• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    MyDreams schreef:
    (...)
    Gelukkig, bij mij was het laatst ook minder maar toen ik eindelijk iets durfde te schrijven kreeg ik dus wel een gemene reactie terug van,
    We don't care
    Enzo


    Ja, zoiets heeft tijd nodig. Ik weet nog wel in het begin, toen ik net op Quizlet zat, dat ik niet eens een profielfoto had, omdat ik bang was dat men me erop zou veroordelen, haha. Dat is gelukkig niet meer zo. Sterker nog, ik durf tegenwoordig op Quizlet wel aardig wat te zeggen c:
    En dat vind ik wel echt enorm laag van die mensen. Maar goed, het zegt eigenlijk meer over hen dan over jou. Je hebt immers het recht om te zeggen wat je denkt. Als anderen daar problemen mee hebben, dan is dat hun zaak.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Ja, zoiets heeft tijd nodig. Ik weet nog wel in het begin, toen ik net op Quizlet zat, dat ik niet eens een profielfoto had, omdat ik bang was dat men me erop zou veroordelen, haha. Dat is gelukkig niet meer zo. Sterker nog, ik durf tegenwoordig op Quizlet wel aardig wat te zeggen c:
    En dat vind ik wel echt enorm laag van die mensen. Maar goed, het zegt eigenlijk meer over hen dan over jou. Je hebt immers het recht om te zeggen wat je denkt. Als anderen daar problemen mee hebben, dan is dat hun zaak.

    Gelukkig maar (dat je dingen durft te zeggen) dat vind ik eigenlijk ook wel fijn aan dit topic, ik heb het even bestudeerd (in de gaten gehouden enzo) en dit soort dingen zeggen ze hierop niet.
    Bedankt voor de tip


    When you see me, I'm not here

    Waarom is het altijd zo warm?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MyDreams schreef:
    (...)
    Gelukkig maar (dat je dingen durft te zeggen) dat vind ik eigenlijk ook wel fijn aan dit topic, ik heb het even bestudeerd (in de gaten gehouden enzo) en dit soort dingen zeggen ze hierop niet.
    Bedankt voor de tip


    Dat is zeker waar c: LJH is voor iedereen geloof ik een soort veilige zone, waar over het algemeen niet zo heel snel een oordeel wordt geveld over iemand. Althans, zo zie ik het c:
    Ik weet trouwens niet of het zozeer een tip is. Het is meer hoe ik er tegenaan kijk, al zou het natuurlijk wel fijn zijn als jij je daardoor wat zekerder kunt voelen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als je geen ervaring hebt met het HBO is een story schrijven waarin het hoofdpersonage een HBO studie volgt erg lastig. Gelukkig zijn de hoofdstukken op school nu eerst even voorbij.

    // Tijd om te slapen. Ik moet echt eerder op bed gaan nu school weer bijna begint.

    Per ongeluk letterlijk de benen van je character breken in een vrije val attractie. Only in Fallout. :Y)


    Caution first, always.

    Dratini schreef:
    (...)

    Inderdaad, geniet ervan


    Eindelijk iemand die mijn yololife snapt!! De meeste van mijn vriendinnen zijn like 'you did whaaat, never do that againnn'.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Spanning en sensatie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga een schrift bijhouden met alle woorden die ik tegenkom, zodat ik ze kan leren, want ik leer steeds meer en meer nieuwe woorden en dat vind ik stiekem echt heel leuk ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar c: LJH is voor iedereen geloof ik een soort veilige zone, waar over het algemeen niet zo heel snel een oordeel wordt geveld over iemand. Althans, zo zie ik het c:
    Ik weet trouwens niet of het zozeer een tip is. Het is meer hoe ik er tegenaan kijk, al zou het natuurlijk wel fijn zijn als jij je daardoor wat zekerder kunt voelen c:

    Zo zie ik het ook ;)
    (Spy alert!)
    Het heeft geholpen (K)


    When you see me, I'm not here

    Katten, ga slapen! (cat)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 0:47 ]


    Stenenlikker

    Recherche schreef:
    Spanning en sensatie.


    Caution first, always.

    Aan degene die dit op zijn geweten heeft: bedankt.
    We zijn weer terug bij af en ik doe dus geen oog dicht vannacht...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Zo vroeg D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Merp ga slapen. Je hebt een warmtekussen tegen de pijn dus ga slapen.


    Happy Birthday my Potter!