• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Geschrokken keek ik op door het feit dat hij precies mijn gedachten leek te lezen. Snel legde ik een vinger op zijn lippen, waarvan ik me later pas realiseerde hoe vreemd dat wel niet moest zijn. Snel trok ik hem weg.
    'Ik weet wel iets' ik kijk hem diep in zijn ogen aan waarna ik lachend een rond je draai en een arm naar hem uitsteek 'kun je dansen Peter Pan?' vraag ik met twee glimlachende ogen.
    Ik wist bij god niet waar ik mee bezig was en had het gevoel dat ik de idioot aan het uithangen was maar het voelde goed. Alsof ik er goed aan deed hem nog een paar seconden langer bij me te houden.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    'Wel eentje die random foto's maakt, zonder even te vragen. Dat wordt meestal omschreven als stalker, deal with it, stalker is niet altijd negatief,'


    obsessive rage

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'Misschien is het dan echt besmettelijk' antwoord ik schouder ophalend. De rest van zijn woorden negerend.
    'Olijfje wist je dat dan niet Jackson wil niet dat je hem aanraakt, daar is ie namelijk te arrogant voor, en begrijp me niet verkeerd ik probeer alleen te helpen' zeg ik terwijl ik onschuldig mijn handen omhoog steek.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Zijn kamer | Praat met Bouncing

          'Wel eentje die random foto's maakt, zonder even te vragen. Dat wordt meestal omschreven als stalker, deal with it, stalker is niet altijd negatief,' legt Bouncing uit.
          'Een stalker is iemand die andere mensen volgt,' protesteer ik overtuigd. 'Ik maak alleen maar foto's. Ik doe er verder niets mee hoor.' Onschuldig kijk ik Bouncing aan. Nog nooit van het woord "chantage" gehoord, tuurlijk niet...



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    Ik kijk haar grijnzend aan en schudt vervolgens met mijn hoofd.
    'Je weet dat ik vrijwel nooit slaap' zeg ik. Terwijl ik snel mijn koffie met rum klaar maakte.
    'Dus waar heb jij over gedroomd? Al sweet dreams?' Snel nam ik een paar slokjes die brandde op mijn tong en vervolgens keek ik haar weer aan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    Ik keek hem strak aan. 'Oh, niks? Waarom zit je dan in deze club?' vroeg ik scherp.


    Olive Jackson Twist
    "Yes, I said 'never', but I didn't say how long never is to me,"
    17 years | Talks to Cam/Leslie/Jacksie | Bedroom

    Iets van, misschien wel belediging, welde op in mijn maag en werd groter bij elk woord dat Cam zei. Arrogantie, sure. Dan was ik zéker arrogant want ik hield volgens mij net zoveel van mezelf als Jacksie, niet leuk. Dus ik hield echt teveel van mezelf? Dat deed pijn. Nogal veel pijn. Ik stapte langzaam weer naar Cam. 'Selfish, taking what I want and call it mine,' zong ik zacht met een doordringende blik, als teken dat ik het niet met hem eens was en ook niet van plan was neutraal te blijven hierin. Het was namelijk net of hij Jacksie niet had beledigd, maar mij.


    obsessive rage

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Don't touch me. Not my body, not my heart, not my soul or my mind. Hands of.

          Ik dacht na, had ik eigenlijk gedroomd? Ik droomde niet zo vaak en niet zo graag, ik sliep er te licht voor sinds ik als klein meisje de kans had gehad dat ik wakker werd op totaal andere plaatsen wegens mijn vader en zijn martel ideeën. Ik wist nog wel dat ik heel vroeger zwetend wakker werd, de lakens stevig tussen mijn vingers geklemd, wegens nachtmerries die ontzettend echt hadden geleken en op het moment van wakker worden nog op mijn netvlies gebrand stonden. Langzaam schudde ik mijn hoofd.
    'Volgens mij heb ik niet gedroomd,'


