• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Recherche schreef:
    (...)
    Pff, dat viel wel mee. (;


    Het was letterlijk 50/50 en dat voot Q :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Het was letterlijk 50/50 en dat voot Q :')

    Weet ik (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    De 50K is een feit :Y)


    Stenenlikker

    Wanneer gaat de douche het weer doen? Ik haat koud douchen zo erg dat ik na afloop altijd in tranen uitbarst omdat ik zo verkleumd ben. Dit is nu al een week zo. Brr.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow, over een paar weken een jaar geleden. Ik ben echt heel, heel erg veranderd, jeetje. En ik ben er niet trots op :')

    Goddamit, this music :C


    Stenenlikker

    Ik hoop dat het door de oogzalf is, ik wil echt niet blind worden aan mijn oog ;s


    16 - 09 - '17

    K3 maakt mijn leven zoveel beter. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Bitch please :W


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    K3 maakt mijn leven zoveel beter. :'D


    Quizlet heeft echt last van regressie :'D

    Villainess schreef:
    (...)

    Quizlet heeft echt last van regressie :'D

    Hoe dan? Ben al fan sinds dat ik tien ben? ;D
    Nee, grapje. Maar ik dacht dat ik één en al regressie was. Eftelinggek, liefde voor Winx/Disney, gek op kleuterspelletjes en knuffels. Zegt dat dan niet genoeg?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap dat pappa me raar aankeek toen ik een toetje uit de koelkast pakte en zei dat ik ging slapen :')
    Ik had gewoon trek en wilde wat in bed hebben voor ik ging slapen xd

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Recherche schreef:
    (...)
    Hoe dan? Ben al fan sinds dat ik tien ben? ;D
    Nee, grapje. Maar ik dacht dat ik één en al regressie was. Eftelinggek, liefde voor Winx/Disney, gek op kleuterspelletjes en knuffels. Zegt dat dan niet genoeg?


    Ik doe met je mee, ik ben verslaafd aan Avatar en Kung Fu Panda en ik zit momenteel met een knuffel op schoot :') Oké, een magnetronknuffel, maar dat telt ook.

    Oh en deze hoofdpijn is killing me. Ugh.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik doe met je mee, ik ben verslaafd aan Avatar en Kung Fu Panda en ik zit momenteel met een knuffel op schoot :') Oké, een magnetronknuffel, maar dat telt ook.

    YAY! Maar daar houdt mijn regressie niet op, helaas x'D


    Deep inside, I've never felt alive