• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bus gemist. Fucking hel. Ik ga mooi weer naar huis.

    /hoe had ik ook gedacht de bus te halen met de conditie van het jaar nul? Ik heb echt het idee dat ik elk moment kan neervallen. Maar goed dat ik weer op bed lig. Misschien had ik iets aan mijn conditie moeten werken in de vakantie..

    / lol, 18+ mag zich niet meer via de telefoon afmelden. What the fuuuck.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 8:51 ]

    HAHAHAHA ik moet nog zo veel doen please kill me now


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Velaris schreef:
    Beginnen om 8 uur met boren, (eigenlijk niet) okay, maar om fucking half acht?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 8:59 ]


    Stenenlikker

    Hardloop training hebben maar geblesseerd zijn waardoor je maar cardio moet doen die ook pijn doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kill me now.
    Ik voel me zo verfuckt slecht en ik kan dit niet volhouden.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 9:47 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy shit, deze.droom was echt niet leuk. . . Eerst ontsnap ik aan een aanslag en dan gaat er iemand recht voor mij dood door ontploffen (weer een aanslag) en dan worden mijn ouders en ik met nog een groep onbekenden meegenomen naar een café, waar we binnen moeten zitten en daar gaat een enge man dingen vertellen. Ugh fucking scary. Hij zei ook dat hij vanaf nu onze god is en dat we naar hem moeten luisteren. Fuck off creep. Holy shit :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het voelt echt heel onwerkelijk dat ik over drie uur weer midden in een college zal zitten. Er is totaal geen soepele overgang van bijna drie maanden vakantie naar het nieuwe studiejaar, het is gewoon boem, nu beginnen we weer. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het voelt echt heel onwerkelijk dat ik over drie uur weer midden in een college zal zitten. Er is totaal geen soepele overgang van bijna drie maanden vakantie naar het nieuwe studiejaar, het is gewoon boem, nu beginnen we weer. (krul)


    Jup. :') Maar ik begin pas om 14:00. Wel tot 18:00. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    This is new. *sarcasm*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin om een instagram-fanaccount te maken. Maar de vraag is; waar over? Zoveel leuke onderwerpen
    Oh nvm, heb al wat bedacht. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 11:17 ]

    'Waarom ben je te laat?' 'Nou. Ik had ochtend training en ik was de bushalte kwijt.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er wordt iemand gereanimeerd. Laten we er vooral om heen gaan staan en fotos van maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miall schreef:
    (...)

    Jup. :') Maar ik begin pas om 14:00. Wel tot 18:00. :')


    Succes, dan, met dat brute einde van je vakantie zo meteen. :'D

    ---

    [Spock en een andere man verschijnen net wanneer Kirk, McCoy en Sulu bijna worden vermoord]
    KIRK: Spock, the computer! Destroy it!
    [Gast die niet Spock is vernietigt de computer terwijl Spock daar gewoon een beetje staat]
    KIRK: Mister Spock, I certainly am glad to see you.


    Jim. Jim, lieverd, er zijn nog andere mensen aanwezig. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is dit, serieus! Ik ben allang over hem heen, doe in Merlins naam eens normaal!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jeey jarig vandaag (yeah)
    Komt school met superveel huiswerk :X


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”