• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Inktzwart schreef:
    Die is erg gaaf! Ik vind enkel de achtergrond wat kaal, maar verder is ie al erg mooi, 8,7



    Het lijkt alsof je achtergrondafbeelding niet zo heel goed van kwaliteit is of is dat het bedoelde effect?

    Ik mis een klein beetje scherpte in je algemene cover.

    Als ik aan de titel denk, denk ik meteen aan vrolijke dingen en lichte kleuren terwijl jouw cover eerder aan de donkere kant is. Als je verhaal zelf wat donkerder is, is daar natuurlijk niets mee. Ik weet nu gewoon niet of het gevoel dat ik krijg van de cover (duister, mysterieus) overeenkomt met wat je wil overbrengen.

    Ik geef je een 7/10.


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Het lijkt alsof je achtergrondafbeelding niet zo heel goed van kwaliteit is of is dat het bedoelde effect?

    Ik mis een klein beetje scherpte in je algemene cover.

    Als ik aan de titel denk, denk ik meteen aan vrolijke dingen en lichte kleuren terwijl jouw cover eerder aan de donkere kant is. Als je verhaal zelf wat donkerder is, is daar natuurlijk niets mee. Ik weet nu gewoon niet of het gevoel dat ik krijg van de cover (duister, mysterieus) overeenkomt met wat je wil overbrengen.

    Ik geef je een 7/10.


    Op mijn laptop is de scherpte prima? Op mijn telefoon is het wel wat minder, dus misschien ligt het daaraan?

    En het was geïnspireerd op Alice Madness Returns, wat best wel een duister spel is, dus ja het klopt dat het niet heel vrolijk is.

    -Het is niet mijn bedoeling overal op te reageren maar dat wilde ik toch even zeggen-


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Op mijn laptop is de scherpte prima? Op mijn telefoon is het wel wat minder, dus misschien ligt het daaraan?

    En het was geïnspireerd op Alice Madness Returns, wat best wel een duister spel is, dus ja het klopt dat het niet heel vrolijk is.

    -Het is niet mijn bedoeling overal op te reageren maar dat wilde ik toch even zeggen-



    Nee, het lag aan het feit dat ik je afbeelding enkel op Quizlet had bekeken... sorry!

    Ik vind wel het lettertype dat je hebt gekozen niet zo bij de cover passen. Ik vind het een beetje te druk en de stijl is 'te scherp'? Ik weet dat dat laatste erg vaag klinkt, maar bij de cover vond ik zo meer afgeronde lettertypes mooier. (:


    The soul needs autumn.

    Ik zag deze twee afbeeldingen en kon echt niet laten er een cover van te maken hehe


    The soul needs autumn.

    Het resultaat van verveling:

    volgens mij post ik hier te veel




    The soul needs autumn.

    Oh, wow, die is echt heel mooi gemaakt en de tweede 'mirror' in spiegelschrift is echt een mooi accent! Sowieso een dikke 9. Enkel je verhoudingen (tekst, vrije ruimte en de afbeelding) kloppen niet helemaal? Idunno, kan ook aan mij liggen hoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Meeega late reactie: ik vind het nice hoe je zo die twee mensen hebt en dan het huis als achtergrond, enkel de kale boom (als het dat is) stoort me een beetje. Misschien ook een iets ander lettertype? Ik geef je een 7,5/10!

    Sooo, ik heb dus weer een nieuwe cover. Hij is best basic (gewoon een bewerkte screenshot), maarrrr als ik hem in het geheel van mijn story bekijk vind ik hem wel nice!




    The soul needs autumn.

    Oeh ik vind hem heel tof! Simpel, maar geeft wel duidelijk het 'gevoel' weer. Love wat je hebt gedaan met het lettertype! Van mij krijg je een 8 (:

    Oké, dit is een cover van een mogelijk tweede deel van the bodyguard, maar ik ben nog niet zeker hoe/wanneer en of ik hem wel ga posten (;


    We were the forever that didn't last