• Vandaag was het de eerste schooldag van wat hopelijk mijn laatste jaar is in het middelbaar onderwijs. En het was zeer geslaagd! :Y)
    De eerste twee uur hadden we ons klastitularis met alle info omtrent het schoolreglement, lessenrooster en dergelijke en daarna moest heel ons jaar in de L.O. zaal verzamelen om de laatste voorbereidingen ivm de spelnamiddag met de eerstejaars te treffen. Maar we hadden twee uur, dus hebben we toen met het hele jaar tussen vier vuren gespeeld. :Y)

    Dan in de namiddag zijn we begonnen met de spelletjes. Eerst een watergevecht met natte sponzen (tot iemand van mijn jaar het leuk vond om een hele emmer water over mijn hoofd te gieten en zo alle eerstes aangezet heeft me nog natter te maken (in die mate dat dat mogelijk was). "Je bent toch al nat!", "Oei, sorry, dat was niet tegen je neus bedoeld!"), dan een gruzielementenzoektocht doorheen het park en dan tussen vier vuren op bezemstelen. Dat laatste verliep nogal passief, maar niet minder leuk.
    Na daarna met iedereen, dus niet alleen met onze groep, dikke Bertha gespeeld te hebben kregen we fruitsap en een suikerwafel. ETEN. <3 <3 <3

    Vrij geslaagd, dus. Hoe was jullie dag (en voor de Belgen: hoe was jullie eerste schooldag)?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klinkt wel een hele leuke eerste schooldag eigenlijk. Bij ons deden ze zo'n dingen niet en waren we in de namiddag gewoon vrij. Niet dat ik toen iets te klagen had, ik was zo passief als een vaatdoek.
    Mijn dag vandaag was een beetje lui. Ik zit op de hogeschool dus ik ben nog niet begonnen.


    Take me to wonderland

    Mijn eerste schooldag, gisteren, was echt vreselijk :c
    Might make a topic about it


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw, zo'n leuke dingen deden wij nooit!

    Ik begin 26 september pas terug aangezien ik al verder studeer. Heb wel net m'n herexamens achter de rug!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Lol, Leah, wrijf het er maar fucking in. Ik heb de eerste twee uren kennismaking gehad en boeken halen enz en vanaf het derde uur, gewoon het voorlopig lessenrooster volgen. Lol, ik heb letterlijk al les gekregen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb dubbele gevoelens bij deze eerste schooldag. We hebben een nieuw schoolgebouw en hebben dinsdag pas de eerste lessen omdat alles nog uitgelegd moet worden, en het programma van vandaag vond ik echt top, maar het probleem is dat ik geen vrienden heb in mijn klas en op dagen als deze, wanneer er geen les is, voel ik me dus best wel heel erg alleen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Toen ik aankwam op school was mijn eerste gedachte: "'K zijn hier nie geire".
    Toen ik terug vertrok was mijn eerste gedachte: "Ik ben toe aan vakantie".
    Dit vat mijn eerste schooldag wel een beetje samen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Vorig jaar ben ik helaas gezakt dus doe ik 6VWO dit jaar over. Nieuwe klas dus en ik ken bijna niemand :(
    Wij begonnen dinsdag gewoon alweer met lessen, alleen viel er heel veel uit dus ik ben tot nu toe iedere middag vrij! Dus heb nog weinig te klagen haha.


    Leef je liefde, lief je leven.

    Metamorphoses schreef:
    Lol, Leah, wrijf het er maar fucking in. Ik heb de eerste twee uren kennismaking gehad en boeken halen enz en vanaf het derde uur, gewoon het voorlopig lessenrooster volgen. Lol, ik heb letterlijk al les gekregen :')

    Zo zagen al mijn eerste schooldagen in het middelbaar er ook uit! Ik haatte het. Ik zou ook liever iets chiller gehad willen hebben. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gelukspoeperd! Zulke introdagen had ik NOOIT. Ze waren gruwelijk saai... (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat voor een toffe eerste schooldag is dat, bij ons was dat de eerste twee uur gewoon bij de titularis, om het lessenrooster en de leerkrachten mee te geven, waarbij nog een voorstellingsronde als het een onbekende leerkracht was of een opnieuw samengestelde klas. Die titularis deed meestal niet de volle twee uren uit en begon uiteindelijk al aan de les. Daarna was het gewoon de hele dag les altijd en als je pech had, was het een saaie dag met 2 uur Frans en 2 uur wiskunde. En de planning van een toets of een oefening voorbereiden, voor de volgende week of volgende les. Als ik terug kwam van een eerste schooldag, zat ik meestal al meteen terug 'in de mood' Hoewel, om eerlijk te zijn, zat ik nog liever in de les eigenlijk, dan dat ik een hele dag L.O. - achtige dingen zou hebben moeten doen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 13:15 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dreadful schreef:
    Gelukspoeperd! Zulke introdagen had ik NOOIT. Ze waren gruwelijk saai... (cat)


    26 - 02 - '16

    Gister had ik mijn eerste schooldag in de middelbare school, en ik vond het echt leuk!
    Eerst verzamelden we in de sporthal en toen gingen we met onze klastitularis naar de klas waar we uitleg en brieven enz kregen en toen hadden we nog een fotozoektocht!
    Vandaag had ik mijn eerste dag met lessen, al was het vooral boeken uithalen en in mappen steken enz.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Toen jij je eerste schooldag had kwam ik terug uit Frankrijk waar ik 6 weken heb gewerkt! Mijn eerste schooldag is 12 september pas.

    Fijn dat je eerste dag zo leuk was!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als ik dit zo lees heb ik inderdaad geluk, haha! Ik heb oprexht oprecht medelijden met al wie al les had en met al bij wie het afschuwelijk saai was! Om jullie te troosten: vrijdag heeft ons leerkracht Frans direct zes testen vastgelegd. Rip. Het was ook enkel dit jaar en in het eerste dat we dit hadden, trouwens. c:

    Veel succes nog aan iedereen met de rest van het schooljaar!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vandaag was mijn eerste schooldag...
    eerste twee uur vrij, een uur mentoruur waarbij mijn mentor er niet eens was en de invaller ons na een kwartier heeft laten gaan. daarna 5 tussenuren en daarna twee uur economie waar we ook niks aan hadden omdat die boeken nog niet geleverd konden worden. Ik ben nu al weer toe aan vakantie.


    The world is a book and I will read it