• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.





    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes: [VOL!]

    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6



    Begin:

    We beginnen deze dag met een zomerse ochtend, genaamd 16 september 2016.. Het is nu rond zes uur ’s ochtends. Een tijd waarop men op en rond de universiteit langzaam wakker word om nog even rustig televisie te kijken of direct naar school te gaan zodat ze net hun eerste les kunnen halen met openbaar vervoer. Niet dat Ben en Lars zichzelf hier aan gehouden hebben. De twee jongens zijn namelijk de hele avond druk geweest om de telefoonnummer lijst van school te kraken om van iedere populaire mensen hen nummer te bemachtigen voor de grote feest dat ze diezelfde avond gepland hebben staan. Ze hebben samen een app gemaakt met as titel Project X.

    Whatsapp message in the 'Project X' groupchat
    Wakey-wakey Bro's and Ho's. Vanavond is iedereen uitgenodigd voor een onvergetelijke party op de Peter van Hoofdtlaan 125. Alleen knappe plus ones en booze zijn toegestaan. (;





    Het is drie uur 's morgens en hoewel het feest ongestoord en goed verlopen bleek te zijn, is niks minder waar. Er zijn waterpistolen gevuld met punch (waar eventueel roofies in kunnen zitten), grafitti bussen waar de muur mee bekalkt is (en nog steeds kan worden). Er is een pokerspel aan de gang op tafel, waar rond heen flink gedealt word.
    Onlangs zijn er (boze) buren naar binnen gekomen, waar studenten in een hevige gevechten/discussies betrokken zijn geworden. De politie probeert binnen te treden, maar ook zij, zijn betrokken geraakt met geweld. Er vliegt nu (nieuws) helikopters boven het huis en het feest is ook LIVE te bekijken op TV. De politie zijn op dit aan het wachten op back - up, zodat ze het hele feest kunnen afkappen. Echter zijn mensen nu ook met vuur aan het spelen, door deze met wat alcohol een (grote) vlam in de lucht te plaatsen. Het is complete anarchie, hoewel de laatste secondes van het feest wel langzaam aan weg begint te tikken; so remember; make the party worth your while & get crazy. & Remember... Tonight we die young.




    Activiteiten/ & polizei

    • Finn gooit matras in zwembad zodat mensen (allereerst Finn) van de dak af kan springen
    • Kleine geitjes lopen tussen de benen van de mensen. De geiten staan als teken van het feest wat zich nu afspeelt. (met groene hoedjes)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 17:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Macy Theresa Namgung

    19 years | Rechtsgeleerdheid | In the kitchen with Daan

    Daan had voor de rest niet meer geantwoord op de eerste vraag die Macy had gesteld, de vraag over school. Het was maar beter ook dat de jongeman niet antwoordde, dan hoefde ze over dat onderwerp niet verder te praten. Niet dat Macy daar totaal niet over wou praten, ze zou het niet zo erg vinden, maar ja dat kon ze nu niet doen. Nu probeerde Macy enigszins te lijken op één van de 'coole' mensen. Mensen die elk weekend naar feestjes gingen en die altijd wel wisten wat ze tegen andere mensen moesten zeggen, mensen die zeker niet op Macy leken. Macy was niet één van de 'coole' mensen, maar ze kon zich toch voor één avond wel voordoen als zo iemand. Alleen dan als nog op de verantwoordelijke manier zonder al te veel, want Macy zou zich zelf graag nog naar huis toe kunnen brengen. Toen Macy hier over na dacht bekeek ze Daan ook even, ze vroeg zich af hoeveel drankjes hij normaal gesproken al achterover geslagen zou hebben. Hoe ver de jongeman al heen zou zijn, zou hij ver heen zijn bij dit punt als ze er niet was? Misschien verpeste Macy al Daan zijn pret nu wel met haar saaie gedrag.
    Macy werd voor een moment weer uit deze gedachten gehaald door Daan zijn stem die antwoordde op de andere vraag die Macy de jongeman had gevraagd, hoe het met de dames ging. Daan vertelde dat zijn liefdesleven zijn gangetje ging, wat een zucht bij Macy veroorzaakte. 'Daan.' Begon ze. 'Je mag best wat meer details geven hoor. We zijn vrienden, dat kan je me toch wel vertellen.' Daan zelfs vroeg inmiddels alweer verder, maar dan naar Macy. 'Houd jij je een beetje in met al je geflirt?' Was wat de jongeman tegen Macy zei een glimlach verscheen op Macy haar gezicht. 'Nee eigenlijk niet, ik ben met iets van vijf jongens tegelijk aan het flirten.' Macy knikte naar het groepje jongens wat net iets verderop stond. 'Volgens mij zijn ze allemaal geïnteresseerd.' In werkelijkheid keek er niet eens één hen kant op, maar het was ook maar een grapje. Macy zou niet eens weten hoe ze met een jongen moest flirten, laat staan dat ze zo ver kwam dat er echt een jongen geïnteresseerd in haar zou zijn.
    Toen Macy zag dat Daan een grote slok van zijn wijn nam besloot Macy het zelfde te doen, ze wou toch ook 'cool' zijn dan moest ze misschien net iets harder haar best doen. Echter wist Macy een vies gezicht te trekken toen ze de grote slok nam, want in Macy haar ogen was wijn om van te sippen niet om grote slokken van te nemen. 'Schenk nog maar een glaasje in.' Zei Macy toen haar bekertje leeg was.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Het voelde veel te goed tussen ons twee om onopgemerkt te blijven. Mijn lichaam lag aangenaam op zijn warme – en zeker gespierde – lichaam. Het liefst verstopte ik mijn hoofd dan ook tussen zijn schouderblad en hoofd om samen met hem te gaan slapen. Echter hadden mijn twijfelende hersenspinsels dat weer verstoord door mijn onzekerheden hardop uit te spreken. Ik was dan ook behoorlijk zelfverzekerd van nature aangelegd, maar dingen als seksualiteit wisten toch altijd door mijn dikke masker heen te breken. Echter leek Niels weer precies te weten wat hij moest doen en zeggen. Iets wat weer een glimlach op mijn gezicht toverde en ik niks anders dan – enorm – verliefd de jongen in zijn kijkers te staren.
    ‘I promise, just you and me against the world.’ Fluisterde hij dan ook, voor zijn lippen mijn nek vonden en daar zachte kusjes wisten te drukken. Als hij zo door bleef gaan verdiende hij misschien nog wel een tweede ronde zo dadelijk. Mijn handen streelde dan ook teder zijn wit blonde haren, die goed zichtbaar waren door de glow in the dark sterren boven ons.
    Net wanneer ik zijn gezicht bij mijn nek weg wilde halen om zijn lippen weer op die van mij te voelen, werd de deur opengetrokken.
    ‘Holy shit, sorry we gaan al! Have fun JC!’ hoorde ik plotseling lachend geroepen worden door een stem die ik maar al te goed kende. Joelle. In een flits zag ik nog net Joelle met Suze staan; voor de deur dicht gesmeten werd en ik en Niels weer alleen bleven. Ondanks mijn dronken gemoedstoestand, voelde ik toch een felle blos op mijn wangen ontstaan. Misschien lag hij er ook al een tijdje, maar voelde ik het nu pas.
    Ik verstopte mijn lichaam gauw dichter – als dat nog kon – tegen Niels aan en trok de deken over mijn naakte lichaam voor eventuele meer pottenkijkers. Niet iedereen hoefde me hier naakt boven op Niels te begluren. Ik nestelde mijn hoofd in zijn nek, zodat alleen mijn krullen nog zichtbaar waren boven de deken en Niels.
    ‘Nou die weten ook wel hoe een geweldig moment te verknallen.’ Hij viste mijn gezicht weer uit zijn nek vandaan, waar hij een korte kus op mijn lippen drukte.
    ‘Misschien moeten we maar wat kleren aan doen voordat we nog meerdere mensen een trauma bezorgen.’ Gniffelde de jongen, wat mij aanspoorde om ook een klein lachje te slagen. Ik drukte dan ook een korte ‘peck’ op zijn lippen, waar ik nog een keer mijn armen rond hem heen sloeg en me dicht tegen zijn naakte lichaam drukte. ‘Damn.. I love you so much.’ Lachte ik zachtjes tegen zijn borst, voor ik toch op stond. Heel charmant – kuch kuch – verliet mijn naakte lijf zijn kort vertrouwde basis, om naar mijn kleding op de grond te grijpen. Ieder stuk voor stuk ergens random neer gedumpt in de kamer. Ik vond algauw mijn onderbroek, die ik half huppelend aantrok en nog net mijn evenwicht aan een kastje vond. Niet dat mijn knie daarbij bespaard werd. Ik kwam dan ook even bij, door aan het kastje te hangen, waar wat poppetjes van af gevallen waren door mijn stoot.
    Met een zachte zucht liet ik het kastje los, voor ik mijn broek vond. Ik zond de jongen, die nog op het bed lag een wiebelwenkbrauw, voor ik mijn broek – zo sensueel mogelijk – over mijn heupen hees en een eeuwig durende strijd met mijn knoopjes en broekriem ondervond.
    ‘Omgekeerde striptease; word je al heet; Honey.’ Plaagde ik de blondine, waar ik besloot dat mijn riem nu wel goed zat. Mijn buik plakte nog behoorlijk van – niet alleen mijn – maar ook Niels sperma wat opgedroogd was. Toch trok ik mijn shirt erover en vond ik mijn bandana ergens op de grond. Niet dat ik die nog normaal in mijn haar ging krijgen. Althans niet zonder iemands hulp. Ik viste ook Niels kledij voor de grond, waar ik het niet kon laten om even plagend met mijn billen op de maat van de muziek dat enorm te horen was mee te schudden, voor ik op Niels klom met zijn kledij. ‘Damn ik heb alweer zin in round twee.’ Bekende ik dan ook schaamteloos; waar ik mijn lippen deze keer in zijn nek drukte. ‘Why are you so fucking hot. Misschien moet ik gewoon je kleding naar buiten gooien; want ik zie je zo veel liever. I hate your dad so much right now..’ zachtjes lachte ik voor ik als een klein puppy mijn gezicht in zijn nek wreef. ‘…Tho I must admit, you’ll still look freakin’ hot when you get older… Maybe even hotter…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Reece Wolters

