• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Renate1983 schreef:
    Ik word een beetje overgeslagen. ):


    Dat is echt jammer, zeker ook omdat de eerst volgende persoon er gewoon weer een cover overheen lijkt te plaatsen. xD (Al weet ik dat het vast niet zo bedoeld is.)

    Mijn mening over de cover;
    Ten eerste zou ik de naam onderin duidelijker maken door of een andere kleur dan zwart te geven of door te verplaatsen.
    Verder zou ik het zelf anders aanpakken qua vormgeving. Om de een of andere reden komt het een beetje over als de cover voor een catalogus van een sportmerk. Misschien iets proberen met blending? Al zijn de plaatjes zo wel duidelijk.


    Credendo Vides

    @Quattro: Ik vind je titel goed geplaatst, al zou ik misschien voor een ander lettertype zijn gegaan. Het is je goed gelukt om de foto van Harry te verwerken in de lucht, al kan je misschien beter de stukjes groen bij de kraag wegwerken. (:

    Ik geef je een 7/10!

    Het zwaard, de rozen en het lettertype heb ik van Deviantart. (:



    [ bericht aangepast op 6 juni 2017 - 14:31 ]


    The soul needs autumn.

    Hierboven, ik vind je cover wel goed maar en dit is puur persoonlijk: door de transparant-heid (?) lijkt de cover leeg en lijkt het dus on-af. Daarnaast vind ik het wel sad dat de ë in de titel een ander lettertype moest zijn maar al bij al vind ik het een mooi idee, al kan hij nog wat voller naar mijn mening. (Hoeft niet perse nog een image te zijn. Mag heus een witte achtergrond.) Ik geef 'em een 6.5.


    Heaven is a place that we all have

    @Wervelwind, persoonlijk vind ik de rozen misschien iets te overheersend ten opzichte van het zwaard en zoals hierboven ook al gezegd is, is het jammer dat de ë in de titel een ander font is. Naar mijn mening komt het er net wat chaotischer uit te zien. Ik geef je ook een 6,5.



    De cover bestaat geheel uit rechtenvrije afbeeldingen.


    Credendo Vides

    Dunphy schreef:
    Hierboven, ik vind je cover wel goed maar en dit is puur persoonlijk: door de transparant-heid (?) lijkt de cover leeg en lijkt het dus on-af. Daarnaast vind ik het wel sad dat de ë in de titel een ander lettertype moest zijn maar al bij al vind ik het een mooi idee, al kan hij nog wat voller naar mijn mening. (Hoeft niet perse nog een image te zijn. Mag heus een witte achtergrond.) Ik geef 'em een 6.5.


    Dat die 'ë' een ander lettertype is, had ik eigenlijk nog niet opgemerkt o.O Ik zal eens naar een ander lettertype zoeken!
    En ja, ik vind de achtergrond ook wat te leeg, maar ik weet niet goed wat ik kan gebruiken om het op te vullen zonder dat het te druk wordt.

    Dank je voor de feedback in ieder geval!


    The soul needs autumn.

    DreamerN schreef:
    @Wervelwind, persoonlijk vind ik de rozen misschien iets te overheersend ten opzichte van het zwaard en zoals hierboven ook al gezegd is, is het jammer dat de ë in de titel een ander font is. Naar mijn mening komt het er net wat chaotischer uit te zien. Ik geef je ook een 6,5.



    De cover bestaat geheel uit rechtenvrije afbeeldingen.

    Ik vind de titel mooi, met de kleurtinten die goed bij de rest van de cover passen, maar ik vind de uil en het meisje wat onlogisch. Het lijkt net alsof ze gewoon zonder pardon over elkaar heen zijn geplakt. Ik vind wel de achtergrond en de lucht erg mooi verwerkt, dat dit niet helemaal egaal is.
    7 van 10 (:

    Rechtenvrij en voor mijn eigen publicatie.


    oi, suzy



    @Iversen: De kleur van je cover spreekt me echt meteen aan. Bij de mond van het meisje moet je de takken wel nog een beetje wegwerken (als dat gaat). Enkel het lettertype zou ik wat aanpassen, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet goed weten hoe. Een echt elegant lettertype past er zeker niet bij, maar toch... misschien ietsje minder dik? 8/10

