• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    ik verveelde me en het was laat dus heb ik een oude cover opnieuw geprobeerd


    Heaven is a place that we all have

    @Addie, love it! Ik vind het lettertype echt geweldig, en de vogels ook. Nee echt serieus, ik hou van deze cover. Een 9.

    Hier is mijn laatste probeersel (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dunphy schreef:
    ik verveelde me en het was laat dus heb ik een oude cover opnieuw geprobeerd


    Holy shit haha, dat is mijn story. Die is echt gaaf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @delphine en lisa, thaaanks haha en ja dat is jouw story xp


    Heaven is a place that we all have

    Kowalski schreef:
    @Addie, love it! Ik vind het lettertype echt geweldig, en de vogels ook. Nee echt serieus, ik hou van deze cover. Een 9.

    Hier is mijn laatste probeersel (':



    Ziet er mooi uit! Nu is het niet helemaal mijn ding, omdat het te simpel is naar mijn mening, maar toch krijg je een 8, omdat ik weet dat dit ongeveer is wat er gevraagd werd (;


    obsessive rage

    Je cover is persoonlijk niet echt mijn stijl, maar het algemene plaatje klopt wel. Enkel het symbool zo in het midden staat voor mij niet echt op zo'n plaats. Het is niet zo heel goed in het geheel verwerkt vind ik. Ik geef je een 6/10


    The soul needs autumn.

    Ik vind deze persoonlijk een beetje saai. Ik vind eenvoud mooi, maar dit is wel een beetje té. Bovendien is het grijs zo vreselijk egaal. Misschien kan je een donkerder randje toevoegen of zo?


    oi, suzy

    Oh die is erg mooi! Enkel de titel zou misschien duidelijker kunnen, verder niks aan veranderen


    obsessive rage

    Hoe kan ik daar nou kritiek op leveren? Daar valt helemaal niets negatiefs over te zeggen. Als ik dan toch iets moet noemen, vind ik dat er naar mijn smaak teveel tekst op staat. Van mij krijg je een dikke 9!

    Ik ben nog niet zo lang in de cover-maak-business, maar ik doe toch mijn best om er iets van te maken.
    De foto's heb ik inderdaad van een eerdere post in dit topic. Ze waren bedoeld om een andere user te helpen, maar het heeft mij ook geholpen om eens te oefenen.
    Tips zijn ook meer dan welkom ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb zelf geen cover maar wou wel even kwijt dat de cove super fancy is en zeker als je nog niet heel ervaren bent! Als ik dan een tip moet geven zou het het lettertype zijn, deze vind ik er niet helemaal bijpassen, al kan het ook zijn dat ik de plek niet zo mooi vindt. Hoe dan ook erg mooi gedaan!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Welke vinden jullie het mooist? (De nuance zit hem in een soort fading, vooral boven in de lucht bij de bomen)
    Ik denk dat ik zelf de onderste het mooist vindt.




    oi, suzy

    Ik zie niet echt een groot verschil, maar toch vind ik de onderste ietsje aantrekkelijker. Een 8/10 krijg je hiervoor!



    Mijn tweede cover ooit want de eerste kan ik niet meer vinden, en de derde komt later! Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk?

    De onderkant kon iets beter geblend worden maar voor de rest is het een aantrekkelijke cover! Een 8.5/10.


    Maybe I belong among the stars

    Ik vind dit echt een heel aantrekkelijke cover, maar omdat alles beter kan geef ik je een 9,9/10 ;)


    Oké guys, Tinypic werkt niet meer in België/Nederland. Iemand andere sites hiervoor?

    Edit: Fixed!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 9:41 ]

    Ik vind je cover in het algemeen er goed uitzien, de kusjes zijn een leuke toevoeging maar iets ziet er gewoon niet juist uit.. ik kan niet precies zeggen wat. Hij is echt wel goed gedaan, bravo!
          Deze edit heb ik onlangs gemaakt ─ ik ben er wel redelijk blij mee.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 21:01 ]


    Heaven is a place that we all have