• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Omfg het werkt 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet morgen naar school maar blijkbaar sta ik nog niet ingeschreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hey dip, kun je even weggaan, ik heb je vandaag niet nodig.

    Mvg,

    De hersenen die je nu corrumpeert.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    laat ik vrijwilligerswerk gaan doen


    i put the fun in funeral

    Ik moet ff op vakantie ouwe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is het enige wat jij kan zeggen nu echt altijd pff ah en idd. Anders wordt het nuttiger om niets meer te zeggen denk ik.


    Tears are words the heart can't say.

    AAAAH
    Please maak ons niet bang voor leerjaar 4, geef ons niet al dit werk voor leerjaar 4 terwijl we in 3 zitten! Waarom moeten we in 4 maanden dingen maken die we al in leerjaar 1 en 2 hebben gedaan in 2 jaar!
    Dus alles opnieuw en in 4 maanden! :(
    Why!!?!?!!?!?? Stres!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mijn docent heeft me een halve minuut langer laten praten dan de bedoeling was omdat mijn rant over het fietsendak op onze school blijkbaar interessant/amusant was. Well, guess who's interesting now ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Beste leerlingen,

    Hieronder de indeling van de kunstvakken in Excel, groetjes de rector

    [Bijlage: alle privégegevens van alle leerlingen]

    #vrijeschoolspirit

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 15:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben normaal een vrij optimistisch persoon, maar ik zit er nu echt even onderdoor. Ik wil gewoon even verdwijnen. School (lees als: mijn klas) maakt me gewoon kapot en het is mijn fucking eigen schuld.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Altijd leuk als een knappe vriend een grote glimlach op zijn gezicht krijgt en enthousiast zwaait zodra hij je ziet aankomen c:

    Ik ben megaaaa mindy megaaaa mindy
    *rent rond in half mega mindy kostuum* *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Dus met de trein gaan is handiger dan met de auto? Want ja, met valiezen sleuren is zeer handig. Maar ga jij dan met de trein, ik neem de rest wel mee in de auto. :Y)
    IK ERGER ME DOOD.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Op zich was het fruit eten tot je geen honger meer hebt een relatief goed idee, maar hence, ik ga niet op 1 middag 4 appels eten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    er is hier zeker niet iemand die heel goed is in scheikunde en die mij kan helpen met mac-waardes of wel soms


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.