• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Olive Jackson Twist
    "I know my soul is freezing, Hell is hot for a good reason,"
    17 years | Talks to Cam/Leslie/Jacksie | Bedroom

    'Het maakt mij pittig weinig uit of ik mooi ben.' zei ik, nogal bot misschien, maar ik had gewoon even geen trek in geflirt, wat misschien ook de reden was dat ik hem geen klap gaf, zelfs al had ik zin in iemand pijn doen.


    obsessive rage

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    'Nou dat komt dan goed uit' ruzie, gelukkig doe ik daar niet aan mee.
    'De enige leuke en aardige persoon hier in de ruimte lijk ik vandaag wel te zijn, maar Les jij mag het doen met een ruim behaalde tweede plek' hij knipoogde naar me waarna hij even glimlachte. Mijn hart staat even stil en ik kijk hem niet begrijpend aan, waarom knipoogde hij? "Waarom klinkt dat zo aardig dat ik het niet geloof?" ik kom iets zelfverzekerder over dan ik me voel, niet heel zelfverzekerd dus.
    'Kom op Olijfje glimlach en hou die glimlach dan ben je het mooiste.' Olive antwoord er niet al te positief op waardoor Jackson grinnikt.


    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Olive |
    "That Was The Deal, You Know That..."

    'Nou dat komt dan goed uit'
    'De enige leuke en aardige persoon hier in de ruimte lijk ik vandaag wel te zijn, maar Les jij mag het doen met een ruim behaalde tweede plek' Ik kijk naar Leslie, dat kind is veel te makkelijk te breken, wat doet ze hier in vredesnaam!? "Waarom klinkt dat zo aardig dat ik het niet geloof?" je ziet dat ze zelfverzekerd probeert te zijn, lukt haar alleen niet.
    'Kom op Olijfje glimlach en hou die glimlach dan ben je het mooiste.'
    'Het maakt mij pittig weinig uit of ik mooi ben.' een, niet gelukte, onderdrukte grinnik verlaat mijn lippen, "Fail..." zeg ik tegen Cam.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cam
    'Nou zeg Leslie dat was gewoon een complimetje, kom op jij moet wel blijven lachen, straks kijken we allemaal zoals Jackson' ik liep naar haar toe en sleg een arm om haar een.
    'Vanaf nu zijn wij team vrolijk en Olijfje zo ben je nog steeds mooi hoor' zeg ik terwijl ik met mijn been uithaal naar Jackson. Een trap vol op zijn scheenbeen is wat hij verdient.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Cal

    'Nou zeg, een alsjeblieft kan er wel vanaf', zegt Cal geërgerd, maar hij loopt toch wel om mijn frappuchino te halen.
    Als hij terugkomt met de frappuchino en een kop koffie voor hemzelf, grijns ik triomfantelijk.
    'En, heb je nog iets leuk te vertellen?', vraagt Cal.
    'Dat heb je gisteren nog gevraagd, slimmerik. En nee, de voorbije dag is er niets gebeurt. Bij jou wel soms?'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 8:08 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Peter
    'Enig idee wat "geest" inhoudt?'

    Olive
    Ik rolde met mijn ogen en ging op Jacksie's - met opzet zijn bed, en niet dat van Cam - zitten.


    obsessive rage

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    'Nou zeg Leslie dat was gewoon een complimentje, kom op jij moet wel blijven lachen, straks kijken we allemaal zoals Jackson' ik glimlach heel even, toch vind ik het niet heel prettig. Hij loopt naar me toe en slaat een arm om me heen. Mijn adem stokt en ik probeer rustig te blijven staan. Hij raakt me aan, nee, hij moet weg. Laat me los... Alsjeblieft zeg. Ik kijk even naar boven en tranen ontwikkelen in mijn ogen. Ik knipper ze weg en mijn knieën beginnen te knikken. Oh kom op zeg, rustig blijven!
    'Vanaf nu zijn wij team vrolijk en Olijfje zo ben je nog steeds mooi hoor' ik knik even en bijt op mijn lip, "Is.. Goed, wat jij.. wil"


    Jackson      'Nausithous'      Ogygia
    100 / 18 jaar | Slaapkamer | Praat tegen Cam en Olive |
    "That Was The Deal, You Know That..."