    ”Fuck excuses, learn to admit when you fucked up.”

    • The badboy • Twenty-three • Muziekwetenschap • Outfit •

    Dat het feest al in een volle gang was bleek wel toen ik ergens tegen elven pas het huis bereikt had. Het feestgedruis was van veraf al te horen geweest, ware het niet dat ik de muziek al knoerthard door de telefoon had gehoord op het moment dat ik een van mijn vrienden belde, tevergeefs weliswaar want met die herrie was er geen reet te verstaan van wat er gezegd werd. Hoewel ik veel mensen verwacht had aanwezig te zijn was mijn verbazing echter een stuk groter toen ik de werkelijke drukte met eigen ogen mocht zien. Wie had ooit gedacht dat twee nerdjes het voor elkaar kregen om de hele kiet stampvol te krijgen? Maar dan ook zo vol dat er zelfs mensen buiten stonden. Ik niet in ieder geval. Ze hadden hun best gedaan, dat was één ding zeker.
          In een tactvolle schiet beweging van mijn wijsvinger en duim gooide ik mijn peuk weg nadat ik een laatste hijs nam en blikte nog eenmaal op mijn telefoon voor ik hem in mijn zakken duwde. Vervolgens stapte ik de drukke menigte in en deed een snelle poging om bij de keuken met drank uit te komen daar mijn behoefte daar naar uit ging; nog voor ik zelfs besloot om opzoek te gaan naar mijn vrienden daar deze er al veel eerder als mij waren - en dus goed beschonken konden zijn. Onderweg begroette ik enkele bekende door hen een scheve grijns of een korte knik toe te werpen, maar wist geen halt te maken door de stroom aan mensen die hetzelfde pad als ik bewandelde. Bij het zien van een woedende Robin een stukje verderop, in de aanwezigheid van Tessa en Jonah, besloot ik snel uit te wijken en een andere kant op te gaan, want als ik ergens aan het begin van de avond geen zin in had was het om haar tirannie over me heen te krijgen.
          Uiteindelijk duurde het me welgeteld een kwartier om vanaf het binnenkomen tot aan de drank te komen en leunde ik vervolgens lichtjes tegen een tafel aan terwijl mijn poelen eens een keer rond gleden nu ik daar in wat rust de kans voor had. Het was druk, ontzettend druk en ik vroeg me dan ook werkelijk af voor hoeveel uur dit nog probleemloos goed ging. Met een tevreden uitdrukking op mijn gezicht zet ik dan ook het flesje bier aan mijn lippen wat ik uit de keuken vluchtig heb weten weg te graaien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JONATHAN      HAROLD      VON      DRAEKCEN
    “"People who follow all the rules and chase every trend tend to get forgotten – they look great, but they’re not as memorable."”
    Populair bad boy - 22 years - Student Rechtsgeleerdheid


