• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Caligosus schreef:
    (...)

    Oops sorry, maar ik had zelf geen cover en wou het toch graag even meedelen :x

    Oh echt sorry als het overkwam als een aanval op jou, het was echt niet zo bedoeld! Het was eerder gewoon een algemene waarneming (: Maar goed, ik stop er wel over, gheghe


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Ik vind deze best mooi! Alleen het glas vind ik niet zo mooi en een beetje onduidelijk. Al bij al geef ik het een acht.
    Okay, hier kom ik met mijn allereerste cover ooit, ik weet dat hij niet zo mooi is en dat ik nog een hoop te leren heb, maar ik dacht: laat ik 'm toch al even plaatsen.


    Btw, ik moet de cover sowieso nog wat aanpassen, en ik ben er nog niet helemaal klaar mee (':


    Voor je eerste cover vind ik het al erg mooi! Ik zou alleen zorgen dat de titel iets leesbaarder is, maar het is al beter dan de gemiddelde Wattpad cover ^^


    Dit is niet mijn beste cover ooit, maar ik ben er toch ook wel blij mee, dubble feelings


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Voor je eerste cover vind ik het al erg mooi! Ik zou alleen zorgen dat de titel iets leesbaarder is, maar het is al beter dan de gemiddelde Wattpad cover ^^


    Dit is niet mijn beste cover ooit, maar ik ben er toch ook wel blij mee, dubble feelings

    Jouw covers zijn altijd supermooi. ^^ Het enige wat me stoort is dat het 'written by Ava' qua lettertype en kleur (te wit) niet bij de rest past. That's it haha. Je krijgt een 8.5 van mij (flower)


    oi, suzy

    Ik heb zelf geen cover om te plaatsen, maar ik wil wel beoordelen. (:

    @Kowalski: Voor een eerste cover vind ik deze echt super goed gelukt! De belangrijkste opmerking die ik heb is de kleur van je lettertype: ik zou deze wat lichter doen en dan met een schaduw achter het lettertype werken. Op deze manier springt de titel/ondertitel nog steeds in het oog, maar is ze iets zachter. Misschien kan je ook dat wolkje boven de berg wegwerken? Ik weet niet goed waarom, maar het stoorde me een beetje. De kleuren van je cover passen bij elkaar, maar algemeen vind ik ze iets te fel. Dit is wel super persoonlijk! Ik hou gewoon meer van zachtere covers. 7,5/10

    @Olive: jouw kleurcombinatie is echt prachtig! Ik vind wel dat het meisje haar armen er een beetje vreemd uitzien, zeker bij de linkerarm, het lijkt alsof ze geen handen heeft. Het lettertype van de titel vind ik goed gevonden, maar kan het zijn dat de eerste K verder van de andere woorden verwijderd is? Het lijkt alsof er daar een spatie te veel is, maar het kan ook zijn dat ik gewoon te lang heb zitten turen naar je cover haha. Ik zou de written by ava ook iets subtieler doen, voor de rest top cover! 8/10


    The soul needs autumn.

    Ennn hier ben ik opnieuw, haha (': Idk of ik deze mooi vind eigenlijk maar okay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    Ennn hier ben ik opnieuw, haha (': Idk of ik deze mooi vind eigenlijk maar okay



    Ik neem aan dat dit nu je tweede cover is dan, en ik vind dat je erg vooruit bent gegaan. Als ik het goed zie ontdek meerdere lagen en I like it :Y) Wel zou ik weer op het lettertype letten, want ook hier vind ik hem een beetje wegvallen en dan voornamelijk onderaan. 7/10




