• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    @Frodo, ik sluit me aan bij Skrivbar. Je eerste cover vind ik daarom ook het best gelukt. Hij is zelfs zéér goed gelukt! Ik vind hem werkelijk prachtig.^^

    @Skrivbar, wow wat een mooie cover! Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van de titelkleur vind, maar de stad die je zo in het vest ziet vind ik werkelijk geniaal!

    @Holly, jouw cover lijkt op een echte boekcover (en dat bedoel ik als een compliment). Ik zou enkel de titel iets minder schaduw geven, dan past hij mooier in het geheel plaatje. Daarnaast zie ik iets aan haar hand, maar ik weet niet goed wat. Misschien komt het door de mist?

    Echt allemaal mooie covers!


    The soul needs autumn.

    Overbelichte covers zijn mijn fetish (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    Underscore schreef:
    (...)

    Mag ik zeggen dat ik dit een lastige vind ?? Ten eerste, ik vind hem prachtig, hij is heel mysterieus op de een of andere reden. Als je goed kijkt kom je tot de ontdekking dat er vleugels instaan en iets met een sterrenhemel. Naast dat dat gewoon heel mooi in elkaar is gezet roept het echt een paar vragen op.
    Maar dan zit ik met die rookpluim? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat dat is en dat verward me een beetje haha,
    Toch krijg je een dikke negen van me :)




    Ik werd echt vies hard overgeslagen ;') dus ik post hem nog maar een keertje xd


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Ik werd echt vies hard overgeslagen ;') dus ik post hem nog maar een keertje xd



    Ohja, woops :'D
    Ik vind hem leuk, ik kan me er meteen iets bij inbeelden. Het stoort me enkel dat alles getekend is en dan is de goudvis zo levensecht op een papiereffect. Misschien kon je er eventueel een getekende versie van zoeken? Ik geef je in ieder geval een 8.5.


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)


    Ohja, woops :'D
    Ik vind hem leuk, ik kan me er meteen iets bij inbeelden. Het stoort me enkel dat alles getekend is en dan is de goudvis zo levensecht op een papiereffect. Misschien kon je er eventueel een getekende versie van zoeken? Ik geef je in ieder geval een 8.5.


    Hahah, thanks :') De goudvis is getekend btw, maar die tekenaar is echt super goed xd Cijfer is nog steeds hoger dan ik had gehoopt, thanks :)


    ~My Mind Is Free~

    Meixue schreef:
    Overbelichte covers zijn mijn fetish (bloos)




    Ik ben jaloers op hoe mooi die is! ♡♡♡
    (Ik hou ook van overbelichte covers, vooral als ze dan nog eens zwart-wit of lichtblauwig zijn mhihi)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)


    Ik ben jaloers op hoe mooi die is! ♡♡♡
    (Ik hou ook van overbelichte covers, vooral als ze dan nog eens zwart-wit of lichtblauwig zijn mhihi)


    Ahh, ontzettend bedankt! Ik ook, mwhehe.


    Heaven is a place that we all have

    @Meixue, oeh I like it! Niks aan op te merken, krijgt van mij een 9 ^^


    obsessive rage

    ^ wauw die is supermooi! Zeker als de vleugels normaal niet op het meisje zaten, want ze lijken er wel op te zitten. Ik geef je een 8,5.

    Ik heb ook nog eens iets geprobeerd


    Groter
    Tips maken me blij :3 + als iemand nog eens een paar foto's wil geven om te oefenen: graag ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 15:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 20:40 ]


    The soul needs autumn.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Ik wilde graag een gekleurde cover, maar ik ben nog niet zo heel goed in het realistisch te laten lijken in kleur. (gemaakt met rechtenvrije afbeeldingen) (:


    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 20:35 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Wat vinden jullie van deze minimalistische cover? Hij is met enkel gratis rechtenvrije afbeeldingen gemaakt.
    Ik ben al enkele dagen opzoek naar geschikte afbeeldingen voor een echte cover, maar het is zo moeilijk om goede en tegelijk ook gratis afbeeldingen te vinden. :/


    Eerlijk gezegd vind ik deze echt te licht... Ik moet te veel moeite doen om de afbeeldingen van elkaar te kunnen onderscheiden, bovendien vind ik de grijzige achtergrond ook wel een beetje saai... x: Sorry, dit is niet mijn smaak, maar misschien zijn er anderen die er wel van houden.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd vind ik deze echt te licht... Ik moet te veel moeite doen om de afbeeldingen van elkaar te kunnen onderscheiden, bovendien vind ik de grijzige achtergrond ook wel een beetje saai... x: Sorry, dit is niet mijn smaak, maar misschien zijn er anderen die er wel van houden.


    Je hebt helemaal gelijk hoor. Mijn laptop staat wel altijd op de donkerste stand dus voor mij was het eigenlijk nog net op de grens van doenbaar. Ik wilde hem hier eigenlijk weghalen, maar was het vergeten. (:


    The soul needs autumn.

    Cover help?

    Ik zit met een idee in mijn hoofd, maar ik vind het moeilijk om het uit te werken: ik had graag dus als achtergrond de ruimte en dan een soort van frame rond de tekst zodat ik daarboven twee personen kan zetten. Eigenlijk wilde ik niet deze twee gebruiken, maar meer duidelijk zichtbare personen. Ik vind echter niet echt een goede foto (ik gebruik rechtenvrije afbeeldingen).

    Iemand een idee waar ik het kan vinden? Of een ander idee? Ik wil namelijk romantiek en ruimte een beetje combineren...



    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Cover help?

    Ik zit met een idee in mijn hoofd, maar ik vind het moeilijk om het uit te werken: ik had graag dus als achtergrond de ruimte en dan een soort van frame rond de tekst zodat ik daarboven twee personen kan zetten. Eigenlijk wilde ik niet deze twee gebruiken, maar meer duidelijk zichtbare personen. Ik vind echter niet echt een goede foto (ik gebruik rechtenvrije afbeeldingen).

    Iemand een idee waar ik het kan vinden? Of een ander idee? Ik wil namelijk romantiek en ruimte een beetje combineren...



    Ik vind dit geen lelijke cover, maar de personen mogen inderdaad wel iets duidelijker. Het lettertype vind ik wel erg passend!


    oi, suzy