    "Ik heb hem gezegd dat we eraan kwamen,” was Tessa’s antwoord op zijn vraag of JC ook zou komen. “Anders gaan we wat drinken halen? Misschien komen er Robin onderweg ook tegen,” zei ze vervolgens grijnzend.
    “Ik zeg nooit nee tegen wat te drinken,” antwoordde Jonathan grijnzend, het stuk over Robin negerend. Tessa leek ervan overtuigd te zijn dat er iets tussen hem en Robin was. Dit was in elk geval niet de enige keer dat ze zo over Robin begon. Uiteraard speelde er niks, maar als huisgenoten en goede vrienden kreeg je zulke assumpties al redelijk snel. Hij was liever vrij om met alle meiden te flirten en wilde zich toch niet aan iemand binden, en dan al helemaal niet aan gewoon goede vriendin.
    Nog voor ze daadwerkelijk de drank hadden bereikt, bleek Tessa’s voorspelling waar te zijn en kwam Robin ze tegemoet. “He Ro-” begon hij nog aan een begroeting toen hij de inhoud van haar glas in zijn gezicht kreeg. What. The. Fuck.
    “Dus omdat jij denkt dat je hier iedereen op het feest al hebt gehad, dat je maar met mijn nichtje kan zitten flikflooien. Donder op man. Ga lekker een ezel neuken ofzo. Die wilt misschien nog wel,” barstte ze tegen hem uit, terwijl ze Tessa bij hem vandaan trok en beschermend voor Tessa ging staan.
    “Je hoeft me ook niet meer naar die kot te brengen hoor, ik word nog liever aangerand door een zwerver dan dat ik nog een nacht met een eerste klas slet als jou onder een dak slaap. Klootzak.”
    De eerste paar secondes kon Jonathan, net zoals Tessa, Robin alleen maar in ongeloof aanstaren. Normaal gesproken had hij altijd een antwoord paraat en het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een meisje boos op hem was omdat hij met een vriendin bezig was, en niet met haar, maar dan zat er ook altijd een reden achter, zoals dat zijzelf de scharrel van de week ervoor was geweest ofzo. Al maakten die meisjes er meestal niet zo’n spektakel van. Dit kwam echt compleet uit het niets en hij had echt geen flauw idee wat hij nu weer gedaan had.
    Tessa vond net heel iets eerder haar stem terug. “Jezus, Robin, relax! Hij is alleen maar met me naar hier gegaan zodat ik niet alleen hoefde te gaan. Dit slaat nergens op. Was het nu echt nodig?”
    Inmiddels waren er al een aantal mensen ‘subtiel’ aan het kijken wat er aan de hand was. Het gebeurde niet vaak dat iemand zo vol in het zicht tegen hem in ging. Aandachtsgeile mensen.
    “What the fuck Robin! Wat is er mis met jou?” antwoordde hij behoorlijk geïrriteerd. Het was niet alleen dat drankje dat hij nu heerlijk over zich heen had, maar ook het feit dat zij blijkbaar mocht bepalen met wie hij scharrelde.
    Hij begon zijn kalmte weer te vinden, al nam de irritatie zeker niet af. Wel kwam de kalme, onverstoorbare, superieure Jonathan boven. Het was een Jonathan die Robin eigenlijk nooit te zien kreeg, want zij waren vrienden en daarom was hij veel losser, maar het was wel de Jonathan die hij in publiek was. De Jonathan die altijd de meisjes zover kreeg dat ze met hem mee gingen en de Jonathan die er geen problemen mee had om keihard te spelen.
    “Dat jij nou telkens naar je ex gaat, geeft je niet het recht om te bepalen wat, en vooral wie, ik doe,” zei hij tegen haar. Het was een gemene move, dat gaf hij ook toe, maar hij had nog niet genoeg alcohol op – als in hooguit wat biertjes met een te laag alcoholpercentage van tevoren en nog niks met een fatsoenlijke hoeveelheid alcohol – om dit zomaar over zich heen te laten gaan.





    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Where the FUCKING party AT?! • @ Bathroom •

    If you don't think I am a princess, than you are goddam right.
    I don't need to wear a crown to be called a Queen.'



    'No dicks before chicks, Bitch.'


