• Hey!

    Ik was wat door de topics aan het scrollen, en ik zag hier en daar weer leuke covers, en toen kwam ik plots op een idee. Ik weet niet of iemand anders het al eens heeft voorgesteld - sorry als dat wel zo is - en of het mogelijk is, maar misschien kan er ook een wedstrijd komen "Cover of the month"? Zoals er nu al is voor gedichten, stories etc.

    Dus bijvoorbeeld dat er elke maand een titel wordt gegeven en misschien een voorwerp dat in het plaatje moet voorkomen of bepaalde voorwaarden (zoals iotm) en dat mensen dan wat kunnen inzenden?

    Het lijkt me wel leuk om te zien wat er elke maand gemaakt wordt én het kan war extra reclame zijn voor bepaalde covermakers.
    Als het mogelijk is, natuurlijk.


    Mhm?

    Ja, daar dacht ik ook net over na. Maar ik kan me wel voorstellen dat de credits die bij de andere wedstrijden worden gegeven toch net het extra zetje zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat hoeft niet per se een probleem te zijn. Ik herinner me dat er toen massaal credits ingezameld werden en dat - dat een groot succes was (;


    26 - 02 - '16

    Dat is ook zo. ^^
    Nou ja, het is altijd het proberen waard toch. (:

    Als het een beetje loopt, zou ik het ook wel leuk vinden als er af en toe een editie kwam voor echte beginnelingen. c;

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 17:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Dat is ook zo. ^^
    Nou ja, het is altijd het proberen waard toch. (:

    Als het een beetje loopt, zou ik het ook wel leuk vinden als er af en toe een editie kwam voor echte beginnelingen. c;


    Ja, dat is ook leuk ja. Zelf wil ik het ook leren, eigenlijk, maar ik bak er niks van. Het enige wat ik werkelijk kan in photoshop is een beetje de belichting aanpassen en wat scherper maken oid. Echt blenden kan ik niet.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook leuk ja. Zelf wil ik het ook leren, eigenlijk, maar ik bak er niks van. Het enige wat ik werkelijk kan in photoshop is een beetje de belichting aanpassen en wat scherper maken oid. Echt blenden kan ik niet.

    Ik kan nog niks haha, maar ik wil het inderdaad ook leren. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ dus jullie zien het wel zitten om een cover-wedstrijd te starten? Lijkt me echt superleuk om te doen/organiseren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kan ook wel helpen, als dat nodig is ;3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Users zouden ook zelf zo'n wedstrijd kunnen organiseren. Dan hoeven de mods hier geen werk in te steken. Of zeg ik nu iets geks?

    Natuurlijk mogen users zelf wedstrijden organiseren! We hebben gewoon enkel voor onszelf, de moderators besloten dat we dit er niet bij kunnen nemen. Dus het wordt geen officiële wedstrijd. ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou ook best willen helpen. (:
    Een klein groepje lijkt me inderdaad het fijnst, in perioden dat het gewoon druk is. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Guys, ik heb even in de titel gezet dat hij is afgewezen, zodat ik meteen kan zien wat er met de suggestie gebeurt, maar jullie mogen zeker en vast met de users iets proberen! c: Ik ben benieuwd naar wat er uit komt.


    What would Emma do?

    Zullen wij dan met zijn vieren iets proberen op te zetten, Liesje, Bes en Erieka? (:


    Aan de moderators: is het wel mogelijk als er eens in de maand een mod-poll komt (en wij natuurlijk alles kant en klaar aanleveren?)? Ik denk wel dat het de enige eerlijke manier is namelijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lees ik het hier goed dat er best wat interesse zou zijn voor een tutorial over het maken van covers? Mochten genoeg mensen daar baat bij hebben, dan zou ik me daar best over willen buigen. Ik geef zelf ook workshops Photoshop.

    Tracker schreef:
    Zullen wij dan met zijn vieren iets proberen op te zetten, Liesje, Bes en Erieka? (:

    Aan de moderators: is het wel mogelijk als er eens in de maand een mod-poll komt (en wij natuurlijk alles kant en klaar aanleveren?)? Ik denk wel dat het de enige eerlijke manier is namelijk.


    Dat kan zeker! Als jullie iets op poten hebben gezegd, mogen jullie altijd iemand contacteren om een moderatorpoll voor je te openen.


    What would Emma do?

    Skrivbar schreef:
    Lees ik het hier goed dat er best wat interesse zou zijn voor een tutorial over het maken van covers? Mochten genoeg mensen daar baat bij hebben, dan zou ik me daar best over willen buigen. Ik geef zelf ook workshops Photoshop.

    Oh jaa, wat mij betreft zeker! Maar je kunt altijd een apart topic aanmaken om ook bij anderen te polsen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sauropoda schreef:
    (...)

    Dat kan zeker! Als jullie iets op poten hebben gezegd, mogen jullie altijd iemand contacteren om een moderatorpoll voor je te openen.

    Oké, geweldig. (:


    Every villain is a hero in his own mind.