• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Koop alsjeblieft een persoonlijkheid, want dit is echt irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen zin in sokken tellen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Winx Club heeft zowel meer plot als veel minder plot dan ik me herinner


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Serieus, alleen op dinsdag en woensdag les? Oke...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom mogen mensen mij alleen als ze me nodig hebben?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oké alleen nog een shirt in de juiste kleur vinden en dan denk ik dat ik mijn zaterdag outfit in één dagje af kan hebben, bam. Als het goed is hebben ze er eentje bij de hema (bloos)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 15:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom heeft elk eten tegenwoordig zo snel schimmel? Ik heb de plekken er maar af gehaald hoor, ik heb honger en het is maar brood. Fuck dat, zolang ik zelf geen schimmel hoef te eten vind ik het goed. Ja, noem me nu maar vies of zo, maar ik heb alle plekjes er af gehaald en het was er maar een, heel kleintje.. En daarbij, van schimmel ga je niet dood c:
    Oh en als dat wel zo is, jammer dan.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 15:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Om deze redenen wil ik dus zo snel mogelijk op mezelf wonen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heel leuk mevrouw. Dat uw oppashond nu 15,5 jaar is en ontstoken lymfeklieren heeft en last van zijn poten, maar ik zit hier een ijsje te eten en daarom heb ik geen zin om die hond mijn handen te laten likken. Daarbij hoef ik het levensverhaal van die hond niet te horen, maar leuk dat u een praatje kwam maken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MonChevy schreef:
    Waarom heeft elk eten tegenwoordig zo snel schimmel? Ik heb de plekken er maar af gehaald hoor, ik heb honger en het is maar brood. Fuck dat, zolang ik zelf geen schimmel hoef te eten vind ik het goed. Ja, noem me nu maar vies of zo, maar ik heb alle plekjes er af gehaald en het was er maar een, heel kleintje.. En daarbij, van schimmel ga je niet dood c:
    Oh en als dat wel zo is, jammer dan.

    Was dit eigenlijk voor jezelf of restaurant/stage? (Want je doet een koksopleiding toch?) Want bij een restaurant vind ik het wel raar dat ze beschimmeld brood hebben/serveren, yuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word gekoppeld. Ik. Word. Gekoppeld.
    Linde, ik hou van je, maar waarom koppel je me, dat word toch niks help :')

    Wiarda schreef:
    (...)
    Was dit eigenlijk voor jezelf of restaurant/stage? (Want je doet een koksopleiding toch?) Want bij een restaurant vind ik het wel raar dat ze beschimmeld brood hebben/serveren, yuck


    Gewoon thuis hoor, lol. Ik zou dat nooit serveren en meteen weggooien als ik dat zie, gadverdamme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matty heeft weer even voor huisvrouw gespeeld. 8D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt waar, waarom schrijf ik dit? Het is vreselijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wow, dat is het witste persoon dat ik ooit heb gezien. Wow...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!