• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Chrysante schreef:
    Die hemel was ooit blauw tho, ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :Y)

    Ik vind dit mooi. Lekker onheilspellend.


    oi, suzy

    Weer iets geprobeerd. Moet m'n vaardigheden toch op peil houden, vind je niet?


    oi, suzy

    9 - Hij ziet er erg professioneel uit! Gewoon een beetje licht maar dat is meer persoonlijke smaak (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    8,5. ^^ Heel leuk concept, het lijkt me ergens wat korrelig maar volgens mij kan dat aan de kwaliteit liggen. ^^

    (picmonkey yus)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:51 ]


    Heaven is a place that we all have

    Tolstoy schreef:
    9 - Hij ziet er erg professioneel uit! Gewoon een beetje licht maar dat is meer persoonlijke smaak (:


    Dank je wel! Ik heb hem ook nog in een donkerdere versie, maar dan wordt het heel lastig om een mooie titel erop te zetten aangezien de contrasten dan veel groter worden op de afbeelding zelf.
    Ik vind jouw cover echt onwijs gaaf! Ik moest eerst even drie keer kijken voordat ik alle dingen ontwaarde, maar nu ik alles zie, ben ik stiekem een beetje verliefd op je skills. De vervloeiing van de haren is ook heel mooi gedaan.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Dank je wel! Ik heb hem ook nog in een donkerdere versie, maar dan wordt het heel lastig om een mooie titel erop te zetten aangezien de contrasten dan veel groter worden op de afbeelding zelf.
    Ik vind jouw cover echt onwijs gaaf! Ik moest eerst even drie keer kijken voordat ik alle dingen ontwaarde, maar nu ik alles zie, ben ik stiekem een beetje verliefd op je skills. De vervloeiing van de haren is ook heel mooi gedaan.


    Aaah, bedankt joh! Vind ik heel leuk om te horen (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    Aaah, bedankt joh! Vind ik heel leuk om te horen (bloos)

    Mijn reactie was gericht op Tolstoy :$ Ik was nog bezig met typen toen jij al had gepost, vandaar het misverstand...


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Mijn reactie was gericht op Tolstoy :$ Ik was nog bezig met typen toen jij al had gepost, vandaar het misverstand...



    HAHAHAHA oh shit :""D
    ach internetawkwardness het moest ooit eens gebeuren


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)


    HAHAHAHA oh shit :""D
    ach internetawkwardness het moest ooit eens gebeuren

    Iets met door de grond zakken of zoiets :')


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Iets met door de grond zakken of zoiets :')


    door de paginabron zakken :""D


    Heaven is a place that we all have

    (Negeer even het feit dat er geen titel staat, goed?)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    (Negeer even het feit dat er geen titel staat, goed?)


    Ik vind de blauwe gloed erg mooi en er is een mooi licht-donkercontrast! Ik ben alleen niet zo'n fan van die tierelantijntjes zoals krulletjes en stipjes en dat soort dingen. Bovendien wordt het aan de linkerkant een stukje afgesneden en dat is jammer. Verder mooi uitgewerkt!


    oi, suzy

    @Josiah: Ik vind je cover erg mooi. Simpel en toch niet. Het enige wat ik een beetje vind misstaan zijn de lampjes rechts boven, vooral vanwege de kleur. Het is ook jammer dat er links een krul wordt afgesneden, maar natuurlijk is dat geen ramp. Ik ben vooral benieuwd naar de titel! Van mij krijg je een 8!


    The soul needs autumn.









    Ik vind hem heel erg mooi! Het is een hele simpele cover, wat totaal geen nadeel is natuurlijk c:
    Het enige nadeel bij simpele covers vind ik vaak dat het niet echt de sfeer overbrengt.
    Ik ken je verhaal natuurlijk niet, maar als het over een angstaanjagende 'Drakenkoning' gaat, dan valt de rustige, simpele cover niet echt perfect samen.
    Maar dat is meer mijn mening, haha. Hij is wel echt prachtig tho!
    Ik zou je een 8,5 geven.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wervelwind schreef:



    Deze komt een stuk angstaanjagender over dan de eerste, die was heel lief en simpel. Drakenhart was meer een kinderboek en dit is youngadult! Verder de draak mag misschien ietsje groter, niet meer want anders lijkt het te nep. (Is meestal een ding met draken omdat ze nep zijn ziet het er niet echt uit)
    Verder het kleurenpalet is prima en het heeft een mysterieuze sfeer.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 11:57 ]