• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Oewhhhh Avaaaa I like! Hij is echt mooi! Als ik dan een puntje moet zeggen is dat Gwynn nu iets (dikker?) lijkt. Maar dat is ook alleen als ik snel kijk dus uhh ja wat is er op aan te merken behalve dat die pretty awesome is! :Y)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 19:17 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    Oewhhhh Avaaaa I like! Hij is echt mooi! Als ik dan een puntje moet zeggen is dat Gwynn nu iets (dikker?) lijkt. Maar dat is ook alleen als ik snel kijk dus uhh ja wat is er op aan te merken behalve dat die pretty awesome is! :Y)


    Dit is Gwynn niet :'D


    obsessive rage

    Ik heb wat geëxperimenteerd...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Dit is Gwynn niet :'D


    Waarom staat er Gwynn dan murpp slecht van mij weer. Dat komt ervan als je te lui bent om de foto's te gaan vergelijken.

    Okeee nee stiekem legde ik zelf de link tussen Gwynn >> Winnie. Het had zo kunnen zijn haha.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 19:51 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Niemand die mijn cover wilt beoordelen?

    Galactica schreef:
    Niemand die mijn cover wilt beoordelen?



    *haar cover

    Zelf heb ik er geen meer en wil ik dus niet beoordelen...

    Galactica schreef:
    (...)

    *haar cover

    Zelf heb ik er geen meer en wil ik dus niet beoordelen...


    Whut ik kan mijn berichten niet meer aanpassen en mijn autocorrector wilt niet mee

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Forfatter schreef:
    Ik heb wat geëxperimenteerd...



    Ik vind het al leuker dan de vorige - al was die ook al mooi! Als ik dan een tip moest geven, zou dat zijn om de titel te vergroten, maar je krijgt een 7,8 van me (;


    Uhm, well, wat zal ik zeggen. De auto, meisje en achtergrond waren niet één geheel haha al zie je dat denk ik wel


    obsessive rage

    Ava, ik vind die jou echt pittiggggg goed, ik zag like niet dat het niet één foto was haha. 9/10.


    Heaven is a place that we all have

    @Ads Ik vind de map en de lichamen die zo over elkaar gelayerd zijn echt geweldig. Voor de rugzak moest ik iets langer kijken voordat ik door had dat het een rugzak was. Op zich zeker niet slecht gedaan, maar misschien zou je de rand van de rugzak ofzo iets duidelijker kunnen maken?
    De manier waarop je de titel hebt gedaan, vind ik niet echt bij de sfeer van de cover passen. Het is te fel voor mij. Het font is wel goed gekozen! 8/10

    Ik heb (nog maar eens), geprobeerd een nieuwe cover voor de Drakenkoning te maken aan de hand van rechtenvrije afbeeldingen of afbeeldingen die van Deviantart komen en voor niet-commerciële doeleinden gebruikt mogen worden.
    Ik vind hem zelf net iets té simpel nu. Ik wil nog iets achter/boven/rond het zwaard en de titel doen, maar ben nog naar iets geschikt aan het zoeken. (:



    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 17:58 ]


    The soul needs autumn.

    Dit is het uiteindelijke resultaat:


    The soul needs autumn.

    Ik heb even geen cover paraat maar ik vind je covers echt nice! Die eerste vind ik heel mooi.

    Ik had even geen zin om voor mijn vakken te werken dus dit is het resultaat (ik heb zelfs geen verhaal hiervoor ofzo haha):


    The soul needs autumn.

    Die is erg gaaf! Ik vind enkel de achtergrond wat kaal, maar verder is ie al erg mooi, 8,7


    obsessive rage