bij bijou brigitte haalt c: e/d )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uhh, ik heb ze laten schieten toen ik 5/6 was. Het deed echt nul pijn (ookal huilde ik van de schrik)
    Het was best raar, mensen aan twee kanten met hun pistool terwijl jij daar in het midden op een stoel zit :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?