• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Hallo Jumbo. Wij waren de vierde wachtende in de rij en er waren nog kassa's gesloten, maar als jullie dan een stomme smoes bedenken zodat jullie geen boodschappen gratis hoeven te geven, dan moeten jullie er ook geen reclame voor maken. Doei Jumbo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lief van pappa dat hij voor mij uit zijn werk eten gaat halen, hij weet hoe angstig ik ben om alleen naar de winkel te gaan, dus doet hij het voor me <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meest geweldige schoenen gevonden. ;O Hebbeeennn lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *Hier moeten alle scheldwoorden die er maar bestaan*


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    M'n moeders oom is uiteindelijk om iets voor half 3 heen gegaan. Rest in peace.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    M'n moeders oom is uiteindelijk om iets voor half 3 heen gegaan. Rest in peace.


    Gecondoleerd. <3
    *hug*

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 16:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Gecondoleerd. <3
    *hug*


    Thanks c:
    Zelf heb ik het er niet heel moeilijk mee, aangezien de man voor meer dan 11 jaar niet in mijn leven is geweest, maar het is voor mijn moeder en haar nicht en vader (en andere dichtbij staande mensen) wel wat moeilijker. Hij heeft uiteindelijk voor euthanasie gekozen omdat zijn kanker door het hele lichaam zat en niet meer te genezen was, hij had te veel pijn en heeft samen met zijn vrouw de beslissing genomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doctor Who S05 opnieuw kijken c:

    MonChevy schreef:
    M'n moeders oom is uiteindelijk om iets voor half 3 heen gegaan. Rest in peace.


    Gecondoleerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    MonChevy schreef:
    (...)

    Thanks c:
    Zelf heb ik het er niet heel moeilijk mee, aangezien de man voor meer dan 11 jaar niet in mijn leven is geweest, maar het is voor mijn moeder en haar nicht en vader (en andere dichtbij staande mensen) wel wat moeilijker. Hij heeft uiteindelijk voor euthanasie gekozen omdat zijn kanker door het hele lichaam zat en niet meer te genezen was, hij had te veel pijn en heeft samen met zijn vrouw de beslissing genomen.


    He jeetje, das niet niks inderdaad. Ik snap de keuze wel. Maar ook dat het voor de dichtbij staande mensen toch heel moeilijk is. Alsnog nog een hug. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    He jeetje, das niet niks inderdaad. Ik snap de keuze wel. Maar ook dat het voor de dichtbij staande mensen toch heel moeilijk is. Alsnog nog een hug. <3


    Nee zeker niet niks, vooral omdat je euthanasie drie maanden van te voren moet aanvragen. Dus je zit eigenlijk drie maanden te wachten in vreselijke pijn en dergelijke.
    Dank je Yolanda c:

    En dank je Wilson!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I never knew a guy who carried a mirror in his pocket
    And a comb up his sleeve-just in case
    And all that extra hold gel in your hair oughtta lock it
    'Cause Heaven forbid it should fall outta place

    Oh-oo-oh, you think you're special
    Oh-oo-oh, you think you're something else
    So you got the looks but have you got the touch
    Don't get me wrong, yeah I think you're alright
    But that won't keep me warm in the middle of the night
    That don't impress me much


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie eruit alsof ik al een paar nachten niet heb geslapen ofzo, oeps. Misschien moet ik vanavond eens op tijd naar bed?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sure, vraag me eerst naar mijn mening als ik een vraag stel en luister dan niet eens als ik antwoord geef, dat is altijd goed. Zeer behulpzaam. (krul)

    Edit: Oh. Oh, fuck dat.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 17:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan geen formules meer zien ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.