    Mijn ogen stonden nog steeds woedend, hoewel verdriet toch wel de grootste bron hiervan was. Iets wat niemand in de gaten leek te hebben. Ik wist niet meer hoe lang ik het uit ging houden. Vooral omdat de tranen van eerder weer fel achter mijn oogleden begonnen te prikken. Ik voelde me kut; maar in de armen van Jonah duiken leek voor het eerst geen optie. Vooral niet door de nat van het drankje wat over zijn gezicht gleed en zijn shirt bevuilde. Nee, de laatste paar mensen die om me gaven; was ik nu ook kwijt. Miley Cyrus had dan misschien het nummer wrecking ball geschreven, maar het voelde nu alsof ze dat over mij gedaan had in plaats van haarzelf.
    Ik voelde Tessa haar hand dan ook maar al te gauw uit die van mij trekken; waar ze zei dat ik moest kalmeren. Iets wat mijn handen alleen maar liet ballen, omdat ik totaal niet wist wat ik met mijn ware emoties moest doen. Mijn nagels kerfde zich dan ook hard in mijn huid, waar ik algauw een deel van mijn vel gescheurd voelde worden. Het deed pijn om Tessa zo dicht bij Jonah te zien staan. Vooral omdat ik wist dat ze meer kans bij hem had dan ik na al die jaar. Net zoals al die andere sletten hier.
    ‘What the fuck Robin! Wat is er mis met jou?’ wierp de bruinharige jongen dan ook voor mijn voeten. De irritatie droop er letterlijk van af, wat me inwendig in mijn hoofd liet tellen. Éen…twee… drie..
    ‘Dat jij nou telkens naar je ex gaat, geeft je niet het recht om te bepalen wat, en vooral wie, ik doe.’
    Voor ik het wist kwam mijn hand al met een harde klap in zijn gezicht. Mijn ogen stonden kil, hoewel er ongetwijfeld wel verdriet in lag. Ik wilde hem zeker weten nooit meer zien. Ik kon de uni toch niet aan en ik stond nu al op punt van zakken. Voor hij het wist was hij toch van mij af en werd Tessa het lieverdje van de familie, omdat ik voor de zoveelste keer gefaald had. Great. Fucking cocksuckers.
    ‘Híj geeft tenminste wel om mensen. Iets waar jij nog een hoop van kan leren. Asshole. Ik hoop dat je stikt in je eigen lul.’ Ik stak mijn middelvinger naar hem op, voor ik me omdraaide, zonder beide een blik nog waardig te gunnen. Ik duwde mezelf door de drukte heen. Ik wist letterlijk niet meer wat ik moest doen en waar ik nog heen kon. Ik had me werkelijk waar nog nooit zo achterlaten en alleen gevoeld. Eigenlijk wilde ik hier weg. Zo ver mogelijk vandaan, maar ook dan wist ik niet wat ik moest doen. Misschien moest ik wel gewoon het laatste restje geld van mijn bankrekening gaan en de wereld over reizen. Ik zal wel zien waar ik belanden en dan had niemand ook meer last van mij.
    Voor ik echter een keuze kon maken, botste ik in mijn strijd om weg te komen al tegen een brede gestalte op. Het eerste en enige wat ik zag was een wit shirt; hoewel ik de tatoeages die daaronder uit staken maar al te goed herkende. Reece. Mijn ex waar Jonah het zojuist nog over heeft gehad. Het was vreemd, maar soms voelde het alsof ik een magneet met die jongen koesterde. Altijd als de wereld zwart voor mijn ogen leek; was hij daar. Net zoals nu.
    Ik veegde snel een paar tranen weg, voor ik impulsief mijn armen rond zijn nek legde en zonder een begroeting of goedkeurig te vragen, mijn lippen tegen die van hem aanplakte. Vurig zoende ik de jongen voor me, hoewel de weg geveegde tranen van zojuist direct vrijkwamen toen onze lippen weer raakte. Misschien deels uit gemis van de zeker goede tijd die ik met de jongen heb gehad en de wens dat ik voor eens iemand had die echt van me hield en voor me klaar stond. Ik was het beu om een one night stand te zijn, hoewel ik maar al te goed wist dat ik het niet alleen bij Jonah verpest had zojuist, maar tijden terug ook met de jongen voor me. Alles wat ik dan ook aanraakte; brak eenmaal in tienduizend stukjes voor mijn ogen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    Met een brede glimlach om mijn lippen keek ik naar JC die zijn handen teder door mijn blonde lokken haalde. De jongen gooide een deken boven onze naakte lichamen aan waarna hij zicht dichter tegen me aan drukte waarbij ik hem dan ook dicht tegen me aantrok. Mijn woorden liet hem even lachen waarna hij een korte peck op mijn lippen drukte en ik klein beetje tegen pruttelde gezien ik nog meer zijn lippen wilde proeven. ‘Damn.. I love you so much.’ Lachte de jongen zachtjes en mijn hart maakte een sprongetje bij zijn woorden waardoor ik dan ook zacht lachte. "I really really love you too" grijnsde ik waarna ik een kusje drukte op zijn voorhoofd voordat hij van me af klom gezien we nodig onze kleren weer aanmoesten.
    Helaas. Lichtelijk geamuseerd keek ik naar JC die zich een aantal keer bukte waardoor ik het perfecte zich had op zijn booty, damn. De jongen was nog even lomp bezig en stootte tegen een kastje aan waardoor enkele poppetjes naar beneden vielen. JC vond zijn broek nog waarna hij naar me keek en me een wenkbrauwwiebel schonk waarna JC me een omgekeerde striptease haf wat me deed lachen, but damn als ik zou kunnen dan zou ik zijn kleren meteen weer van zijn lichaam rukken ‘Omgekeerde striptease; word je al heet; Honey.’ zei de jongen plagend waarbij ik even mijn lippen tuitte. "Hmm enorm." grijnsde ik terug naar de krullebol. JC wist me dan ook te plezieren door mijn kleren van de grond op te rapen en begon wat mee te dansen met de muziek waardoor ik even op mijn lip beet. Hmm deze jongen wist me keer op keer te amuseren.
    Eens hij naar het bed gedanst was klom hij op mij waarbij ik de jongen grijnzend aankeek. ‘Damn ik heb alweer zin in round twee.’ wist te jongen uit te brengen waardoor ik even sensueel de jongen bekeek. "Dat lijkt me een geweldig idee, maybe when we get home. Dan hoefen we niet meer glow in de dark sterren op deze muur te spetteren." lachte ik, hopelijk had Lars hier geen Uv licht of hij vond hier een hele galaxy in zijn bed. Een klein kreuntje verliet mijn lippen eens ik zijn zachte lippen weer in mijn nek voelde. ‘Why are you so fucking hot. Misschien moet ik gewoon je kleding naar buiten gooien; want ik zie je zo veel liever. I hate your dad so much right now..’ Mijn handen vlocht ik meteen in zijn haren waarbij een gelukzalig lachje mijn lippen verliet. 'Hmm maar dan kan je thuis niet meer genieten als je me mag uitkleden." zei ik met een onschuldig glimlachje terwijl ik mijn handen teder over zijn kaak liet glijden. ‘…Tho I must admit, you’ll still look freakin’ hot when you get older… Maybe even hotter…’ zei Jc waarbij ik even grinnikte . "Wah? Pff zolang ik met jou ouder word dan worden we samen hotter als we opgroeien." mompelde ik met een grijnsje waarna ik een lange kus op zijn lippen drukte en ondertussen mijn kleren van hem stal. "But firsties I need to put some clothes on, this lightsaber is only for your eyes now." zei ik met een knipoogje waarna ik met wat moeite- gezien Jc nog half op me lag- mijn boxer, broek en shirt weer aandeed die nogal tegen mijn lichaam plakte. Ik beet dan ook even verlangend op mijn lip als ik me bedacht hoe erg ik nu zin had om samen met JC te gaan douchen en you know, die tweede ronde te starten die hij me beloofd had. Eens ik alles aan had Klom ik uit het bed al kon ik het niet laten om Jc nog een peck te geven voordat ik mijn schoenen aandeed en daarna richting de deur liep. "Coming pretty?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Reece Wolters

    ”Fuck excuses, learn to admit when you fucked up

    • The badboy • Twenty-three • Muziekwetenschap • Outfit •

    Een frons nestelde zich tussen mijn wenkbrauwen zodra ik Robin in de verte zie aankomen; boos maar ook met een geraakte uitdrukking op haar knappe gezichtje. Wat er exact gebeurd was dat haar zo van streek had gemaakt wist ik niet daar ik dat niet meer had kunnen zien vanaf de plek waar ik stond, maar het was duidelijk dat de brunette het zwaar te pakken had. Bedenkelijk nam ik een laatste slok van mijn bier en plaatste deze op het dichtstbijzijnde tafeltje waar ik hem neer kon zetten zodat ik de jonge vrouw kon tegenhouden naar waar ze ook toe leek te willen vluchten. Met een zachte botsing liep ze tegen me aan; klaarblijkelijk niet in de gaten hebbende dat ik haar weg blokkeerde.
          ”Hey,” breng ik zacht uit doch hard genoeg voor haar om het horen. In een vlugge handeling zie ik hoe ze haar ogen droog wrijft alvorens ze resoluut haar armen rond mijn nek legt. Veel tijd om te vragen wat er aan de hand is lijkt er niet te zijn, want zodra ze me vast heeft drukte ze haar lippen zonder woorden op de mijne. De vurigheid die Robin in de kus legt beantwoord ik zonder enige tegenstribbelingen en ik sla mijn armen dan ook om haar heen, waarbij ik haar dicht tegen me aantrek. Het was niet dat ik haar eerder vermeed omdat ik haar niet graag zag, maar dat het eerder te maken had met het gegeven dat Robin niet de leukste was als ze boos en dronken was.
          Langzaam laat ik een van mijn handen over haar rug heen glijden, waarna ik deze door laat glijden tot hij in haar nek te liggen komt. Zachtjes verstrengelen mijn vingers zich met haar donkere lokken en verbreek ik subtiel het contact van Robins lippen op de mijne als ik haar dwing me aan te kijken. “Alles goed kleintje?” vraag ik haar en frons licht als de kleine waterval aan tranen over haar gezicht stroomt. Ik vond het vreselijk om vrouwen te zien huilen en ik had het liefste dan ook dat ze zo snel mogelijk weer stopten omdat ik anders spontaan op de vlucht ging, maar het zien huilen van iemand die me dichtbij stond maakte het al helemaal dat ik er alles aan wilde doen dat ze zouden stoppen. Robin en ik mochten dan wellicht geen stel meer zijn - onze relatie kennende enkele vernietigende krachten - maar ik was nog altijd verzot op haar en kon het niet handelen als iemand haar pijn deed; om wat voor reden dan ook. Ze was nog altijd een van de weinige waar ik met regelmaat op terug uit leek te komen, zelfs als we het niet eens leken te worden.
          ”Niet huilen, alsjeblieft? Wat is er aan de hand?”
    Onderzoekend nam ik haar gezicht op en veegde de rollende tranen van haar wangen af alvorens ik mijn lippen nog éénmaal op de hare drukte.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 11:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aida Zahra Romeijnsen
    Every boy's the same, since up in the seventh grade they been trying to get with me - tryna - ha-ha-haaa, ha-ha-haaaa. outfit



    Het heet in ieder geval fashionably late als je zulk gevoel voor fashion hebt als ik, zeg ik maar altijd, en dus voel ik me niet beschaamd als ik laat op het feestje aankom.
    Het huis lijkt ongeveer uit elkaar te barsten door de hoeveelheid mensen die zich er in bevinden, maar niemand lijkt het erg te vinden.
    Om deze drukte te overleven heb ik een drankje nodig, maar daarvoor moet ik eerst de keuken zien te vinden - of de andere plek waar hier de drank rijkelijk vloeit. Een lange jongen komt langs met iets dat er uit ziet als een dienblad, met daarop verscheidene bekers. Hij kijkt naar me, glimlacht, en overhandigt me een van de rode dingen, gevuld met een wit goedje. Ik weet dat dat erg klinkt, maar ik herken het meteen. Malibu. Een geschenk uit de hemel.
    Het enige waar ik liters en liters van kan drinken zonder ook maar een beetje kater de volgende dag. Ik wil de jongen nog bedanken, maar hij is nergens meer te bekennen. Je kunt makkelijk verdwijnen in deze mensenmassa.
    De kans is dus ook groot dat ik nieuwe vrienden moet gaan maken vandaag, omdat het vinden van een bepaald iemand in deze zee van hoofden onmogelijk lijkt.
    Een gelukje: het is ook makkelijk om mensen te ontlopen.
    Ik neem een slok uit de beker, hopend dat ik geen enge ziektes overneem van de eventuele persoon die voor mij uit het ding dronk, en laat mijn ogen over de gang glijden. Ga ik me op de dansvloer wagen? Nee, daar heb ik meer drank voor nodig. Al zou ik iedereen wegblazen met mijn moves.
    Besluiteloos ga ik maar tegen een muur staan, mijn drankje in mijn hand, in de hoop dat iemand me snel komt vergezellen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Justin Cloud 'JC' Caylen
    Populair frozen BrainiaQ • Ready to partehhh • @ Horney as fuck with my hot 'n steamy hulk •

    'If the drugs don't work,
    Then you problably need more.'



    Buffalo Wings & Shots of Tequila.



    Zachtjes waren zijn handen in mijn haren gevlochten, waar ik mijn ogen even genietend bij sloot. Ik lag nog steeds op de jongen en hoewel ik het niet helemaal mee gekregen had, voelde het toch wel fijn om met hem onder de sterren te liggen. Ook al waren ze zo nep als wat. Ik vond zelf Glow in the Dark sterren ook epic. Mijn tweeling zusjes hadden hun kamer daar dan ook vol mee hangen thuis. Wat miste ik ze. Ik beet zachtjes op mijn lip, waar Niels algauw mij uit mijn gedachten trok door zijn hand langs mijn kaak te laten glijden. Hij maakte een opmerking dat hij knapper zou worden als hij samen met mij ouder zou worden. Iets wat me ongetwijfeld zou laten hebben blozen als ik niet al een rode kop bedroeg. Teder drukte hij zijn lippen weer op die van mij, waar ik zijn mond weer om toegang vroeg om mijn tong met die van hem te laten spelen. Ik protesteerde dan ook met een zacht kreuntje toen hij zijn kledij tussen mijn vingers stal en de kus verbrak. Ik wist niet wat het was; maar ik wilde niet naar beneden. Waarschijnlijk omdat ergens in mijn onbewustzijn wist dat daar drama van zou opleveren; hoewel ik op dit moment nog niet precies wist waarom. Alsof ik een sleutel tot het sleutelgat mistte.
    ‘But firsties I need to put some clothes on, this lightsaber is only for your eyes now.’ Hij zond me een knipoog; voor hij zijn kledij langzaam weer aantrok. Iets wat behoorlijk belemmerd werd omdat hij mij niet van zich af wilde gooien. Echter gebeurde dat toch maar al te gauw, gezien de jongen de bed uit klom en nog een zachte kus op mijn lippen drukte, voor hij zijn schoenen aantrok en naar de deur liep. Ik wist nog wel hoe ik naar de deur moest lopen; maar schoenen strikken ging toch nog niet echt lukken. Ik liet ze dan ook staan; waardoor ik de jongen volgde. ‘Coming pretty?’ vroeg ik hem dan ook, waar ik plagend op zijn kont sloeg en de deur opentrok. Het was druk en het was maar een geluk dat er niet middels honderd man in de kamer gestaan had. Ik was er weliswaar dankbaar voor; want de rode blos op mijn wangen ging de komende uren nog niet wegsterven vermoedde ik. Zachtjes trok ik hem de trap af; waar ik zijn lichaam behoorlijk tegen die van mij aan voelde plakken door het ruimte gebrek op de trap. Ik kon het dan ook niet laten om zo nu en dan naar achter te kijken of de jongen er nog was; hoewel ik zijn hand nog overduidelijk in die van mij voelde branden.
    Ik trok Niels mee de keuken in, waar ik biertjes greep en tequila. Natuurlijk dronk je tequila altijd met wat limoen; maar gezien Lars niet de meest slimme jongen qua drank op aarde was; vergaf ik hem. Waarschijnlijk zou ik het op dit moment toch niet missen en fuck off. It’s tequila. Tequila in my heart and tequila in my soul. Het enige wat nog ontbrak was een pinjiata.
    Ik trok de jongen weer de woonkamer in en stopte een van de biertjes in de hand; hoewel mijn interesse toch meer uit ging naar de tequila. Hard deinsde the Chainsmokers door het huis en tuin heen; waar ik zachtjes mee neuriede, voor ik een slok uit de fles nam en aan mijn tweede rit aan een record tempo alcohol ging meedoen. ‘…So baby pull me closer in the backseat of your Rover, that I know you can't afford, bite that tattoo on your shoulder..’ zong ik zachtjes mee; voor ik plagend in Niels schouder beet, waar zijn tatoeages zichtbaar waren onder zijn shirt uit. Zachtjes lachte ik; voor ik me weer terug trok. Speels duwde ik een plukje haar weg en trok ik mezelf dichter tegen hem aan om met dit rustig nummer mee te dansen. Mijn hoofd rustte tegen zijn borst en nek hoogte; waarbij ik mijn ogen even gesloten had. ‘You know.. we can always just skip the party and go back to your place…’ ik streelde met mijn hand even over zijn bicep; voor ik mijn ogen weer openede en deze met de groene kijkers van Niels vervlocht. Plagend prikte ik zijn borst, waar een klein uitdagend lachje mijn lippen verliet. ‘…Or your car. Depence on how long you can last.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Meyer

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Rebellious bitch • Twenty • Veterinaire dierengeneeskunde • Outfit •

    Het feit dat de ruzie tussen mij, Robin en Jonah aandacht begon te trekken negeerde ik zo wijs mogelijk omdat er anders meerdere in betrokken mochten raken waar ik niet op zat te wachten. Mijn donkere poelen hadden zich met een frons tot mijn nichtje gericht terwijl ik haar bijna wilde smeken om het in te zien dat ze onredelijk gedrag vertoonde door zo uit te vallen tegen Jonah. Echter, de jongen zelf was haar voor en ontnam Robin enige kans op voorhand om iets tegen me te zeggen daar hijzelf enkele harde woorden naar haar toe smeet.
          “What the fuck Robin! Wat is er mis met jou? Dat jij nou telkens naar je ex gaat, geeft je niet het recht om te bepalen wat, en vooral wie, ik doe.”
    Lichtelijk geschokt om deze woorden vergroten mijn poelen zich en steeg de drang om deze discussie te eindigen voor het werkelijk compleet uit de hand ging lopen, maar Robin was ditmaal vele malen vlugger dan ik had kunnen zijn, waardoor haar hand met een luide klets op Jonah’s wang terecht kwam. “Híj geeft tenminste wel om mensen. Iets waar jij nog een hoop van kan leren. Asshole. Ik hoop dat je stikt in je eigen lul.” Na deze woorden en de middelvinger die ze opstak verdween mijn nichtje haast direct de menigte. “Robin!” riep ik haar nog na, tevergeefs weliswaar. Met mijn lippen lichtelijk verzuurd opeen geperst draaide ik me na enkele tellen om naar Jonah en trachten hem een boze blik toe te werpen die uiteindelijk verloren raakte in een zachte zucht. Hij was niet de enige schuldige hier.
          ”Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen, maar die opmerking was een beetje onder de gordel, niet?” vroeg ik Jonah vervolgens, waarna ik hem haast direct alweer het zwijgen oplegde door mijn hand op te steken. “Laat maar, ook zij heeft haar fouten gemaakt. Ik moet nu echt drinken hebben,” mompelde ik, waarbij ik vluchtig een keer rond blikte in de hoop eindelijk eens een glimp op te vangen van mijn vriendje. Net voor ik een nukkig gezicht op wilde zetten omdat ik JC nog steeds nergens zag, en nog voor ik een poging wilde doen me om te draaien, vingen mijn kijkers de bekende krullen van mijn vriendje. “Hey, daar is JC!” grijnsde ik naar de jongen achter me, waarna ik besloot me zo behendig mogelijk tussen de mensen door te wurmen zodat eindelijk naar hem toe kon.

    Ik vond hem in de armen van Niels, iets wat op eerste ogenblik misschien nog niet zo heel gek was daar de twee vrij close waren gezien hun vriendschap, maar zodra ik het dansende tweetal naderde nam een vreemd gevoel bezit van mijn binnenste. Iets klopte er niet. “JC,” bracht ik met een glimlach op mijn lippen uit, die traag van mijn gezicht af leek te glijden zodra er steeds meer dingen op me af leken te komen. De beladen sfeer tussen beide jongens had iets intens en het pulserende effect was een gevoel wat ik bijna maar al te goed leek te kennen; seks. Ze riekte er naar. Onbewust gleed er een frons tussen mijn wenkbrauwen in als mijn vingers JC’ shirt vastgrijpen om hem naar me toe te laten draaien.
          ”Waar was je? “ hoor ik mezelf tussen mijn ratelende gedachten door zeggen, waarna mijn oog op een donkere vlek in JC’ hals valt. Mijn frons verdiept zich als ik ditmaal met mijn vingers de kraag van zijn shirt iets omlaag trek zodat ik de plek beter kon bekijken en ik al snel mag concluderen dat dit een zuigzoen was; een die hij zeker niet van mij had gekregen daar JC dit soort intimiteit tussen ons sterk afhield. Alsof het kwartje ergens in de verte subtiel begint te rinkelen doe ik een pas naar achteren en glijden mijn poelen van JC naar Niels, en weer terug. Was dit. . .? Hadden zij. . ? Had hij, met hem? Geschokt door het besef wat als een bom bij me naar binnen lijkt te vallen sla ik mijn hand voor mijn mond.
          ”Neeee, dit is een geintje, toch?”
    Ik lach kort tussen mijn vingers door daar deze nog steeds voor mijn lippen rusten en voel hoe het laatste beetje plezier uit mijn lichaam verdwijnt. Elk klein puzzelstukje wat ik zojuist gevonden had legde ik bij elkaar neer; de manier waarop ze danste, de waas die in hun poelen lagen, de sfeer die om hen heen ging en als laatste de zuigzoen in de nek van de jongen die ik tot op enkele tellen geleden nog mijn vriendje had genoemd. Het pastte perfect, té perfect. Opnieuw deed ik een pas achteruit en voelde een schaamte in het binnenste van mijn wezen ontwaken; zij was niet blij.
          ”Oh hell no, this didn't just happened!” bracht ik uit. Een laatst ongelovige lach verliet mijn lippen, waarna ik mijn donkere lokken zacht heen en weer schudde. “Ik moet drank hebben. Ik moet echt serieus nu drank hebben. Jullie -” mijn wijsvinger stak ik naar JC uit waarbij ik hem over beide heren heen liet gaan alvorens ik mijn hand opnieuw voor mijn lippen legde. Zachte tranen prikte in mijn ogen, maar ik was niet van plan op een volle dansvloer in huilen uit te barsten. Alcohol was hetgeen wat ik nu meer dan ooit nodig had, zodat ik deze rare werkelijkheid met teugen kon verdrinken; Mijn eens zo lieve vriendje was zojuist het bed in gedoken met zijn beste vriend.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 12:48 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Robin Yasemin de Witte
    Populair Raspberry • Cross my heart and I hope to die • @ Living room with Reece •

    'That awkward moment
    When you think you're important to someone, and you are not.'



    'No dicks before chicks, Bitch.'


    Het voelde fijn. Zijn warme, gespierde armen lagen dicht rond mij heen en zijn korte, maar simpele handeling door me dichter naar hem toe te drukken deed op dit moment meer met me dan ik durfde toe te geven. Hij is letterlijk de enige deze avond die me niet wegduwde, na alles wat ik hem wel niet aangedaan had.
    Zachtjes voelde ik een van zijn handen over mijn rug glijden, waar deze zich verstrengelde in mijn haar. Ik wist maar al te goed dat dit de einde van onze zoen aangaf, hoewel ik liever had dat hij niet praten en me gewoon fysieke liefde gaf. Emotionele liefde was nog steeds behoorlijk moeilijk, hoewel Reece wel een van de weinige was die dingen uit me kon krijgen.
    Langzaam verbrak hij de contact tussen onze lippen, waar zijn kijkers die van mij doorboorde. Het liefst keek ik dan ook weg, maar ik wist dat dat niet ging lukken bij Reece. Ik was dominant; maar hij was dominanter.
    ‘Alles goed kleintje?’ vroeg hij dan ook, waar een lichte frons zijn wenkbrauwen sierde toen hij mijn tranen zag. Iets waar ik me dood voor schaamde. Ik haatte werkelijk waar iedere traan die mijn oogleden verlieten. Gelukkig streek Reece een ieder van mijn wangen, wat ik hem enorm waardeerde. Hij wist evengoed als ik dat ik dit afschuwelijk vond. Daarom paste we zo goed bij elkaar. Hij haatte mensen die huilen en ik haatte het als ik huilde.
    ‘Niet huilen, alsjeblieft? Wat is er aan de hand?’ vervolgde hij zachtjes; hoewel het hoorbaar bleef ondanks de harde muziek. Kort drukte hij zijn lippen weer op die van mij, hoewel ik die van mij maar al te graag vast liet haken. Alles om niet over mijn ellende te praten en het allemaal te vergeten met hem. Mijn vingers haakte zich dan ook diep in mijn nek, hoewel mijn duimen zachtjes over zijn opgeschoren haar in zijn nek streelde. Ik nestelde mijn gezicht weer tegen zijn vertrouwde borstkas, hoewel mijn grip op zijn lichaam niet verzwakte. Hij leek net mijn laatste reddingsboei in een diepe oceaan. ‘I Fucked up as usual… okay.’ Murmelde ik dan ook zachtjes tegen zijn borst aan, waarbij ik zo onverschillig mogelijk mijn armen ophaalde. ‘..Maar dat maakt niet uit; want het brengt me weer bij jou..’ vervolgde ik zachtjes. Ik haalde dan ook weer mijn gezicht van zijn borst, waar mijn ogen over zijn blote, getatoeëerde nek gleden waar ik zachte kusjes begon te plaatsen en me armen iets wijder rond zijn nek legde zodat ik er bij kon. ‘I missed you so much..’

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 11:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Floris Levi Sanders
    'Rules are meant to be broken. Why else would they exist?’

    Om mij heen is her feest volop aan de gang en ook ik zelf sta te dansen met wat mensen. Op een gegeven moment wordt de mensenmassa om mij heen mij een beetje te veel, verdomde claustrofobia. Zodoende maak ik me los van een één of ander meisje en excuseer me, om 'mijn bekertje bij te vullen'. Dit was niet ongelogen en ik loop weg, vergetend dat het meisje ook een bekertje in haar handen had, oops. Net wanneer ik een colafles wil pakken om in mijn bekertje te gieten, hoor ik een welbekende stem. Zelfs door Justin Bieber's Let Me Love You, die door het huis dreunt, heen. Verbaasd kijk ik om me heen en mijn blik valt op Tessa. Meteen moet ik glimlachen en stap op haar af. Ik steek al een hand uit om haar in haar zij te porren en haar te laten schikken, als ik haar weer hoor spreken, dit maak onthuts en geschokt.
          'Oh hell no, this didn't just happen!', brengt ze ongelovig uit, waarna er een haast geforceerd lachje klinkt. Ik frons en probeer uit te vogelen tegen wie ze het heeft. 'Ik moet drank hebben. Ik moet echt serieus nu drank hebben. Jullie -' Ik sta nu praktisch naast Tessa en zie dat ze tegen JC en Niels staat te praten. Of nou ja, soort van schreeuwen, want al een paar mensen hebben hun aandacht gericht op de drie, vanwege het volume waarmee ze de twee jongens aanspreekt.
          'Tessa?', vraag ik en leg mijn hand op haar schouder. 'Wat is er aan de hand?' Ik kijk Niels en JC aan, die wel behoorlijk dicht op elkaar staan, zelfs voor vrienden. Wacht eens even... Er begint iets bij mij te dagen en mijn ogen verwijden zich.
          'Grapje toch zeker?' Ik kijk Tessa bezorgd aan en kijk heen en weer tussen de twee jongens, waarvan eentje haar vriendje is nota bene. 'Toch?!' Ik kijk Niels en JC met een dodelijke blik aan. Voornamelijk JC maar Niels krigjt ook een vuile blik, asshole. Als er is gebeurd wat ik denk dat er is gebeurd, wordt dit feestje een stuk minder gezellig.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 21:07 ]


    I just caught the wave in your eyes


    NIELS LUKAS VAN AS
    GENEESKUNDE , 2DE JAAR




    ‘Coming pretty?’ vroeg JC me terug waarna hij me plagend op mijn achterste sloeg waardoor ik even speels met mijn wenkbrauw wiebelde. Door ons geweldige moment snakte ik naar wat om te drinken waardoor ik dan ook naar beneden wilde. Met wat moeite liepen we door de menigte heen al was JC een goede Gids gezien we hand ik hand ons door de mensen duwden zodat we elkaar niet meer kwijt zouden geraken. Na even belanden we in iets wat de keuken moest voorstellen en kreeg ik een biertje in mijn hand toegestopt wat me even deed grijnzen. Precies wat ik nodig had, JC had dan een fles tequila vast maar ik besloot wijselijk om het enkel bij mijn biertje te houden, ik wilde niet in een dronkenbui alles vergeten van net. Nog voordat ik de keuken kon bewonderen werd ik alweer door JC meegesleurd naar een andere ruimte waar het stikte van het volk, but who cares. Ik nam een nogal gulzige slok van mijn bier en danste dicht tegen de jongen aan op het liedje 'Closer' welke al weken nummer 1 stond op de hitlijsten.
    ‘…So baby pull me closer in the backseat of your Rover, that I know you can't afford, bite that tattoo on your shoulder..’ de muziek stond luid al kon ik in een vage toon toch nog Jc horen zingen waarbij hij even letterlijk in mijn schouder beet wat me zachtjes deed lachen. Onze lichamen waren op elkaar geplakt wat ook niet veel anders met al dit volk, maar mij hoorde je niet klagen. JC's krullen kietelden in mijn nek waardoor ik hem even door zijn lokken aaide aan aankeek toen hij alweer begon te praten. ‘You know.. we can always just skip the party and go back to your place…’ wist Jc uit te brengen waardoor ik speels grijnsde ‘…Or your car. Depence on how long you can last.’ de plagende woorden deden me goed en net als ik wilde instemmen met zijn geweldig plan werden we op de realiteit gegooid eens Tessa op ons af kwam gelopen. Oh boy...
    De brunette trok JC doormiddel van zijn shirt naar zich toe waardoor de roodpaarse vlekjes in zijn hals zichtbaar werden.   ”Waar was je? “ begon ze en ik liet mijn blik even naar de grond glijden. Bij mij in bed spookte er door mijn gedachten, maar geen haar op mijn hoofd dat deze woorden mijn lippen zouden verlaten nu. Echter was Tessa nog sober genoeg om de zuigplekjes in zijn hals op te merken waarbij een frons op haar voorhoofd tevoorschijn kwam. Gevolgd door een geschrokken uitdrukking waarna ik haar bruine poelen op me voelde branden. Hier was geen uitweg meer mogelijk...      ”Neeee, dit is een geintje, toch?” bracht Tessa uit waarbij ik beschaamd wegkeek. ”Oh hell no, this didn't just happened!” bracht ze weer uit half schreeuwend waardoor het automatisch de aandacht van anderen trok. Really women...
    “Ik moet drank hebben. Ik moet echt serieus nu drank hebben. Jullie -” dramatisch wees ze met haar vinger naar JC wat me iets geïrriteerd deed kijken naar de brunette die soort van leek te emodreigen dat ze alcohollieker zou worden ofso. Ze zorgde enkel maar dat we ons schudlig voelden maar spijt had ik zeer zeker niet. 'Tessa?', vroeg Floris die zich er ook nog bij kwam moeien great. 'Wat is er aan de hand?' zijn blik gleed richitng JC en ik waardoor ik weer wegkeek. 'Grapje toch zeker?' zei hij en een zucht verliet mijn lippen. 'Toch?!' riep de jongen en ik keek hemstrak aan. "Oh bemoei je met je eigen zaken Floris" zei ik geïrriteerd en keek even naar JC. Weglopen konden we niet meer.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    "Swiggity swooty,
    I'm coming for the booty."

