• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me miserabel, maar ik zie er denk ik nog tien keer miserabeler uit. :') 't Is bijna voorbij, yes.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb nu al geen zin meer in school. Fuck.

    Ik zou wel willen dat ik terug naar school kon om iets te leren wat ik echt leuk vond.


    Your make-up is terrible

    Krolock schreef:
    "I don't know if I'm worth all this, Steve."
    YES YOU ARE, BUCKY!


    JAAA. Het breekt mijn hart nog steeds behoorlijk dat Steve daarna stil blijft. Ik bedoel, we weten allemaal het antwoord, die hele film is het antwoord, dus gebruik je woorden, man. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het werk dat je voor elkaar kan krijgen als je je verveelt. IK VERVEEL ME KAPOT. IK HAAT VAKANTIES.


    What would Emma do?

    Ik ben jou niet. Ik heb niet het plan jou te worden of dat zelfs maar in de minste zin te proberen. Dat heb ik lang genoeg geprobeerd. I'm done with it. Live with it. Ik ben zestien, dit is mijn leven, en je gaat me niet vertellen dat jij twee jaar geleden op watertjes overleefde of dat jij zo heilig bent als je je voordoet. En dat neemt niet weg dat ik je doodgraag zie, maar ik ben jouw verantwoordelijkheid niet en jij bent mijn moeder niet. En zelfs al was je mijn moeder had ik het nog niet geapprecieerd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nah, I'm fine.


    Your make-up is terrible

    Zo blij dat ik voor zo'n agenda met hoedjes erin gegaan ben. Ik heb de voorkant maar gelijk verbetert door er een foto van Pim in te stoppen :3


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk gaat mijn eerste schooldag geweldig goed worden zonder een laptop die verplicht is en met slechts vijf uur slaap. Yes.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Keelpijn D; i'm slowly dying


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ondertussen is het al een halfuur later.


    <3

    when your lessenooster is like this: blokuur Nederlands, blokuur wiskunde, Nederlands, Latijn en Frans. HAHAHAHA RIP.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jongens, volgens mij ben ik GM, wat zijn dit voor reclames?
    Of niet meer. Sinds wanneer krijg je geen bericht als je GM afloopt?
    Dit is wel wennen na 2 jaar lang GM te hebben gehad.
    En credits kopen kan niet met de mobiele versie en paypal. Damn.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 7:44 ]

    Beginnen om 8 uur met boren, okay, maar om fucking half acht?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    omg enzoknol is op Q