• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Wut :')

    Als ik de schaduw, haar & details niet verpest dan mag ik echt trots op mezelf zijn. Maar we zijn er nog niet.. *zucht*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Villainess schreef:
    Wut :')


    Dat heeft Ithilwen niet gezien ;x


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    (...)
    Dat heeft Ithilwen niet gezien ;x


    Omg hij is beïnvloed door haar aanwezigheid

    Villainess schreef:
    (...)

    Omg hij is beïnvloed door haar aanwezigheid

    Ik moest echt lachen om hoe lang het doorgaat en dan die kop als hij wordt bevrijd :")


    Caution first, always.

    Zapdos schreef:
    Je hebt hoger gescoord dan 97.34% van de bevolking.
    Je hebt hoger gescoord dan 95.22% van de bevolking.
    Je hebt hoger gescoord dan 99.18% van de bevolking.

    What, are you kidding me? Ik ben echt niet zo slim hoor...
    Hoeveel % heeft iemand met een IQ van meer dan 129 dan (zeg 160)? 327% ofzo?


    Nee, hoe hoger je komt hoe langzamer dat percentage oploopt. Het gedeelte tussen jouw 129 (hoger dan 99,18% van de bevolking) en 160 (stel dat dat het slimste is en dus hoger dan alle andere bevolking, dus 100% - het millipercentage dat 1 persoon moet voorstellen) is erg klein, omdat het er nou eenmaal maar een heeeeeel klein gedeelte van de bevolking in dat hoogste gebied zit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    yeah right ahah


    i put the fun in funeral

    Goldblum schreef:
    (...)
    Ik moest echt lachen om hoe lang het doorgaat en dan die kop als hij wordt bevrijd :")


    'Play it cool play it cool play it cool... oh hello there.'

    // Omegle is awesome. Gewoon praten met compleet onbekenden over dingen die je leuk vind, perfect.

    Dratini schreef:
    (...)

    Nee, hoe hoger je komt hoe langzamer dat percentage oploopt. Het gedeelte tussen jouw 129 (hoger dan 99,18% van de bevolking) en 160 (stel dat dat het slimste is en dus hoger dan alle andere bevolking, dus 100% - het millipercentage dat 1 persoon moet voorstellen) is erg klein, omdat het er nou eenmaal maar een heeeeeel klein gedeelte van de bevolking in dat hoogste gebied zit.

    Ja, dat bedacht ik me later inderdaad ook. (:
    Er zijn natuurlijk meer mensen met een 'normaal' IQ dan dat er mensen zijn met een hoger IQ.

    // Ik moet niet zoveel ijsklontjes kapot kauwen (en eten over het algemeen), want daar krijg ik last van mijn tanden van en het heel koud.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 13:34 ]

    Negen uur achter elkaar oppassen na een schooldag hahahahaaha leuk man (misschien dat ik ga huilen maar dat zien we wel)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    laat het zover zijn

    Verveling.... 3,5 maand vakantie blijk toch net iets te lang te zijn voor mij.


    Tears are words the heart can't say.

    RebelBelle schreef:
    Verveling.... 3,5 maand een jaar "vakantie" blijk toch net iets te lang te zijn voor mij.

    RebelBelle schreef:
    Verveling.... 3,5 maand vakantie blijk toch net iets te lang te zijn voor mij.


    Zorgen dat je herexamens hebt. Je verveelt je geen minuut. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe kan je je naar dat niveau verlagen? :8