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Zijn kamer | Praat met Bouncing

          Een strakke, enge, starende blik is het gevolg van deze woorden. Oh. Niet goed.
          'Oh, niks? Waarom zit je dan in deze club?' vraagt het meisje op een snijdende toon.
          'Ik..,' begin ik op verdedigende toon, 'ik ben hier vanwege de, eh, verveling.' Slechte smoes, Ander, erg slecht. Een beetje ongemakkelijk kijk ik het meisje tegenover me aan.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Bouncing Ball
    "It's not just a nickname, it's a girl, a real girl."
    16 years | Talks to Ander | Bedroom

    'Je bent slecht in liegen Ander.' Ik stond op, oh crap, nu werd er duidelijk hoe klein ik was. Ach tja, fuck it. Maakte ook niet uit verder. 'Als je iets, maar dan ook iets met die foto's doet, ik zweer, ik ga flippen en als ik flip doet mijn magie dat ook, dat wil je niet hebben.'


    obsessive rage

    Cole Ayden Cael
    19 years | | Angsten & Nachtmerries | | Talking to: Avis

    The roses have wilted, the violets are dead.
    The demons runs circles, round and round in my head.
    Luckily they made me the devil that controls them


    'Nawhhh to bad iedereen zou moeten kunnen dromen' antwoorde ik schouder ophalend. Het klonk vrij ironisch omdat ik zelf amper sliep. Weer nam ik een paar slokjes van mijn koffie.
    'Zal ik je anders vanavond lastig vallen met mijn prachtig mooie fantasieën?' Ik glimlach even naar haar waarna ik net zoals Iratus de ijs uit de diepvries viste en een bakje klaar maakte voor mezlef.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to Cadi | The hall

    Een grinnik vloog over mijn lippen bij haar actie, de zenuwen in combinatie met poging tot toch los te zijn waren best grappig. 'Natuurlijk kan ik dansen, ik kan alles,'


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    17 years | | Geest | | Talking to: | | Outfit


    Mystery creates wonder and wonder, it's the base of mans desire to understand
    So I just crave that kind of passion that would even bring the devil on his knees


    Ik trok een wenkbrauw op waarna ik lachte.
    'Dat je jezelf niet overschat hé' grijns ik. Ik trok mijn hand terug en keek hem uitdagend aan, ik had zonet een nieuwe manier gevonden om het gesprek gaande te houden.
    'Ken je dat spelletje waar de een een vraag mag stellen en de ander moet antwoord geven en de waarheid. Je stelt omstebeurt een vraag en je mag er niet meer dan eentje stellen' terwijl ik dit zei gebaarde ik wild met mijn armen en bleef hem aan kijken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Avis Cuckoo
    Outfit | In bed | Talking to Cole

    Don't touch me. Not my body, not my heart, not my soul or my mind. Hands of.

          Ik kon een flauwe grijns niet onderdrukken, ik vertrouwde hem niet, maar zijn pogingen om mij zo ver te krijgen dat wel te doen waren best grappig - ik ging er tenminste vanuit dat dat was waarom hij redelijk vriendelijk was. 'En wat voor fantasieën heb jij dan?'


    obsessive rage


    Peter Pan
    "It's a kind of game, a really fun game..."
    17 years/immortal | Talks to Cadi | The hall

    'Nooit gespeeld, maar het is een spel, dus I join.'


    obsessive rage

    Cameron Dylan Black
    17 years | | Psychoanalyse | | Talking to: Leslie, Jackson & Olijfje

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    'Sorry Olijfje' zeg ik onschuldig terwijl ik mijn hoofd een stuke naar beneden laat vallen. Ik had zonet en haar privacy geschonden bij het lezen van haar gevoelens en daarbij dus zwaktes.
    'Daarnaast lijk je niets op hem en geloof me op een goede manier' zeg ik schouder ophalend. Poederneus moest gewoon even verdwijnen en hij deed Olive alleen maar pijn.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."