    Is dit beter?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 16:56 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:

    @Iversen: De kleur van je cover spreekt me echt meteen aan. Bij de mond van het meisje moet je de takken wel nog een beetje wegwerken (als dat gaat). Enkel het lettertype zou ik wat aanpassen, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet goed weten hoe. Een echt elegant lettertype past er zeker niet bij, maar toch... misschien ietsje minder dik? 8/10


    Thanks c: Het is nog best moeilijk om rechtenvrije lettertypes te vinden die echt mooi zijn en hierbij passen. Daarom heb ik hiervoor gekozen...

    [ bericht aangepast op 6 juni 2017 - 19:56 ]


    oi, suzy


    Wervelwind schreef:

    @Iversen: De kleur van je cover spreekt me echt meteen aan. Bij de mond van het meisje moet je de takken wel nog een beetje wegwerken (als dat gaat). Enkel het lettertype zou ik wat aanpassen, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet goed weten hoe. Een echt elegant lettertype past er zeker niet bij, maar toch... misschien ietsje minder dik? 8/10

    Thanks c: Het is nog best moeilijk om rechtenvrije lettertypes te vinden die echt mooi zijn en hierbij passen. Daarom heb ik hiervoor gekozen...


    Op DeviantArt heb je vaak fonts die je vrij mag gebruiken? Daar haal ik ook mijn afbeeldingen vandaan!


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:


    @Iversen: De kleur van je cover spreekt me echt meteen aan. Bij de mond van het meisje moet je de takken wel nog een beetje wegwerken (als dat gaat). Enkel het lettertype zou ik wat aanpassen, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet goed weten hoe. Een echt elegant lettertype past er zeker niet bij, maar toch... misschien ietsje minder dik? 8/10

    Is dit beter?


    Ik vind deze best mooi! Alleen het glas vind ik niet zo mooi en een beetje onduidelijk. Al bij al geef ik het een acht.
    Okay, hier kom ik met mijn allereerste cover ooit, ik weet dat hij niet zo mooi is en dat ik nog een hoop te leren heb, maar ik dacht: laat ik 'm toch al even plaatsen.


    Btw, ik moet de cover sowieso nog wat aanpassen, en ik ben er nog niet helemaal klaar mee (':

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 16:55 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wervelwind schreef:


    @Iversen: De kleur van je cover spreekt me echt meteen aan. Bij de mond van het meisje moet je de takken wel nog een beetje wegwerken (als dat gaat). Enkel het lettertype zou ik wat aanpassen, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet goed weten hoe. Een echt elegant lettertype past er zeker niet bij, maar toch... misschien ietsje minder dik? 8/10

    Is dit beter?



    Okee ik vind deze echt amazingg ♥
    Deze was rechtenvrij toch? Want dan vind ik het al helemaal knap gedaan!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh ja guys, kunnen we alleen ontopic reageren? Dit is geen persoonlijke aanval naar iemand, maar ik zag gewoon dat er een heleboel reacties worden geplaatst die niet zijn waar het topic voor gemaakt is, namelijk:
    -beoordeling vorige cover-
    -eigen cover plaatsen-
    Want zo worden er ander mensen overgeslagen ofzo, zoals ook al gebeurt is bij andere covers als ik me niet vergis.
    Btw, dit is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook oid, gewoon iets dat ik even wilde zeggen en het kan natuurlijk dat ik de enige ben met deze mening, maar dan heb ik het toch gezegd. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een vraag en daaropvolgende uitbreiding is toch niet zo erg?


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    Een vraag en daaropvolgende uitbreiding is toch niet zo erg?

    Nee hoor, totaal niet, maar ik heb eerder al wat covers overgeslagen zien worden en dat is gewoon best jammer. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Nee hoor, totaal niet, maar ik heb eerder al wat covers overgeslagen zien worden en dat is gewoon best jammer. ^^


    Oops sorry, maar ik had zelf geen cover en wou het toch graag even meedelen :x


    "The stars replaced the emptiness of my heart."