• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SonOfGondor schreef:
    Help

    Alsjeblieft?

    What's up?

    Dat moment dat je twee uur aan een cover werkt en vervolgens het topic wordt gesloten (no_chears)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    3 dagen alleen in het huis van m'n tante. Aah, dit gaat geweldig worden <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt bang voor morgen. Straks vindt niemand me aardig...

    O verdomme, ik wilde niets posten voordat mijn online uren op 22 stond.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 20:04 ]

    Ribcage schreef:
    Ik ben echt bang voor morgen. Straks vindt niemand me aardig...

    O verdomme, ik wilde niets posten voordat mijn online uren op 22 stond.


    Je forumposts! ^^


    OTOFT: Meh. Ik ben het allemaal even helemaal zat. Het liefste rol ik me op in mijn dekens met een knuffel erbij en ga ik slapen totdat het weer wat rustiger wordt thuis.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Je forumposts! ^^


    OTOFT: Meh. Ik ben het allemaal even helemaal zat. Het liefste rol ik me op in mijn dekens met een knuffel erbij en ga ik slapen totdat het weer wat rustiger wordt thuis.


    Heheh, ik moest en zou in de vakantie de 10 K halen. En ik heb het gehaald.
    Plus mijn tijd online die nu 2.2.2.22 is ^^

    2 maanden 2 weken 2 dagen 22 uur precies sinds een minuut. (:

    Ribcage schreef:
    (...)

    Heheh, ik moest en zou in de vakantie de 10 K halen. En ik heb het gehaald.
    Plus mijn tijd online die nu 2.2.2.22 is ^^

    2 maanden 2 weken 2 dagen 22 uur precies sinds een minuut. (:


    Aah wat leuk! :3 Gefeliciteerd! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Aah wat leuk! :3 Gefeliciteerd! ^^

    Fenkss (wbw)

    // O, misschien moet ik ook alles even voor school fixen. Tot ziens, lui leventje.

    Time to watch me some Civil War. :Y)

    Krolock schreef:
    (...)
    What's up?


    Schoolstress. Ik heb zoveel problemen en niemand reageert op mijn mailtjes en ik ben zo gestresst en bang, maar het kan niemand iets schelen. Mijn studie heeft er al voor gezorgd dat de afgelopen jaren de ergste jaren van mijn leven waren en nu moet ik weer terug en ik kan het gewoon niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    random guy op insta: pardon, mag ik wat vragen
    me: sure, go ahead
    guy: zijn jongens die 170 cm zijn, klein?


    ._. Eemmm what?

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Schoolstress. Ik heb zoveel problemen en niemand reageert op mijn mailtjes en ik ben zo gestresst en bang, maar het kan niemand iets schelen. Mijn studie heeft er al voor gezorgd dat de afgelopen jaren de ergste jaren van mijn leven waren en nu moet ik weer terug en ik kan het gewoon niet.

    Geloof het of niet, maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben nu net begonnen aan een nieuwe opleiding - thank god - en ben zó blij dat ik van mijn 4 jaar durende hel af ben. Het is echt een kwestie van volhouden en je zicht op de toekomst houden want je zult er enkel sterker door worden en uiteindelijk zal alles beter zijn! Het leven kent ups en downs, en toevallig zit je nu misschien in een spiraal die enkel naar beneden lijkt te gaan, maar geloof me als ik zeg dat je hier niet in zult blijven vastzitten en je er wel weer uit komt.
    En ookal denk je soms dat je er alleen voor staat, weet dat heel Q je echt wel een hart onder de riem wilt steken! Want je bent niet de enige die deze vervelende situatie moet doorstaan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 20:22 ]

    Dus, vanavond kwam mijn tussenjaar ter sprake en mijn ouders waren niet enthousiast over mijn schrijfambitie. Dat brak mijn hart toch een beetje.


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Schoolstress. Ik heb zoveel problemen en niemand reageert op mijn mailtjes en ik ben zo gestresst en bang, maar het kan niemand iets schelen. Mijn studie heeft er al voor gezorgd dat de afgelopen jaren de ergste jaren van mijn leven waren en nu moet ik weer terug en ik kan het gewoon niet.


    Ik vind het echt ongelofelijk hoe je het volhoudt. Zelfs na al die problemen en angsten zit je er mooi nog wel. Ik had het allang opgegeven als ik jou was. Je kan het echt wel nog eventjes volhouden, echt. <3


    Your make-up is terrible

    Krolock schreef:
    (...)
    Geloof het of niet, maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben nu net begonnen aan een nieuwe opleiding - thank god - en ben zó blij dat ik van mijn 4 jaar durende hel af ben. Het is echt een kwestie van volhouden en je zicht op de toekomst houden want je zult er enkel sterker door worden en uiteindelijk zal alles beter zijn! Het leven kent ups en downs, en toevallig zit je nu misschien in een spiraal die enkel naar beneden lijkt te gaan, maar geloof me als ik zeg dat je hier niet in zult blijven vastzitten en je er wel weer uit komt.
    En ookal denk je soms dat je er alleen voor staat, weet dat heel Q je echt wel een hart onder de riem wilt steken! Want je bent niet de enige die deze vervelende situatie moet doorstaan.


    Ik waardeer je reactie heel erg, echt waar, maar ik kán mijn zicht niet op mijn toekomst houden, want die is er gewoon niet. Ik heb geen doel en ook geen enkel vertrouwen in dat het beter zal worden. Met wat ik van mezelf te weten ben gekomen, ben ik bang dat ik gewoon nooit gelukkig zal zijn. Niet eens iets wat daarbij in de buurt komt.


    Rest in Peace, Son of Gondor