    'Nou zeg Leslie dat was gewoon een complimetje, kom op jij moet wel blijven lachen, straks kijken we allemaal zoals Jackson' Hij loopt naar haar toe en slaat een arm om haar heen. Het gezicht van Leslie vertrekt meteen en haar ademhaling versnelt waardoor ik een wenkbrauw op trek.
    'Vanaf nu zijn wij team vrolijk en Olijfje zo ben je nog steeds mooi hoor' zet hij, ik grijns tot ik een trap tegen mijn scheen aan krijg. Au! Ik doe een stapje naar achter, "Wat zijn we toch weer aardig tegen elkaar..." Olive gaat op mijn bed zitten, een zucht verlaat mijn lippen, serieus... Waarom net mijn bed... Toch laat ik het, zou Cam leuk vinden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cadi
    'Uhhhh not really...'

    Cam
    Ik rolde met mijn ogen toen Olive zich op Jacksons bed nestelde en grijnsde toen Jackson pijn had. Ik tuitte even mijn lippen.
    'Wat wordt de volgende zet van team blij' fluisterde ik in haar oor.

    Cal
    'Nou ik heb zonet een hele ruzie gestopt' grap ik al zal ze hem vast niet zo leuk vinden.
    'Zullen we zo anders de straten onveilig maken?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Peter
    (Mag ik lui zijn? Zo ja: )
    *Legt het uit behalve de heel machtige dingen*

    Olive
    Negeert de wereld even

    -SORRY IK BEN LUI WERELD-


    obsessive rage

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    Cam tuit zijn lippen even, wat.... Ik snap even helemaal niets meer van hem. 'Wat wordt de volgende zet van team blij' ik krijg een rilling kippenvel en sta versteend stil. Hij was zo dichtbij! "Wat dacht je ervan... Om eerst..." ik adem even diep in, "Afstand te nemen van... mij" een zucht verlaat mijn lippen, ik heb het gezegd. Nu maar hopen dat hij het niet verkeerd opneemt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cadi
    'Hmm dankje dus ga jij het me leren?'

    Cam
    'Hmmm okee. Maar wat is de volgende zet?' Fluisterde ik waarna ik een stap terug zette. 'Dus Olijf en Jackson schud elkaar de hand en glimlach'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • outfit •



    De computer was opgestart dus ik kon eindelijk mijn gang weer gaan. Mijn mailbox zat aardig vol, maar deze negeerde ik nog voor nu. Het eerste wat ik elke dag deed was het checken van onze beveiliging zelf. Het laatste wat ik wilde was dat wijzelf gehackt werden. Al onze plannen die we nog zouden gaan uitvoeren of hadden uitgevoerd stonden op zowel mijn computer, laptop en mobiel. Ik wilde ze altijd bij de hand hebben. Plots gaat de deur open van de compuerruimte. 'Goedemorgen Tibo,' zei ik automatisch zonder op te kijken van mijn scherm, maar plots klonk daar de stem van Iratus. 'Ik voelde dat ik lichtjes rood kleurde. 'Sorry, goedemorgen Iratus,' verbeterde ik mezelf. Een gesprek gaande houden was niet mijn sterkste kant, maar ik wilde nu even geen ongemakkelijke stilte. 'Goed geslapen?' vroeg ik dus maar snel.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 21:23 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Peter
    'Het is niet mijn gave, ga maar naar Puck, die weet er veel meer over,'

    Olive
    Ik keek even van Cam naar Jackson. 'Nah, geen zin,'


    obsessive rage

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    'Hmmm okee. Maar wat is de volgende zet?' fluistert hij nog, even denk ik dat hij dus geen stap naar achter zet maar hij doet het toch, wat is er aan de hand met hem? 'Dus Olijf en Jackson schud elkaar de hand en glimlach' ik grinnik onopvallend, dat gaan ze echt niet doen! En ja hoor, Olive stemt niet mee. "Om hun blij te maken? Daar is chocolade voor nodig..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cadi
    'Die wil niks zeggen' antwoord ik humeurig maar ik hervat me 'dus wat wordt je vraag?'

    Cam
    Ik rolde met mijn ogen en keek Leslie speels aan waarna ik even grinnikte en een chocoladereep onder mijn bed vandaan viste.
    'Doe je ding' ik gooide hen de reep toe en brak de andere voor mij en Leslie.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Peter
    'Ben je wel eens verliefd geweest?'

    Olive
    Ik keek naar de reep, muh, ik had honger maar geen zin het open te maken, of misschien omdat ik dan zou luisteren en daar ook geen zin in had, struggles.


    obsessive rage