• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Heel mooi, maar het wit vind ik een beetje té wit... Een 8,5/10!



    Sorry dat het zo klein en pixelig is, maar Tinypic is nog steeds kapot!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 22:28 ]

    Het is wel héél klein. Ik raad je Imgur aan voor uploads. Dat gaat veel beter imo ─ maar ja, het is echt goed. Alleen het lettertype vind ik niet zo mooi. 7/10.


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het een mooie cover, juist omdat het vrij simpel is. Niks aan veranderen (; 8


    (Deze is vrij simpel maar ik wilde gewoon iets posten haha, zelfs al heb ik alleen een snel in elkaar geflansde Wattpad cover)


    obsessive rage

    Ik weet dat je beter kan, Ava... x: Ik vind het lettertype niet zo mooi en de kleur rood ook niet... De ogen van het meisje zijn ook wel erg groot... meh ): een mager zesje...


    oi, suzy

    Wahaha I knoww, al heb je mijn grootste struggle nog niet eens opgenoemd haha (':


    obsessive rage

    Haha oh wat dan?


    oi, suzy

    De boom die ontzettend pixelig geworden is :'D


    obsessive rage

    Cover 1 van een reeks :P (aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 12:11 ]

    Het is een oké cover, alleen de 1 misstaat een beetje...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 21:36 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Simpele, maar doeltreffende cover. Ik weet alleen niet of het lettertype er helemaal bij past. 7 (:


    (Ik was nog altijd niet tevreden met mn soty cover dus alwéér een nieuwe ja.)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind hem heel erg donker en ik moet echt moeite doen om te zien wat erop staat. Het lettertype vind ik wel mooi. Een 8. (:


    oi, suzy

    Ik vind hem echt erg mooi, maar de rode ogen op de achtergrond zouden er een beetje meer mogen uitspringen vind ik... Een 8,5 krijg je van mij!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 13:05 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Jure schreef:
    Ik vind hem heel erg donker en ik moet echt moeite doen om te zien wat erop staat. Het lettertype vind ik wel mooi. Een 8. (:

    Ja, ik heb inmiddels gemerkt dat het echt compleet afhankelijk is van het soort scherm dat je gebruikt :') Ik werk met twee verschillende schermen. Op de oudere monitor is die inderdaad heel donker en zie je het amper, en op de nieuwe gewoon "goed" zeg maar. Ga denk ik nog maar wat verder priegelen om het juiste balans tussen donker en licht te vinden, maar dankjewel (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Forfatter schreef:
    Ik vind hem echt erg mooi, maar de rode ogen op de achtergrond zouden er een beetje meer mogen uitspringen vind ik... Een 8,5 krijg je van mij!



    Het is een mooie cover, maar toch vind ik het wat... Simpel? Een soort patroontje op de achtergrond of iets dergelijks zou voor mij in elk geval zorgen dat het wat, specialer(?), wordt denk ik


    Toen ik hieraan begon zou het eigenlijk een horror cover worden, maar zoals te zien is, heb ik me van dat idee afgezet haha


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Het is een mooie cover, maar toch vind ik het wat... Simpel? Een soort patroontje op de achtergrond of iets dergelijks zou voor mij in elk geval zorgen dat het wat, specialer(?), wordt denk ik


    Toen ik hieraan begon zou het eigenlijk een horror cover worden, maar zoals te zien is, heb ik me van dat idee afgezet haha


    Dankje voor de tip, ik ga proberen er aan te werken en ik post binnenkort de aangepaste versie!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather