• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Welcome to Night Vale gaat altijd van licht creepy onzin zonder waarschuwing naar super diepe shit waardoor je je hele leven in en nieuw licht ziet en ik ben en blijf zo vreselijk onder de indruk.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Devinsport schreef:
    Ik ben megaaaa mindy megaaaa mindy
    *rent rond in half mega mindy kostuum* *O*


    Moeten we ons zorgen gaan maken? :')

    Fingers crossed dat het deze keer wel lukt...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    OMGOMGOMGOMG. #SR16 KOMT NAAR DE STAD WAAR IK STUDEER *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Villainess schreef:
    (...)

    Moeten we ons zorgen gaan maken? :')


    Nee hoor, ik ga als Mega Mindy naar Elfia en ben daar dus aan bezig haha. okay misschien toch ook wel ghehehe (bat)


    Happy Birthday my Potter!

    Wacht, had ik me voorgenomen om dit jaar te plannen én me eraan te houden? Dat kan ik me spontaan niet meer herinneren! Nou ja, doe ik later wel


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Devinsport schreef:
    Ik ben megaaaa mindy megaaaa mindy
    *rent rond in half mega mindy kostuum* *O*
    same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Devinsport schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik ga als Mega Mindy naar Elfia en ben daar dus aan bezig haha. okay misschien toch ook wel ghehehe (bat)


    Misschien moeten we toch eens een 'mentale geschiktheid' test bij de mods laten doen...

    Villainess schreef:
    (...)

    Misschien moeten we toch eens een 'mentale geschiktheid' test bij de mods laten doen...

    Doen we al. Als je niet gek genoeg bent, word je niet aangenomen (clown)


    Deep inside, I've never felt alive

    Even janken


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik wil weer naar een con.. Maar.. DCC is pas volgend jaar en ik wil nu maar Bats, Bones & Dice lijkt me gewoon serieus niks..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Villainess schreef:
    (...)

    Misschien moeten we toch eens een 'mentale geschiktheid' test bij de mods laten doen...


    Pssshhht Mega Mindy is cool oké eigenlijk wilde ik gewoon origineel zijn en had ik dit al half voor Valentijn Volleybal toernooi


    Happy Birthday my Potter!

    Mentys schreef:
    Ik wil weer naar een con.. Maar.. DCC is pas volgend jaar en ik wil nu maar Bats, Bones & Dice lijkt me gewoon serieus niks..


    Ga je gezellig mee naar Nishicon, ghehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ohmygoodies ik typ dit op mijn tablet op een toetsenbord. Nee, ik ben niet totaal het tegenovergestelde van wat ooit mijn mening was over tablets (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Doen we al. Als je niet gek genoeg bent, word je niet aangenomen (clown)


    Vandaar de hoeveelheid crewleden in de Efteling :Y)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 18:42 ]