    En de rest van de serie :P




    Al valt de laatste cover er nogal buiten naar mijn mening ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 18:47 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @Isa: Dit weet je al, maar ik vind het prachtig, niks aan veranderen en je krijgt een 9 van me ^^ (Puur omdat ik niet van tienen ben oeps sorry)


    obsessive rage

    @Caligosus

    Oehh, ik hou van het lettertype die je hebt gebruikt! Je covers zijn erg mooi, maar ik snap wat je bedoelt met de 3e cover. Hij valt er inderdaad een beetje buiten en ik denk dat dit komt, omdat je hier het hoofdpersonage ongeveer centraal hebt staan en bij de andere 2 covers het personage meer naar links staat. Ook heb je in de eerste twee covers een rond symbool gebruikt, die ik beide erg mooi erin verwerkt vind, maar dit symbool mis je op de derde cover. Is zou het wel gaaf vinden als er weer zo iets terug komt bij de derde en misschien valt hij er dan minder buiten :)
    Je krijgt van mij een 8 ;)

    Mijn cover:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 13:00 ]


    ~My Mind Is Free~

    @Mankind: De zwarte lijnen onder- en bovenaan je cover vind ik niet zo mooi. Ik weet niet of je dit bewust hebt gedaan of niet? Ik vind het idee van het hart en de scherven echt super goed, alleen ben ik er nog niet uit of ik het hartje dat je gekozen hebt nu mooi vind of niet. Het past wel heel goed bij je titel aangezien die Spel van de Liefde is. Voor originaliteit krijg je daar in ieder geval al een 10 voor! Je titel is goed geplaatst, maar ik zou eerder maar voor twee verschillende lettertypes gaan, al is dat wel zeer persoonlijk (en dan zou ik je naam in één van de twee lettertypes zetten). In totaal geef ik je een 7/10.

    /

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 16:21 ]


    The soul needs autumn.

    Ik heb nog geen titel voor het verhaal, maar heel basically is het een dystopia waarin de leider van een rebellengroep zich vooral als vrouw moet bewijzen terwijl ze tegelijkertijd genoodzaakt is om opzoek te gaan naar een partner, uiteindelijk blijven er twee keuzes over.


    The soul needs autumn.

    Ik vind je stijl heel mooi. Het grijzige en sprookjesachtige spreekt me wel aan, al ben ik zelf van de thrillers. Ik moest wel even goed kijken voordat ik de armen en handen kon herkennen. Misschien dat je hier nog iets mee kan? Ook ben ik niet zo'n fan van heel hard-witte titels. Dat geldt ook voor heel gitzwarte titels. Misschien dat je het witte een tintje grijziger kan maken? Dat kijkt prettiger.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Ik vind je stijl heel mooi. Het grijzige en sprookjesachtige spreekt me wel aan, al ben ik zelf van de thrillers. Ik moest wel even goed kijken voordat ik de armen en handen kon herkennen. Misschien dat je hier nog iets mee kan? Ook ben ik niet zo'n fan van heel hard-witte titels. Dat geldt ook voor heel gitzwarte titels. Misschien dat je het witte een tintje grijziger kan maken? Dat kijkt prettiger.


    Bedoel je dat de armen/handen niet duidelijk zijn of dat de kleuren van mijn cover te licht zijn en je ze daardoor niet goed kan zien? Ik heb met mijn nieuwe laptop namelijk wat problemen met de kleur van covers, ze lijken op deze altijd veel donkerder dan op mijn oude laptop, waardoor ik de neiging heb ze te licht te maken.
    Je hebt zeker gelijk wat die titel betreft!
    Dank je voor de feedback.^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Bedoel je dat de armen/handen niet duidelijk zijn of dat de kleuren van mijn cover te licht zijn en je ze daardoor niet goed kan zien? Ik heb met mijn nieuwe laptop namelijk wat problemen met de kleur van covers, ze lijken op deze altijd veel donkerder dan op mijn oude laptop, waardoor ik de neiging heb ze te licht te maken.
    Je hebt zeker gelijk wat die titel betreft!
    Dank je voor de feedback.^^


    Eigenlijk beide, haha, maar ik denk het inderdaad vooral aan de helderheid van je cover ligt. Als er wat meer contrast in zit, worden ze denk ik al een stuk duidelijker.


    oi, suzy


    oi, suzy

    Iversen schreef:



    Ik vind het echt een leuke cover! heel simpel, maar niet leeg en de blending is echt goed gelukt!


    Mhm?