Ik heb zelf geen cover om te plaatsen, maar ik wil wel beoordelen. (:
@Kowalski: Voor een eerste cover vind ik deze echt super goed gelukt! De belangrijkste opmerking die ik heb is de kleur van je lettertype: ik zou deze wat lichter doen en dan met een schaduw achter het lettertype werken. Op deze manier springt de titel/ondertitel nog steeds in het oog, maar is ze iets zachter. Misschien kan je ook dat wolkje boven de berg wegwerken? Ik weet niet goed waarom, maar het stoorde me een beetje. De kleuren van je cover passen bij elkaar, maar algemeen vind ik ze iets te fel. Dit is wel super persoonlijk! Ik hou gewoon meer van zachtere covers. 7,5/10
@Olive: jouw kleurcombinatie is echt prachtig! Ik vind wel dat het meisje haar armen er een beetje vreemd uitzien, zeker bij de linkerarm, het lijkt alsof ze geen handen heeft. Het lettertype van de titel vind ik goed gevonden, maar kan het zijn dat de eerste K verder van de andere woorden verwijderd is? Het lijkt alsof er daar een spatie te veel is, maar het kan ook zijn dat ik gewoon te lang heb zitten turen naar je cover haha. Ik zou de written by ava ook iets subtieler doen, voor de rest top cover! 8/10
The soul needs autumn.