• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik voel me echt verschrikkelijk slecht


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bleeh, dit weekendkamp was eigenlijk een stuk minder leuk dan ik had gehoopt. Ik had veel beter naar Natas haar party kunnen gaan....


    Stenenlikker

    Ik wil mijn username veranderen, maar het kan niet. Mweh. Teveel dingen waaruit ik kan kiezen en te lui om er een bijpassend profiel bij te maken :W


    26 - 02 - '16

    Zoveel koppijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    (...)
    OHJA. JE HUILDE. IK KAN DINGEN.

    Je hebt geen idee hoe fijn dat is om te horen, dankjewel. :'D


    You're welcome. Ik ben blij dat mijn lijden je blij maakt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Deze foto van Pim lijkt net op een schilderijtje, terwijl ik alleen de scherpte iets heb versterkt en zwart/wit erop heb gedaan :'D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 17:59 ]


    26 - 02 - '16

    I love this man. :')


    What would Emma do?

    Bam, eindelijk heb ik iets gedaan wat wél klopt. De eerste stap, I guess. Nu de rest nog.


    Caution first, always.

    Ik ben nu tijdens het schoonmaken al zeker zeven kleine spinnetjes in mijn kamer tegengekomen, allemaal bijna exact even groot, en ik begin me nogal zorgen te maken dat iemand hier een nest heeft uitgebroed. Why? No offense, maar ik wil geen achtpotige kamergenoten. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb geen zin in morgen en overmorgen!


    16 - 09 - '17

    Ik moet echt stoppen hiermee. You dont care, then why would I care? But you're so beautiful. You're eyes are like stars and.. sigh.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 19:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Net voor het eerst wezen oppassen, en wat een schatje is het toch!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Ik kan al een afbeelding in een andere afbeelding zetten in Photoshop." Aldus een klasgenoot. Laat ik maar niet beginnen over mijn jarenlange ervaring. Al komen ze er vanzelf achter als de les eenmaal begint haha.

    Is het erg als ik zeg dat ik soms wens dat ik single was en echt kon genieten van alle aandacht die ik van mannen krijg? Vast wel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Help

    Alsjeblieft?


    Rest in Peace, Son of Gondor