• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Gigantopithecus schreef:
    (...)

    Staat zeker in mijn top drie.


    Yaaay!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha geen zin meer in school is het al herfstvakantie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En nu moet ik met mijn ouders gaan praten over letterlijk mijn grootste geheimen en meest gevoelige dingen. Someone hit me with a bus please.

    Yeah, weer mijn tante en nichtje. Mag ik verdomme eens uitslapen? :@

    Vorig jaar mocht ik mijn koffer maken om naar Londen te vertrekken, gemis ):


    Tears are words the heart can't say.

    Om 1 uur gaat de oom van mijn moeder heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wow. Nu doe ik plotseling aan twee sporten. Oke, laat de spierpijn maat komen. Ik ga sterk worden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoe krijg ik deze outfit weer steampunk? Denk, denk, denk. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hallo, het is mijn verjaardag. Dan hoef ik geen verhaal aan te horen dat je gaat scheiden en dat het beter zo is. Dit is mijn dag, niet de jouwe.
    +
    Spierpijn, erg leuk dit.


    'Darling, just hold on'

    Connell schreef:
    Hallo, het is mijn verjaardag. Dan hoef ik geen verhaal aan te horen dat je gaat scheiden en dat het beter zo is. Dit is mijn dag, niet de jouwe.
    +
    Spierpijn, erg leuk dit.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké wauw wat een flut ochtend. Echt fijn dat jullie ons laten zitten. Daarnaast ook ruk geslapen en bij alle pijn nu ook nog nekpijn. Wat heb ik nu weer gedaan dat ik dit verdien :/


    Happy Birthday my Potter!

    Nog 9 hoofdstukken, de oefeningen van de voorbije twee examens en de Facebookvragen. Hmm, misschien kom ik er echt nog.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelfs de desktop versie van hotmail/outlook geeft de ongelezen berichten niet meer aan. Alles staat nu direct als gelezen.

    // Je 'bent' een vampier, maar wel veganistisch? Eh, what?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 10:15 ]

    Connell schreef:
    Hallo, het is mijn verjaardag. Dan hoef ik geen verhaal aan te horen dat je gaat scheiden en dat het beter zo is. Dit is mijn dag, niet de jouwe.
    +
    Spierpijn, erg leuk dit.


    Gelukkige verjaardag (:


    Tears are words the heart can't say.

    Jej, elke week dus een tussenuur het derde op Woensdag? My best.


    — Inner peace, it's hard to find. —