    JEMMA DE WOLF
    | 20 | AT THE PARTY WITH SERVAN |
    | THE HAPPY LESBIAN |
    | MUZIEKWETENSCHAPPEN | OUTFIT |
    Het feestende gezelschap zorgde ervoor dat ik nogmaals de fles malibu aan mijn lippen zette om teleurgesteld er achter te komen dat er nog maar een slok in zat. Had ik weer. Ik zette fles neer op een tafel om me vervolgens weer naar Servan toe te draaien. "Niet zo ongeduldig, Jem, je komt haar vast nog wel tegen," antwoordde de jongen op mijn eerdere vraag, terwijl hij zijn tong uit stak.
          Ik knikte even, wetende dat hij gelijk had en vervolgde toen mijn zoektocht naar JC en Niels, maar helaas bleek dat geen nut te hebben toen ook Servan zei dat hij ze nergens zag. Ach, zoals hij ook al over Robin zei, ik kwam ze vast nog wel tegen.
          "Jij mag de tas wel houden," grijnsde Servan, nadat hij een fles passao uit de plastic tas had gevist. "Gratis en voor niks, ook al heb ik er 10 cent voor betaald. Lief ben ik weer." Ik grinnikte even en viste de fles wijn er uit. "Ja, je bent veel te lief voor deze wereld," sprak ik hoewel ik het niet kon laten om plagend met mijn ogen te rollen om vervolgens de plastic zak op de tafel te leggen. Dat kwam vast wel goed.
          "Volgensmij staat Niels daar!" Bracht Ser opgewonden uit en tijd om te reageren had ik niet aangezien hij mij aan mijn hand een stukje mee trok. Helaas bleek hij zich vergist te hebben en ik lachte zachtjes om zijn wat beteuterde blik.

          Niet lang daarna betrapte ik Servan er op dat hij ergens naar staarde en ik vroeg me af waar hij naartoe keek tot ik hoorde wat hij zei. "Dat bruinharige meisje daar..." Begon hij en ik fronste even waarna ik om me heen keek, zoekend naar een van de vele meisjes met bruin haar. "Ik bedoel, die gene waarvan het haar het meest stijl is, ofzo. Ken jij die niet? Ze lijkt op de profielfoto van dat ene meisje waar je weleens mee praatte."
          Natuurlijk vonden op dat moment mijn ogen het desbetreffende meisje en even slikte ik, aangezien haar lippen vast geplakt zaten aan die van een heel bekend persoon. Ja, ja.. en mij maar zeggen dat ze straight was. Ik trok wat verbaasd mijn wenkbrauwen op en keek toen om me heen, realiserend dat Servan naar hen toe liep. Met lichte tegenzin sjokte ik achter hem aan, mijn ogen gericht op Suzannah die duidelijk aan het genieten was van mijn beste vriendin.
          Tot mijn grote verbazing onderbrak Servan de twee en richtte Joelle zich op mij door mij in een knuffel te trekken. Ik fronste even, verbaasd door de gemakkelijkheid waarmee ze haar pleziertje liet onderbeken en glimlachte even.
          "Ik zie dat je het naar je zin hebt?" Sprak ik tegen haar hoewel mijn ogen zich vast haakten in die van Suzannah. "Ze vertelde mij dat ze straight was, denk je dat ze tegen me loog?" Mijn woorden waren gericht aan Joelle hoewel mijn toon hard genoeg was voor Suzannah om het te horen. Mijn wenkbrauwen waren dan ook vragend omhoog getrokken, Suzannah eisend om mij een verklaring te geven. Prima als je me niet leuk vindt, maar ik had maar weinig met leugenaars.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 15:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Reece Wolters

    ”Fuck excuses, learn to admit when you fucked up

    • The badboy • Twenty-three • Muziekwetenschap • Outfit •

    Als Robin zich dicht tegen me aan nestelt krullen mijn mondhoeken zich kleintjes op terwijl de licht bezorgde frons nog altijd zichtbaar bleef tussen mijn wenkbrauwen. Om Robin in deze gemoedstoestand te krijgen moest er iets flink verkeerd gegaan zijn en ik begon me dan ook steeds meer af te vragen wat het was dat haar zo van streek maakte dat ze zich haast wanhopig aan me vast leek te klampen. “I Fucked up as usual… okay,” hoorde ik haar uiteindelijk zeggen, waarbij haar schouders nonchalant een keer schokschoudert alsof het haar weinig tot niks leek te deren. Jammer genoeg voor haar kende ik de donkere schone maar al te goed en wist ze dat ik geen genoegen ging nemen met deze simpele verklaring. Oké, ze had er een handje van aan om een Bitch te wezen als te veel gedronken had, waardoor ze vaak zeer onredelijk gedrag wist te tonen — wat in combinatie met mij destijds geen goede samenstelling was gebleken — maar nu speelde er meer. Hoeveel moeite ze ook nam om haar gezicht uit mijn zicht te onttrekken ik kon genoeg opvangen om te weten dat ze het niet gewoon verknald had.
          ”..Maar dat maakt niet uit; want het brengt me weer bij jou.. I missed you so much,” vervolgde ze zacht alvorens ze haar lippen in kleine kusjes op de huid van mijn hals neer liet komen. Dat er lichtelijk wat kippenvel over mijn vel heen rolde poogde ik te negeren door mijn aandacht vast te houden op wat er speelde bij de brunette in mijn armen. Natuurlijk had ik haar ook gemist, sommige mensen bleven nu altijd net dat ene speciale plekje behouden, en natuurlijk kwamen we altijd weer bij elkaar uit — hoe apart ook; en wat de omstandigheden dan ook mochten zijn, het was alsof we twee magneten waren met een langzame terugwerkingskracht. “Ik jou ook, kleintje.” Zachtjes drukte ik dan ook een kus op haar haren alvorens ik haar kin tussen mijn duim en wijsvinger beet nam zodat ze opnieuw gedwongen werd naar me op te kijken.
          ”Maar we weten beide dat wat er gebeurd is niet iets is ‘wat niet uitmaakt’, sprak ik haar toe en schonk haar een kleine glimlach terwijl ik mijn duim zacht over haar kaak liet gaan. “Wat is er aan de hand?” Subtiel trok ik een van mijn wenkbrauwen op en liet mijn grijze poelen over haar gezicht heen glijden alvorens ze zich vast haakte in die blauwe kijkers waar ik eens zo ontzettend verzot op was geweest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'