• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cadi
    '2 keer maar allemaal kansloos' niet dat het zo vreemd was dacht ik er erachteraan.
    'Wie zou je leuk kunnen vinden?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || Haar kamer || Aan het slapen

    Nou ik heb zonet een hele ruzie gestopt', grapt hij. 'Heb je anders zin om buiten wat te gaan doen?'
    Ik grijns. Buiten zijn er altijd wel mensen te vinden, en mensen betekenen plezier. 'Is goed', antwoord ik.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken | Praat met Bouncing

          'Ja, extreem.'
          'Sure,' grinnikte ik en ik keek naar mijn camera. Hoeveel foto's zou ik kunnen nemen?



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 8:35 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Peter
    'Ik weet niet eens wat liefde is, geen idee hoe ik dat zou moeten weten.. Wat is je lievelingskleur?'


    obsessive rage

    Bouncing
    Ik zag Ander weer naar zijn camera kijken, hell no! Toch besloot ik er even niks van te zeggen en pakte een glas water


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De computerruimte | Praat met Fiona

          'Goedemorgen Tibo.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Sinds wanneer heet ik Tibo? Ik wil er net een opmerking over plaatsen als Fiona zelf al beseft dat ik geen irritante sul ben.
          'Sorry, goedemorgen Iratus.' Super, ze kent mijn naam. 'Goed geslapen?'
          Rustig denk ik over de vraag na en dan kom ik tot de conclusie dat ik slecht heb geslapen. Ik heb gedroomd - al ben ik vergeten waarover. Toch antwoord ik met een simpel 'Ja, dank je. En jij?' Ik kom iets dichterbij om te kijken wat ze aan het doen is.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken | Praat met Bouncing

          Ze zegt niets, alsof ze al weet dat het niet gaat helpen. Ze pakt alleen een glas water.
          Ik grijns naar haar. 'Maak je maar geen zorgen, Toy. Ik doe je niets. Nee, vandaag heb ik besloten een photoshoot te maken van de lieve kindertjes buiten.' En ijsjes te stelen. Kinderen hebben ijsjes, het is een warme dag. Ik heb de tijd. En ik houd van ijs, niet van kleine kinderen.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Ik trok een wenkbrauw op. 'Gewoon dat je het even weet, ik ben jouw "Toy" niet, noem me ook niet zo.'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 12:27 ]


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken | Praat met Bouncing

          Mijn rechterwenkbrauw glijdt langzaam omhoog en ik bijt op mijn lip om niet te lachen.
          'Natuurlijk, het spijt me, Bouncing Ball.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Een grijns kon ik niet onderdrukken, ik wist dat ik nogal vage dingen zei en snapte in dit geval best dat hij wilde lachen. 'Excuses aanvaard,' zei ik overdreven plechtig.


    obsessive rage

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • outfit •



    Het bleef even stil in de kamer. Ik had mijn ogen niet meer gericht op mijn computer of latopt, maar nu op Iratus. 'Ja,' klonk het na een enige stilte. Hierdoor wist ik dat het een leugen was, anders moest je niet zolang nadenken, maar ik besloot er niet over door te vragen. Als ze er met iemand wilde overpraten zou ze wel zeker iemand anders dan mij kiezen. 'dank je. En jij?' Iratus kwam wat dichter bij mij zitten. Normaal bij andere mensen zou ik mijn beeldscherm uitdoen en mijn laptop dichtklappen, maar dit keer deed ik dat niet. Ik richtte me heel even op mijn beeldscherm en groene cijfers vlogen over het scherm, terwijl ik niks deed. 'Ja ik heb vrij goed geslapen, enkel te vroeg wakker geworden door een ruzie,' Ik wierp weer een snelle blik op het beeldscherm, maar deze liet nog altijd groene cijfers voorbij vliegen. 'Waar heb ik dit bezoek aan te danken? Kan ik je ergens mee helpen?' vroeg ik haar. Meestal werd ik met rust gelaten behalve als er iemand me wilde pesten of mijn hulp nodig had.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken | Praat met Bouncing

          'Prachtig,' zei ik droogjes. Toen nam ik de laatste hap van een appel.
          Toen bekroop me een plan. Ik vroeg me af of ik Bouncing mee kon nemen, mee de stilstaande tijd in. Ik keek het meisje aandachtig aan... Misschien. Misschien wel...



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nicotine
    "Geheim?" ik kijk hem spottend aan, "Nou dan wens ik je succes want ik ga niet van je af totdat je zegt wat die 'geheime' regels dan wel niet zijn..."

    Leslie
    Ik glimlach en pak de reep, "Wil jij hem niet helemaal?" ik kijk Cam aan, klinkt toch logischer? Dat hij het zelf wil eten, of het was helemaal niet voor mij, dan had ik gefaald. Oeps

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 15:32 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De computerruimte | Praat met Fiona

          'Niemand gaat dood van vroeg opstaan,' grapte ik. Toen zweeg ik en aandachtig richtte ik mijn blik op het scherm van de computer, waar voortdurend groene cijfers overheen vlogen. Ik had geen flauw idee wat dat inhield.
          'Nou,' ging ik toen verder met praten, 'ik was gewoon nieuwsgierig.' Ik wil graag weten waar je mee bezig bent. Je bent gevaarlijk. Je kunt dingen die anderen niet kunnen en doet dingen zonder dat wij het weten. Ik zei het niet hardop en slaagde er ook in om mijn blik neutraal te houden. Maar dit meisje, ze was gevaarlijk.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cam
    'Nope jou stukje.' Ik glimlachde naar haar en keek Olive met een schuine lach aan.
    'Kom op laat op zijn minst Leslie'remedie werken' grap ik.

    Cadi
    'Oké dat klinkt echt zielig, ooit kom je erachter. En wat is dat voor een vraag, al denk ik oranje, net als mijn haar' ik draai een pluk om mijn vinger heen en kijk hem met getuite lippen aan.
    'Wat is je grootste talent?

    Cal
    Als een echt gentleman stak ik mijn arm naar haar uit en met een wenkbrauwwiebel vervolgde ik.
    'Dus ben je klaar om met de prins op het witte paard naar buiten toe te gaan?' Grap ik.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 18:19 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."