• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Vanavond naar het afscheid van een collega.
    Wel jammer dat hij weggaat...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    De NS haat me hahahaahaaha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze korte broek zit zo strak dat ik misschien nooit meer babys kan krijgen maar ik heb geen andere mee en het is zooo warm


    i put the fun in funeral

    He he, dat duurde lang ;') ik dacht dat het vorige week al zou komen, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Slither.io is echt moeilijk.


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    Slither.io is echt moeilijk.


    Dankzij jou speel ik het ook en damn the others.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    (...)

    Iets met 'ze trok haar neus op' of zo. Ik weet het ook niet HAHAHAHA.

    Ja maar dat klinkt als arrogantie? Of niet? :'D
    Square schreef:
    (...)

    Ahhh, same. Ik lees te veel Engelse fanfic en te weinig Nederlandse wat dan ook. :W

    Je zou er iets van kunnen maken in de trant van "ze rimpelde haar neus in afschuw", maar dat klinkt eigenlijk vrij vreemd, haha. Of je gaat voor iets heel anders, want het probleem met dit soort stukjes is vaak dat er niet echt een letterlijke vertaling bestaat en je soms beter een heel andere beschrijving kunt gebruiken die ongeveer hetzelfde uitdrukt. Misschien gewoon iets met fronsen?

    True, ik ben vaak eigenwijs en probeer het dan alsnog half letterlijk te vertalen. Ergens zou het ook moeten kunnen, want als je iets vies vind kun je best je neus een soort van verfrommelen maar dat klinkt ook voor geen meter haha. Dan maar een andere manier verzinnen idd.

    Oké ik heb dus een privénummer wat mij TELKENS belt en ik word er helemaal gek van want ik heb mijn mobiel eigenlijk altijd op stil staan dus ik mis die oproep. Of het gebeurt tijdens de les zoals gisteren. Ik ben zowaar geneigd om een nieuw nummer te nemen. (cat) Alleen maar omdat ik dit stalkergedrag vind...
    Onbekende nummers zijn sowieso irritant want ik weet niet wie je bent en kan je niet terugbellen of wat dan ook, maar als je zo lang blijft volhouden en niet eens de moeite neemt om voice-mail of sms achter te laten... please leave me alone :')

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Dankzij jou speel ik het ook en damn the others.


    What did I do? Ik dacht niet dat ik het al tegen iemand had gezegd. :'D En the others zijn verschrikkelijk.


    What would Emma do?

    Lekker dan, ik ben alleen thuis blijkbaar vanavond en er is geen eten voor mij gehaald. Besta ik nog wel voor mijn moeder of wat... :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    * begint te ranten over twee pakken drinkyoghurt die we niet voor der op hebben geruimd *

    Nou echt het spijt me dat ik niet zomaar dingen ga verplaatsen waarvan ik niet eens weet waarom ze überhaupt daar staan en het spijt me al helemaal dat we daarom dus blijkbaar direct helemaal nooit meedenken. Tijd om weer op mijn kamer te gaan zitten?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 15:49 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ew Mjölnir wordt lelijker om uiteindelijk mooier te worden haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Oohgod de eerste paar minuten van hollands next top model is zo awkward... al die meisjes die zich zo ongemakkelijk presenteren en niet weten wat ze moeten zeggen en dan de ouders die er nog even lekker dik op smeren hóé knap hun dochter wel niet is. Auw. Ik zou mijn ouders niet eens meenemen denk ik.

    Ugh, ik kijk echt te veel anime de afgelopen dagen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Om eerlijk te zijn weet ik echt niet wat ik van je foto vind, maar goed. Not my business.